God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God søndag morgen

God ettermiddag

kom akkurat inn fra en liten spasertur i nærområdet. Ble overrasket av kraftig snøvær og ankom hjemmet seende ut som en real snømann :-)

Nå er det å sette kursen mot sentrum for å hente snuppa og spise middag med moderen.
I morgen blir det loadcontrol training for TK (hvis traineren har fått visum)

S

God ettermiddag, snart tid for overtidsvakt natt på ENGM. Ser ut av balkongen at det blir SAS-Flybussen som skal befrakte meg til OSL, kjøre bil i snøføyka får andre ta seg av.

.. her skrudde jeg akkurat på Fox og Atalanta leder 3-0 over Inter!?!?!?! Go At(a)lanta!!!
Tottenham-Portsmouth om en liten time.

Var på Fry's og fikk endelig byttet ut den elendige originalstereoen på BBJ'en .. på vei hjem, begynte det å sne, men det skiftet til regn utpå kvelden, og nå er det 4-5 grader ute.

4 grader her i sør også! Men det regner og blåser, og det har det gjort i hele dag, så det har vært innedag i dag. Men sofa, tv, aviser og internett, er jo ikke så galt. Pluss deilig iskald Coca Cola som er godt etter en sen aften med mye pilsener!

Akk ja! Snart er det mandag! Det er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

Da var jeg tilbake foran PC'en, og nå er FSC startet opp fikk akkurat med meg de siste minuttene i Inters 3-1 tap, og nå er jeg klar for Spurs-Portsmouth. Deretter blir det Conference finals i NFL. Kan bli tungt å stå kl. 05:30 i morgen, ja!

Back