God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen

Ble en kort tur til Verdens Ende i går - hvor kommer alt vannet fra??? men nå skinner solen igjen over hovedstaden og kanskje kan noe og/eller noen tørke litt i dag. Blir en tur på kontoret før det blir familiemiddag i heimen. Ha en flott søndag!

Re: God søndag morgen

God morgen ! Flott dag i Kongsberg i dag. Solen skinner fra en skyfri himmel i dag, i motsetning til i går hvor det regnet hele dagen.

God morgen fra Oslo. Solen skinner og snart det det tid for frokost. En løpetur senere i dag står på programmet, før det blir å ta posisjon i sofaen for Tottenham-Liverpool. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Solen skinner og snart det det tid for frokost. En løpetur senere i dag står på programmet, før det blir å ta posisjon i sofaen for Tottenham-Liverpool. Ha en fin dag

Og vi satser på reprise fra ifjor! :p

Glad søndag fra de vestlige forstedene!
Her skinner solen, frokost med egg & bacon er fortær, og nå er det klart for indretejeneste! Det er synd & skam å bruke en så fin dag til å støvsuge og vaske, men det må gjøres. Litt utetrid blir det nok - plenen må jo klippes også

Satser på en liten oppdatering av Scanair.no i løpet av kvelden, og i morgen er det nytt Ukens Bilde - denne gangen etter et dykk i arkivet (og test av ny flatbed-scanner).

Last edited:

God søndag fra Grefsen. Frokosten er unnagjort, og det betyr at litt husarbeid skal gjøres før jeg setter kursen mot kontoret for noen timers forefallende arbeid.

God søndag fra Fagerborg. Det var godt å lese at jeg ikke er alene om å bruke dagen til indretjeneste.

God søndag! Snart klart for brunsj med eggerøre og loff. Indretjeneste blir det her. Klesvask og småpakking før årets andre opphold på Hotel Odessos i Varna. Etter hvert blir det vel å se at noen folk fra Skien får seg en lærepenge i fotballbyen Ålesund.

Go søndag! :) siste fridag før jeg begynner på skolen i morgen! :( ferien har flydd den! :D Ha en fin dag forumister.

God søndag frå Trondheim!

Då er søndagen i gong. Det blir roleg og avslappande -kan vera fornuftig etter 3 timar ståande på Åge Aleksandersen konsert i går kveld -eller, i vertfall på utsida av gjerdet -dog like så grei oppleving det og litt rimlegare ;) Så beina skal få kvila i dag.

Ha ein roleg dag alle saman!

God ettermiddag!
Det ble en deilig og fredelig natt og formiddag uten unger i huset! Lenge siden sist, gitt. Ellers skal det ikke skje noe særlig idag bortsett fra å følge med på tvskjermen!

BF:cool2

God ettermiddag fra Oslo.

Akkurat vært ute og gått i en times tid. Godt å få rørt litt på skrotten etter gårsdagens hyggelige Scanair-treff i sentrum.

Nå skal man straks lage en sjokolademousse som skal være dagens dessert. Senere blir det å kokkelere litt mer på kjøkkenet når hjemmelaget enchiladas og guacamole skal lages :)

Ha en fin søndag alle sammen!

God formiddag fra Bergen. Har akkurat begynte å komme i slag igjen etter gårsdagens konsert og tilhørende drikkevarer. Sjefen i toppetasjen mente tydeligvis at vi ikke drakk nok, for han pøste på med vann hele dagen.

Om en halvtimestid går ferden atter mot BGO og en tur til de nordligste delene av landet. Det blir faktisk ikke mindre enn tre nye flyplasser på meg i dag, så det kan jo bli interessant.

G'morgen fra Alpharetta! ManU-Birmingham gaar paa radioen mens jeg tar meg av litt indre- og ytretjeneste. Om halvannen time blir det imidlertid Spurs-Liverpool paa Fox. PL er i gang igjen ...! :)

G'søndag fra Maura. Her har man kommet seg etter gårsdagens utskeielser - riktig så trivelig var det, forresten. Vurderte også en liten avstikker på vei hjem, men denne satte en stopper:

f78c63d0.jpg

God søndag ønskes alle :)

God ettermiddag fra Farmen.
Da har dagen gått med til snekring og rydding på låven, som etter å ha blitt tømt for storfe nå bygges om til opptil flere formål. Nå har vi fått laget til et skikkelig vedlager hvor det nok skal rømmes 60 kubikkmeter med ved ;-) Nå står middagen og putrer så snart blir det vel en heller lat kveld før jeg pakker en liten veske for neste ukes Frøsundaviktur.

Ble vekket av sol på soverommet litt tidligere enn planlagt, men det førte til at jeg fikk gjort mer enn jeg hadde trodd i dag. Ettermiddagen ble tilbragt på Åpen Gård-arrangementet på Bogstad.

Back