God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Det går stadig bedre...nå er det også slutt på de mildere pillene... Blir en tur på jobben i dag for å se hva som ligger der fra sist uke. Ellers blir det snart kaffe og aviser. Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'God søndag morgen...'

Blir en tur på jobben her også, skulle egentlig hatt no piller tror jeg for arbeidslysten de neste 10 timene er ikke akuratt trengende nær..

Håper bare været holder seg, og flyene styrer unna fugler m.m. :wow:

14 dager tar jeg feeeeeeerie!! :nor

Jeg skal IKKE på jobben,det er helt sikkert! En spasertur i oppholdsværet kanskje.Eller en søndagstur med Alfa'en? Eller "Wallace & Gromit" på kino med Ole Syver (5 år)?Men så er det 7-års grensen da!
Pakking til Italia-turen gjør jeg i morgen,uansett!
Ha en søndag av de bedre alle sammen! :hi2

Valerie og jeg hadde en "date" på en italiensk restaurant i går kveld, da vi hadde barnepike for Kirsten, og vi polerte en 2003 Ravenswood Vinters Blend Zinfandel og trenger derfor ei pille også...:D Den går utrolig bra til en biff...:up:

Vi starter service til Buenos Aires, Argentina om et par uker, og jeg har fått i oppdrag av vinoppkjøperen hos oss, som skal velge hvilke typer vin vi skal servere på disse flightene, å rapportere tilbake hva jeg syntes om en Navarro Correas Cabernet Sauvignon fra Argentina. Gabriella sente med meg en Cabernet og en Syrah, og det er oppdraget for helgen. Jeg er så uforskammet heldig å jobbe like ved Gabriella, og får ofte slike "urimelige" oppdrag...:D :D :D

Dag

Uff, alt vi flyselskapansatte maa taale 'In The Line of Duty' ... :smokin

Morgen i ATL ogsaa ... skal hente morgenavisen saa fort gaffeltrucken er varmet opp og har ogsaa store planer om en tur i boblebadet. Kaffen er varm, cupfinalen gaar paa radioen, men jeg gir egentlig beng i hvem som vinner. Sorry, Morten ... :hi2

Originally posted by Dag Johnsen

Valerie og jeg hadde en "date" på en italiensk restaurant i går kveld, da vi hadde barnepike for Kirsten, og vi polerte en 2003 Ravenswood Vinters Blend Zinfandel og trenger derfor ei pille også...:D Den går utrolig bra til en biff...:up:

Vi starter service til Buenos Aires, Argentina om et par uker, og jeg har fått i oppdrag av vinoppkjøperen hos oss, som skal velge hvilke typer vin vi skal servere på disse flightene, å rapportere tilbake hva jeg syntes om en Navarro Correas Cabernet Sauvignon fra Argentina. Gabriella sente med meg en Cabernet og en Syrah, og det er oppdraget for helgen. Jeg er så uforskammet heldig å jobbe like ved Gabriella, og får ofte slike "urimelige" oppdrag...:D :D :D

Dag

You lucky pig!!!

Jeg får aldri sånne oppdrag i SAS.Det er vel derfor det så-som-så med det italienske vinutvalget der i gården.

:baeh

Heisann FBU4EVER... jeg vet ikke hva vi server på flightene våres til Italia, men jeg vet at vi prøver å ha noen gode "lokale" utvalg, i tillegg til California viner, som vi alltid har...:)

Uff, alt vi flyselskapansatte maa taale 'In The Line of Duty'
Ja det er nesten for ille...:D :D :D

Dag

Hmmm.... Hva var det du editerte på mitt innlegg LN-MOW?

Her er jeg tilbake på piller... Noen timer på jobben ble tøffere enn jeg hadde regnet med...:mol Er vel en grunn til at jeg ble sykmeldt også uken som kommer...:baeh

Originally posted by FBU 4EVER

Hmmm.... Hva var det du editerte på mitt innlegg LN-MOW?

Bare flyttet (/quote) - tag'en. Stavingen din var helt korrekt! :D

Eller "Wallace & Gromit" på kino med Ole Syver (5 år)?Men så er det 7-års grensen da!

Det var jo ikke noen utpreget barnefilm akkurat da. (Så utrolig det enn høres ut...:) )
Men den var steike god (pardon my french), og jeg leste en plass at man brukte 2,5 tonn leire til å modellere filmen, 5 år på å lage den (1,5 års effektiv filming) og noe i nærheten av 5 sekunder ferdig film pr. uke. Gjengen bak de filmene der imponerer!!

Edit: god søndag, forresten..., selv om det begynner å bli på tampen:)

Originally posted by Dag Johnsen

Dag

Hei Dag, Alexandra er foedt i Argentina og har ennaa masse slekt i Argentina. Vi blir faste gjester paa CO' BUE express i aarene fremover. Naar det gjelder vin har vi mye aa foreslaa....har ogsaa gode kontakter i Argentina naar det gjelder vin.

Her i vest skinner solen i nydelig hoestvaer....beaglen er klar til aa jage Rodney Racoon og diverse Runny Babbits.....Det var vanskelig aa faa lese New York Times med kaffen i dag tidlig...

Gaarsdagen hadde et kort stopp i Poulsbo for innkjoep av Marsipan broed og knekkebroed....men Lutefisk konkuransen fristet like mye som "steikelse" paa fergen inn fra Bergen til Aardal

Heisann dc-8-63...
Vi blir faste gjester paa CO' BUE express i aarene fremover. Naar det gjelder vin har vi mye aa foreslaa....har ogsaa gode kontakter i Argentina naar det gjelder vin.
Flott! Jeg ser fram til en tur dit også. Argentina er et av min fars favoritt land, så det blir vel ikke lenge før vi drar også...!

Har du noen gode forslag på andre Argentinske viner som jeg kan foreslå...?

Jeg har et par møter med Boeing igjen oppe i Seattle, så vi får ta en Fly og Øl aften uten MOW denne gangen... :cheers:

Dag

Back