• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Det er lyst, fuglene synger og jeg klarer ikke sove lenger enn 07:30... Blir frokost med kaffe og en haug aviser før det blir nok en treningsrunde. Ha en bedre søndag...

Re: God søndag morgen...

Og de som "spådde" sol på Østlandet idag, har så langt driti seg loddrett ut..

Det er 5 + og yr as we speak.. og jeg som hadde tenkt å få gjort unna hagearbeid! :naughty:

God ettermiddag fra Thailand. Her er det HETT i dag.Kvikksølvet har passert 37 grader nå, men en bitteliten bris gjør at det er levelig tross alt.
Kontrastene er store fra vårt lille trygge hjørne langt mot nord. En av de store nyhetssakene nå er feiringen av Songkran/Thailandsk nyttår som går heftig for seg, og alle de dødsfall denne feiringen fører med seg.
Men, de ser nå lyst på det tross alt! Statsministeren er strålende fornøyr for at trafikkdøden er redusert med 25 % så langt i Songkran .."BARE" 411 er omkommet så langt, mot 553 på samme tid i fjorårets feiring ..
Litt andre tall en på norske veier kan en jo si. Vi har klokelig holdt oss i ro i nærområdet og jeg har parkert motorsykkelen jeg har leid inntil kalaset er over. :biggrin

http://www.bangkokpost.com/News/17Apr2005_news07.php

Originally posted by Thomas
Og de som "spådde" sol på Østlandet idag, har så langt driti seg loddrett ut..

Det er 5 + og yr as we speak.. og jeg som hadde tenkt å få gjort unna hagearbeid! :naughty:

og her oppe snør det as we speak :) og det snør tett.. og jeg lurer på om jeg lukka vinduet på bilen i går jeg.. hmmm :)

God formiddag fra Tromsø

Her er det strålende sol og skyfri himmel. Forbaska at en må sitte på jobb...........

Håper det holder til i morra, da har jeg fri :cheers:

Og her er det strålende sol!

Tror nok jeg må ut en tur senere, for ser ikke ut som planene om å få unnagjort en del skolearbeid gikk helt som tenkt...

Ellers sitter jeg nå i stua, med dataen koblet til tv'en for å se om internett virker bedre på kabel-uttaket her. Har hatt ganske mye problemer med internett den siste tida, og fikk beskjed av UPC at de gjerne kunne komme og sjekke hva som var galt, men hvis det var min feil og ikke deres måtte jeg betale 750 kroner. Så da prøver jeg heller om det virker bedre herfra, og bruker i tilfelle et par hundrelapper på et nytt uttak på rommet istedetfor...

Ha en fin søndag! :)

Søndagen har blitt tilbragt i den nordligste "Sørlandsbyen" i Norge...Drøbak. På Galleri med utstilling og kåseri av/med Jan Baker...og da ble det også innkjøpt et bilde til heimen...

Søndagen har gått med til besøk av Luftforsvarets flysamling og SAS-museumet på Gardermoen. Men også noen andre lokasjoner ble testet.
OY-SEM_TO.jpg

Flere bilder kommer i løpet av kvelden.

Originally posted by LN-KGL
Søndagen har gått med til besøk av Luftforsvarets flysamling og SAS-museumet på Gardermoen. Men også noen andre lokasjoner ble testet.
OY-SEM_TO.jpg

Flere bilder kommer i løpet av kvelden.

Lå du i gresset eller? :D

Nei, Thomas - var langt nord på vollen, men brente av noen skudd allikevel. Fikk da noen få TO fra 01L før returen - her er en annen
LN-KKR_TO.jpg

Back