God søndag

HMWK

ScanFlyer Gold
God søndag

God dag fra overskyet Bangkok. Det er varmt og det kommer nok til å regne til kvelden. I dag skal vi bruke dagen til en tur til Chatuchak Market og ellers blir det rolig etter en heller lang kveld/natt.

Re: God søndag

Morn frå vått Trondheim. Skodda heng tungt ned, og det regnar... I dag blir det stort sett pakking til tur med Hurtigruten til Bodø. Er ikkje det eit fly-relatert museeum der i byn, skal tru...

God morgen fra Rosendal. Stille og rolig på kvisten, og ingen store planer for dagen. Kikker jeg ut vinduet til høyre, så er det litt sol,mog det begynner å lysne, til høyre, å er det enda en tjukk graut....

Anyway, ha en fortreffelig søndag forumister. :)

Mornings fra sete 41#vogn1 i tog 780, campinghelga i Jæren var deilig men nå er det sju avslappende timer foran meg før en bedre middag ventes i hovedstaden.

Turen ned med DAT var desverre langtifra så god som den forrige.

Ha en fin dag!

Urk fra Bergen!
Turen ut i går ble som forventet lang og brutal. Startet med god mat og drikke, og sklidde etter hvert ut i godt gammeldags fyllakalas. Ikke helt i live enda, men satser på forbedring av formen etter hvert.

Dette betyr samtidig at planen for dagen er .... ingenting, absolutt ingenting!

God søndag fra Trondheim#2

Øse-pøsevær her, og ingen bedring i sikte heller. Holder oss inn idag vi tror jeg :)

Bedre søndag ønskes alle :D :D :D

God morgen fra Dullesområdet. Takket være en elskverdig dame i Avisskranken på DCA i går tok det tid å komme frem til hotellet ved iad-flyplassen. En skal ikke ta I-495N som hun sa, men I-495s som jeg hadde skrevet ned... Uansett fått en god natt, enkel frokost og 44 000 poeng av Country inn & suites. Blir shopping og kanskje en tur på flymuseum om jeg rekker. Ryktene sier Discovery og Concorde.

God efta fra Ping Pong. Siste kvelden er igang så da skal man atter en gang høre "husbandet" fremføre mer eller mindre velvalgte viser.

Om noen skulle lure, så skip gjerne Big Bus Tours i denne byen. Velg heller litt godt i glasset over pir 3.

Ha en fin en!

God morgen fra det helt nordvestre hjørne av USA. Sitter i solskinnet med kaffe og en lett jakke og hører kun småfugler og hoppende fisk. En og annen stjernemotor høres også -virker som vi er under track for en og annen sjøflyrute. Gromt!

Turen ut gikk smooth. Delta var fremme en halvtime før tiden, Alamo hadde en 4x4 Jeep Liberty til oss, og etter en to timers kjøretur, 45 minutter med ferge og nok en halvtimes kjøring, kom vi endelig frem til hytta vi har fått låne.

Nå skal jeg utforske litt. Hvis jeg finner nøkkelen til uthuset, skulle det ikke forbause meg om jeg finner noen krabbeteiner elle noe annet fiskeutstyr.

God morgen fra Napa, CA. Lang kjøretur i går gjennom Redwood fra Crescent City helt nord i CA og ned hit. Startet på 13 grader, og makstemperaturen på turen var 36 før vi ankom til 24 grader her i Napa. Dagen i dag skal brukes til å kjøre mamma og pappa til en lokal vingård, og etterpå ender nok jeg og lillesøster opp på et av de lokale kjøpesentrene.

God søndag ønskes :)

Ingen direkte god søndag fra FLL. Feiringen igår med middag og dertil drikke satt kroppen min inatt helt ut av spill! Ligger nå her på hotellrommet og prøver få tida til å gå med rikelig reklame på TV'n - skulle bare ønske kroppen ville ta opp næring snart..

Vel, nest siste dag her nede og på Tirsdag morgen rettes snuten mot JFK og NYC for noen dager.

Ha en bedre dag enn meg.

God søndagskveld fra Krsand!

Her har man tilbragt en deilig dag på hytta! Var jo skjønt at sommeren falt på en søndag i år. Man vet jo ikke når det blir brukbart igjen!

I morgen venter jobben igjen. Deilig med noen rolige sommerdager på jobb når de fleste andre har ferie. Da får man jo iallefall gjort noe!

Synd Start bare klarte uavgjort i dag. Men pytt pytt, det finnes jo viktigere ting her i livet!

BF:cool2

God kveld fra Side i Tyrkia.

Kom ned i går ettermiddag og vi har funnet oss godt tilrette. Har vel blitt noen timer i bassenget i løpet av dagen.

En meget hyggelig tur med Sky Airlines nedover i går. Og heldigvis holdt junior seg rolig hele turen. Med god hjelp av iPad full av tegnefilmer.

Ønsker alle en trivelig søndagskveld.

S

Back