God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen

Ny dag - nye muligheter. Nespresso i koppen, fyr på peisen og snart en del ferske aviser - samt ferskt bakverk fra United Bakeries - en flott søndag ønskes deg også!

Re: God søndag morgen

God morgen

Barna startet dagen 0730, så da var det bare å følge på. Nå er frokosten inntatt og diverse indretjeneste skal påbegynnes. Bare en uke til barnedåp, så her er det nok å ta tak i.

Bare en blir ferdig med dåpen så kan man begynne å konsentrere seg om julebordsturen. Siden jeg reiser "alene" så er det ikke så my planlegging og organisering som om hele familien skal på tur.

Kan også se ut om jeg må jobbe bitte litt før jeg reiser på torsdag. Så det blir vel å sjekke inn de medreisende før jeg selv setter meg ned og nyter turen....

Ønsker alle en strålende søndag

S

Bare en blir ferdig med dåpen så kan man begynne å konsentrere seg om julebordsturen. Siden jeg reiser "alene" så er det ikke så my planlegging og organisering som om hele familien skal på tur.

Julebord for enkeltmanns-foretak? :D

God morgen fra sørlandet. Ute er det -6 i dag, -17 i går. Men har god fyr i ovnen, det skal være varmt i stua.
Dagen går nok med til div ting som må gjøres ferdig før 3 ukers ferie. Reiser med Norwegian til Dubai på fredag og videre til India på lørdag.

God formiddag fra Krokskogen. Her er det en liten pause med fyr i peisen, varm toddy og ferske kanelboller. Prepareringsmaskinen hadde kaffepause her også. Lar han kjøre videre før jeg går etter. Ha en flott søndag.

God formiddag fra København hvor man nå hviler ut, og bortsett fra litt smårydding og printing av diverse artikler, ikke skal gjøre noen verdens ting. Ser ikke bort fra at jeg setter meg ned med en bok. Nå jeg skjønner at jeg skulle hatt Nespressomaskin - har gått tom for kaffepulver og må ty til Nescafe...

God formiddag frå Trondheim!

Då har temperaturen gått opp frå -18 til -10. Dog ikkje sommarvarme, men det hjelper jo litt .....

Kake for dagens kakeselskap er allerede laga, og straks er det avgårde for å starte festen ;)

Ha ein flott søndag!

Strålende vær her i Krs i dag. I dag skal det bygges med legoklosser her sammen med jr! Så ingen store planer utover det!

BF:cool2

En riktig god Søndag ifra et solfylt Maura. Frokosten er inntatt, og litt nyheter er lest på diverse nettaviser. Resten av dagen er avsatt til microsoft sin Flightsimulator, der man skal fyre opp en 3jets MD11 på en 7timerstur.

Gooooood morning :) Eller ettermiddag kanskje. Blir å se på skisport på TV mens jeg rydder og vasker litt. Senere blir det middag hos opphavet.

God morgen!
Kom nettopp hjem etter russetur til Åre denne helgen. Godt med litt kaffe (til en forandring ;) )

God formiddag fra Bergen. Her nærmer det seg avreise til BGO for å komme meg til Svolvær i kveld. Skal tilbringe noen dager i plaskregnet ute på øyen. Får vel varmesjokk da tenker jeg! Er jo tross alt nesten 20 grader varmere der enn i Bergen. :)

God ettermiddag fra Tananger,
Fortsatt flott vintervær, lang tur er tilbakelagt i løpet av dagen.
Nå står familieselskap for døren.
Imorgen tidlig blir det et lite avvik i jobbreisemønsteret , det blir en tur over til imm-land med WF433.
En leverandør til prosjektet skal visiteres i Risør.
Ha en fortsatt fin helg alle.

God ettermiddag fra Stavanger!

Da er det ca en halvtime igjen før det blir fullt hus og stormende jubel med Tanter og Onkler og besteforeldre som vil feire eldstemann sin 8-års dag.

Sånn derre er vel ca planene mine for (resten) av dagen.

Ha en fin søndag forumister :)

God ettermiddag fra Chicago. Her er det bikkjekaldt i dag, -11C sier man, men det var -16 i morges.

Hyggelig aften i gaar paa Goose Island bryggeripub med Stein Kaptein og hans styrmann. Stein fikk en ekstratur hit med tonetters stopp som selvsagt maa utnyttes godt med mye godt oel.

I dag skal all julestashet pakkes ned, bortsett fra det er det lite paa tapetet

Da var man kommet seg til Bodø, og her er det faktisk temmelig nøyaktig 20 grader varmere enn det var på Flesland. Hvor ofte skjer det på vinteren? Verden er syk! Svolvær neste, og der er det muligens enda varmere...

Puh - da var dagen over. Familien dro til Stone Mountain og testet det nye akeanlegget. Moro for liten og stor!

19166_244712816035_554781035_3732173_5033549_n.jpg

....og her ute paa Bainbridge er "vaaronna" godt i gang.....ryddet kvist og grener paa tomten - nok til aa holde et middels sagbruk i gang i en ukes tid.....Cedar traer er noen interessante "busker" naar en begynner klatere....

Her på Railay Beach Club er mandagen i gang, herlig morgen på terrassen, bølgeskvulp, fuglesang, god kaffe, båter av forskjellig slag ute på sjøen; et flott og beroligende syn.

Back