God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen

God morgen fra en hovedstad hvor det bøtter ned...nå skyldes endelig vinteren bort. Blir nok noen timer på kontoret i løpet av dagen før ettermiddagen byr på bursdagsfest for en venninne... Ha en strålende dag du også!

Re: God søndag morgen

God morgon från ett molnigt Uppsala!

Blir en dag av korrekturläsning och slipper vi regnet blir det en långprommenad. Ha en fin söndag!

God morgen fra Stavanger!

Da er det frokostid. Planen for dag er diverse innetjeneste som skal gjøres, før det blir en tur ut.

Vel, ha en fortreffelig søndag forumister! :)

Våknet til snø her på Grefsen, det betyr trolig at det regner nede i byen. Her skal egg og bacon nå tilberedes, men først litt kaffe. Og utrolig nok har begge ungene stått opp allerede.

Etterpå skal barna hjem til Halden, mens jeg jobber et par timer på kontoret før jeg møter FBU 4EVER + + på BP for et par leskende øl, og deretter blir det rå fisk. Alstå; en aldeles passe søndag ^_^

Mornings. Noe støl og stiv i dag, men har fått kreket meg opp av sengen og snart er det tid for frokost. Blir nok noen timer i sofaen med litt fotball på skjermen i dag, samt noen vaskemaskiner skal kjøres. Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden! Akkurat våknet - til regn! :(
Så dagen skal tilbringes i sofaen med fotball, akkurat som Someone skal :)

Ha en flott dag alle sammen! :colgate:

God søndag fra Maura, hvor en har overnattingsbesøk fra Scanair avd. Egersund/Tanananger.. Vedkommende har truet med at han vil til OSL og spotte, men jeg vet ikke om han har fått med seg at det snør.. Me får sjå..

God søndag ønskes forumistene :)

God formiddag fra Maura

Her sitter jeg på kjøkkenet til Martin mens han springer frem og tilbake for å fikse meg frokost ;)

Senere så håper jeg på spotting på OSL, teste ut den nye plattformen. Før flyet tilbake til SVG går kl 2230 i kveld med DY. Kanskje noen har reg?

Ha en fin forumister :)
God søndag fra Maura, hvor en har overnattingsbesøk fra Scanair avd. Egersund/Tanananger.. Vedkommende har truet med at han vil til OSL og spotte, men jeg vet ikke om han har fått med seg at det snør.. Me får sjå..

God søndag ønskes forumistene :)
Tanananger? :8: ;)

Last edited:

God morgen ifra et vintergrått Maura. Blir en stille og rolig dag hjemme tenker jeg. Hadde noen små planer om og spotte litt, men været er ikke akkurat innbydene til det.

God morgen fra København, våknet på sofaen med en venninne på andre siden av sofaen (nå må jo ingen få gale tanker) og realized at jeg hadde et svært lite mininachspiel i går, til tross for at leiligheten på ingen måte var klar til noe slikt. Sånt skjer, hadde det vel hyggelig i går og føler meg utrolig nok ganske opplagt. En omelett ble inntatt og jenten er nå sendt hjem, så tror det blir tilbake i sengen for en omgang med ukens aviser - ligger litt i etterkant på Børsen denne uken, og fredagsutgaven til Aftenposten rekker ihvertfall frem til utlandet før søndag.

Ha en god søndag!!

God ettermiddag fra en solrik Abu Dhabi. Mor og far kommer paa besoek i dag, og feirer sin 40ene bryllupsdag, saa maa vel paa utsalget og se om de ikke har noe ordentlig champagne aa by paa, som kan serveres ved ankomst.

God dag fra Nærsnes. Det har sluttet å regne, rådyr er jaget bort fra tomta og egg og bacon er satt til livs. Nå skal det slappes av litt med TV-sport før man tager 14:39-bussen til Aker Brygge og Beer Palace. Der skal det inntas øl med begge hendene. :drink Etterpå sushi og sashimi på Bryggen Sushi. Jeg tror jammen meg at det blir hvitvin til fisken, ikke sant JetBlue?
Ha en fin dag.

G'morgen fra Alpharetta, som ogsaa byr paa regn. Gaarsdagen var imidlertid straalende og boed paa 25 varme. Deilig! Guttungen fikk endelig sin debut som fotballdommer og kunne cashe inn 32 dollar for aa doemme to kamper. Fornoeyd gutt som naa har sin foerste jobb.

Her er Veetle installert paa sofa-laptop'en og naa blir det fotball ....

God ettermiddag fra Oslo.

Er på kontoret og gjør unna litt arbeid så man kan ta kvelden på litt mer levlige tidspunkter til uken.

Samboeren står for middagen i dag og det eneste som gjenstår for meg å gjøre er å åpne en flaske vin. Det kan jeg leve med!

Ha en fin kveld!

Mornings. Her er det oppstandelse for andre gang etter litt ekstra soving. En Brioche fra Meny har sneket seg inn i leiligheten, og den må man jo ha kaffe til. Ellers regner jeg med at folk på Ringerike er litt nervøse foran kveldens kamp.

Og her i huset har jeg akkurat byttet ut ett kranglete WLAN med et nytt .. Installering av Netgear WNDR3700 tok fem minutter - helt smertefritt. Og SUMO fotball durer gjennom med 2500kbps ...

Det var det i fjor - men de ser ut til å ha åpnet slusene i år ... Mulig det er en feil, så jeg nyter det mens jeg kan!

Discus - nei, det er uten å bruke VPN .. ;)

Det var det i fjor - men de ser ut til å ha åpnet slusene i år ... Mulig det er en feil, så jeg nyter det mens jeg kan!

Discus - nei, det er uten å bruke VPN .. ;)

Jeg får bare 600 - men jeg har jo ikke sport inkludert - men for all del - nyt det mens du kan - jeg lurte bare om du hadde funnet noe smutthull utover VPN!

Back