• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag...

Våknet opp til nye 10-15 cm med sne... Vinteren er ikke over... Nå er jeg tilbake på kontoret og et kurs i hele historien til min arbeidsgiver som er 150 år i år... Kan nok ta en 5-6 timer... Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'God søndag...'

en liten tur ut med familien og akebrett i snøen - herlig. Nå venter varme baguetter og varm sjokolade!

God soendag i fra OKC. Her er det ogsaa vinter, rundt frysepunktet i natt og 8-10 grader ventes vestover mot Prescott i ettermiddag. Superbowl holdes i kveld, og det bryr meg lite at jeg ikke faar med meg :thumbup

http://seattlepi.nwsource.com/
http://seattletimes.nwsource.com/html/home/

I Seattle er det hysterisk stemning foran Seahawks' foerste Superbolle. Tror ikke det er mange som ferdes utendoers der borte i ettermiddag.. ;)
Kommer nok til aa se paa denne gangen. Rolling Stones skal spille i pausen - Paul McCartney spilte i fjor - hvem kommer neste aar? Pink Floyd? De ser ut til aa satse paa briter ... hehe ..

Hektisk uke foran meg. Drar til Houston i morgen kveld for aa jobbe en flight grytidlig tirsdag morgen (sorry Dag - faar ikke tid til moete. Har fullt program), og onsdag-fredag blir det Alaska igjen.

De som har blippere kan proeve aa faa inn N552TZ sent tirsdag kveld .... ;)

Attachments

• 040525-PJ-hasselbaeck.jpg
    040525-PJ-hasselbaeck.jpg
    39.6 KB · Views: 3

Originally posted by LN-MOW
Rolling Stones skal spille i pausen

Håper de beholder klærne på...

God formiddag fra et vinterlig Grand Forks, som sagt er det SuperBowl Sunday her, så jeg skal etterhvert ned på Buffalo Wild Wings for å heie på Seahawks. (ikke det at jeg har noe særlig forhold til noen av lagene, men jeg liker Seattle...)

Synd at ikke Vikings er i SuperBowl, DA hadde det vært liv her. Men det skjer vel ikke akkurat med det første...

Ja, da kan også jeg si god søndag - etter å ha kommet tilbake fra en tur til Sør-England (fire dager i Bournemouth og avslutning med pub crawl i London i går - The Goat, The Churchill Arms, The Old Swan, The George, The Moon Under Water og en herlig avslutning på Quo Vadis i Dean Street). I dag var jeg forholdsvis tidlig ute på STN for å få noen timer å trene 100-400en litt. Traff på en mengde lokale spottere og det ble en riktig hyggelig samtale mellom flyene. Spotterne der var alle av typen "bins and note book", selv om det var en som holdt på med kjemisk fotografering. Det ble en rekke bra bilder, men det får jeg komme tilbake til. Vil derfor avslutte med et bilde tatt tidlig på morgenen den 1. februar (som en kontrast til hvordan det var i dag på OSL).

The_mood.jpg

God kveld. Vel tilbake i heimen, og har hatt en utedag med barna i dag. Friskt med 10 minus og litt vind. Merket litt av Jetlag i går kveld etter å ha tilbrakt natten på flyet, men nå kjennes det ut som om det er lenge siden. Nå er det full fyr i ovnen, barna er lagt og fruen og jeg kan sette oss og slappe av:D
I morgen kveld blir det tur igjen.. Først til Bodø, deretter rett til Bangkok på møte og kurs, og så får jeg håpe at jeg er hjemme igjen til neste helg.

Back