MAn stiller alltid klokken mot sola.Fillern ass... Dårlig gjort og bare stille klokka sånn helt uten videre. Jeg er litt usikker på hvilken vei, men jeg mistenker at jeg har sovet mindre enn jeg ønsket og at jeg la meg tidligere enn jeg trodde.
MAn stiller alltid klokken mot sola.
Mot sola... Mot Øst?
Vel forvirringen skulle ingen ende ta. Overbevist om at det var morsdag idag pakket jeg inn Champagne og reiste opp til moderen. Spratt flaska og ønsket "happy morsdag" til en nokså overrasket mor, som kunne fortelle meg at morsdag egentlig var den 9 Februar.
Mot sola... Mot Øst?
Vel forvirringen skulle ingen ende ta. Overbevist om at det var morsdag idag pakket jeg inn Champagne og reiste opp til moderen. Spratt flaska og ønsket "happy morsdag" til en nokså overrasket mor, som kunne fortelle meg at morsdag egentlig var den 9 Februar.
Mot sommeren om det er mindre forvirrende.Mot sola... Mot Øst?
Hvor? De nærmeste er Slovenia som hadde det 25. mars og Armenia som skal ha det 7. april.Det ER morsdag i dag.
Hvor? De nærmeste er Slovenia som hadde det 25. mars og Armenia som skal ha det 7. april.
Hvor? De nærmeste er Slovenia som hadde det 25. mars og Armenia som skal ha det 7. april.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.