• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag.....nå på vintertid

Someone

Moderator
Medlem
God søndag.....nå på vintertid

God morgen fra Oslo. Klokkene er stil og kan konstatere det plutselig ble en time tidligere. Her fortsetter operasjon flytting, og ifølge sjefen må jeg pakke ned spriten idag :cry: Planer om en løpetur ila dagen, så da kan jeg med god samvittighet ta en tur til Åpent Bakeri for en kanelbolle :) Ha en fin dag

Re: God søndag.....nå på vintertid

God morgen. Her også på vintertid, en plan i dag og det er å få vintertøflene på bilen. Ha en fin dag om man er på vanlig vintertid eller "SAS-vintertid". :)

...etter en travel natt med litt dyp hacking av noen små RFID´er har man også lagt forholdene tilrette for små elefanter i Portland området:
http://youtu.be/mLtShuLqyz0

Say the word og denne kolonnen tar en liten omvei fra I-84 i Troutdale (sender den via Corbett for effektens skyld)

Ellers ble det en fin dag i Østmarka - inn til Elvåga - dessverre har forholdene ved Rustadsaga tapt seg noe siden Solan Gundersen var ansatt på Saga - den lille Italienerinnen slo over i Barese (Dialetto) over kalde vaffler......i likhet med byen så regner det her på "Sol"veien og svært tunge skyer henger over Oslo - i likhet med Someone skal en ut på Kanelbolle jakt - håper at Muffinsmakeriet er klare...Beaglen er helt klart på SAS vintertid og var klar for dagens oppgaver ved 07:00 tiden - ha en flott søndag

Last edited:

God søndag, dattern min er ikke på vintertid enda. Hun mente 0430 par passende tidspunkt å stå opp. :drunk:

Vi tar nok snart en joggetur i typisk Bergensvær.:rolleyes:

Mornings fra Bergen. Bare oppside at dagen er en time lengre, trenger litt tid å våkne på i dag.

Drittvær utenfor sikrer at jeg får jobbet meg gjennom todo-listen innvendig med god samvittighet. I kveld blir det kaffe, kaker og bursdagssanger for mutteren som akkurat har kommet hjem fra segment run som sikrer status hos KL.
Ha en flott søndag.

God morgen fra Flybussen i Bergen. I dag retter jeg snuten mot varmere strøk, rettere sagt Saigon. Satser på at BKK holder seg åpen frem til i morgen kveld...

Ha en god dag kjære forumister! :)

God søndag fra trivelige Narvik, har akkurat karret meg ut av senga og innser at helga i nord går mot slutten. Været kunne helt klart vært bedre, men man får gjøre det beste ut av det!

Ha en flott søndag folkens!

God dag fra en regntung Namdalskyst.. Her har hjorten helt klart tatt til vett og gått i hi, så jegerne er litt rådville for ettermiddagens postering..

Om ikke anna blir det hjort til middag i kveld, før det blir ny uke og nye muligheter i morgen.

Ha en god dag i godværet godt folk!

God søndag fra Stavanger.

Da har man funnet seg til rette for på tribunen for å overvære mellomste mann som er på håndballturnering. Så får vi se hva total scoren blir.

Ha en fin en forumister :)

God søndag frå Trondheim :)

Herlig å kunne stille klokka ein time tilbake, så får ein så mykje ut av dagen.... jaja, viss eg hadde stått tidlig opp så -men dog, bra likevel ;) Ingen spesielle planer på dagen, men til kvelden skal eg sjå at

Brann33.png
banke gørra av
rbk.jpg

:colgate: Mellombels lurer eg faktisk på om eg skal ta opp att eit gammalt spel, Command & Conquer Zero Hour. Først: frokost...brønsj og nytrekt kaffi.

Ha ein fin dag alle saman :)

...etter en travel natt med litt dyp hacking av noen små RFID´er har man også lagt forholdene tilrette for små elefanter i Portland området:
http://youtu.be/mLtShuLqyz0

Say the word og denne kolonnen tar en liten omvei fra I-84 i Troutdale (sender den via Corbett for effektens skyld)

Fytti katta, det så ikke dumt ut. Selv om elefanten er greit groggy idag gir det stor lyst til en tur til Portland.

IMG_0512.jpg

Denne fyren slo lett over til vintertid, og har av alle ting nettopp stått opp. Viktig å få litt ut av dagen syns jeg.

Ha en strålende dag alle sammen.

G'morgen fra sommeren. Her har vi en uke igjen før vi skifter, så jeg får en uke med forskjøvet arbeidstid. Flyverelgen følger sin egen klokke uansett så han gir uansett beng.

En liten kuldegrad på morgenen her i Cumming, men pent og klart vær.

Heldigvis er snart denne elendige søndagen over!
Hadde mye som skulle vært gjort, men pga dårlig form har det blitt minimalt.
Får nå håp det blir likar i morra!

God natt!

BF:cool2

Back