God Søndag morgen

Re: God Søndag morgen

Alldeles utmerket middag og kveld på Baltazar igår. Balt. skuffer ikke, og det ble en 5-retter da 7-retteren ikke var satt opp. Men det ble plenty med snadder allikevel. Det ble overnatting i byen, nå er damen på vei til Brandbu, 6 år gamle Eliza skal på kino med mormor i kveld for første gang. Knerten selvfølgelig! Selv har jeg ankommet heimen på Nærsnes, dropper egg til baconet, men erstatter de med lun leverpostei. Ikke galt. Får vel stryke en uniformskjorte til PEK-turen imorgen.
Ha en fin søndag.

Last edited:

God formiddag - hjemme etter en skogstur i regnet. Var ganske deilig og stemningsfullt egentlig. Nå blir det litt kaffe og kos i sofakroken mens vaskemaskinen står for dagens jobbing.

Kjørte via festningestunellen og au-au-au , de har lagt om til det nye kjøremønsteret , og her blir det garanter 1/2 år med køer
Men normalt kjører passerer jeg der kl 06.00 , så får det bli ring 3 vestover på ettermiddagene.
Ruter# delte ut informasjon på bussen fredag om overhengende fare for kø og forsinkelser for bussene det neste 1/2-året også. Bare vi får årets første snø på toppen av dette en mandag morgen så blir det bra :angry:

YES :YES

For en kamp og bærmen ble sendt hjem til Manchester i skam!

YMWA!!!
Endelig ble ManShit satt på plass! 6 minutters tilleggstid, er jo noe bare ManShit får for å score. Godt det gikke motsatt vei denne gangen!!

BF:cool2

Skal holde meg for god til å kommentere de siste to postene, vil jo ikke bli bannet fra forumet heller... :p

Skal man først bli utvist får man gjøre som Vidic og bli det i de ordinære spilleminuttene, hvor totalt idiotisk er det ikke og få det røde kortet 5 minutter på overtid. Nå er ikke han "Masarati'en" kjent for å være den skarpeste kniven da :colgate:

Back