Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 16 Aug 2009 #21 Re: God søndag morgen Det er jo ikke så mange grepene som skal til for å gjøre kvinnefotball mer interessant.:colgate: BF:cool2
Re: God søndag morgen Det er jo ikke så mange grepene som skal til for å gjøre kvinnefotball mer interessant.:colgate: BF:cool2
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 16 Aug 2009 #22 Re: God søndag morgen God søndag kveld fra Romsås ! En fantastidk kveld for de som liker friidrett: han flyr ikke, Ussain Bolt, men det nærmer seg... 100 meter på 9,58 !!!!!!!!!!!!!!!! et elektrisk øyeblikk, de 10 viktigste sekundene som finnes ! (?) God kveld og god natt i morgen er det arbeidsdag igjen, har nesten glemt hva det var... nei, jeg tror ikke det...
Re: God søndag morgen God søndag kveld fra Romsås ! En fantastidk kveld for de som liker friidrett: han flyr ikke, Ussain Bolt, men det nærmer seg... 100 meter på 9,58 !!!!!!!!!!!!!!!! et elektrisk øyeblikk, de 10 viktigste sekundene som finnes ! (?) God kveld og god natt i morgen er det arbeidsdag igjen, har nesten glemt hva det var... nei, jeg tror ikke det...
zico77 Developer Medlem 16 Aug 2009 #23 Re: God søndag morgen Fellowship said: 100 meter på 9,58 !!!!!!!!!!!!!!!! et elektrisk øyeblikk, de 10 viktigste sekundene som finnes ! (?) Click to expand... -det er 10.5 m/sekund!! Snakk om å forsere stova mi på 1 sekund! Det er kjapt det.... og i realiteten er vel starten tregare enn slutten, så den siste delen har vel enno større fart... og med det får eg sei god natt frå Trondheim
Re: God søndag morgen Fellowship said: 100 meter på 9,58 !!!!!!!!!!!!!!!! et elektrisk øyeblikk, de 10 viktigste sekundene som finnes ! (?) Click to expand... -det er 10.5 m/sekund!! Snakk om å forsere stova mi på 1 sekund! Det er kjapt det.... og i realiteten er vel starten tregare enn slutten, så den siste delen har vel enno større fart... og med det får eg sei god natt frå Trondheim