Originally posted by Dag Johnsen
Valerie og jeg hadde en "date" på en italiensk restaurant i går kveld, da vi hadde barnepike for Kirsten, og vi polerte en 2003 Ravenswood Vinters Blend Zinfandel og trenger derfor ei pille også...Den går utrolig bra til en biff...:up:
Vi starter service til Buenos Aires, Argentina om et par uker, og jeg har fått i oppdrag av vinoppkjøperen hos oss, som skal velge hvilke typer vin vi skal servere på disse flightene, å rapportere tilbake hva jeg syntes om en Navarro Correas Cabernet Sauvignon fra Argentina. Gabriella sente med meg en Cabernet og en Syrah, og det er oppdraget for helgen. Jeg er så uforskammet heldig å jobbe like ved Gabriella, og får ofte slike "urimelige" oppdrag...![]()
![]()
![]()
Dag
Ja det er nesten for ille...Uff, alt vi flyselskapansatte maa taale 'In The Line of Duty'
Originally posted by FBU 4EVER
Hmmm.... Hva var det du editerte på mitt innlegg LN-MOW?
Eller "Wallace & Gromit" på kino med Ole Syver (5 år)?Men så er det 7-års grensen da!
Originally posted by Dag Johnsen
Vi starter service til Buenos Aires, Argentina om et par uker, og jeg har fått i oppdrag av vinoppkjøperen hos oss, som skal velge hvilke typer vin vi skal servere på disse flightene, å rapportere tilbake hva jeg syntes om en Navarro Correas Cabernet Sauvignon fra Argentina. Gabriella sente med meg en Cabernet og en Syrah, og det er oppdraget for helgen. Jeg er så uforskammet heldig å jobbe like ved Gabriella, og får ofte slike "urimelige" oppdrag...![]()
![]()
![]()
Dag
Flott! Jeg ser fram til en tur dit også. Argentina er et av min fars favoritt land, så det blir vel ikke lenge før vi drar også...!Vi blir faste gjester paa CO' BUE express i aarene fremover. Naar det gjelder vin har vi mye aa foreslaa....har ogsaa gode kontakter i Argentina naar det gjelder vin.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.