• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen

God morgen forumister... Dagen er godt over 11 timer mørkere og det merkes. Nå er det forum, aviser og Nespresso i koppen - snart klar for en formiddagsøkt med trening - viktig i julebordsesongen! Ha en bedre søndag!

Re: God søndag morgen

God soendag morgen fra London. Dagens hovedaktivitet blir morgenkaffe og en lett frokost i BA-loungen, deretter A320 retning OSL hvor jeg regner med at man blir matet.

Ha en flott soendag!

god morgen fra sofaen. Det er fyr i ovnen, og minstemann leker på gulvet (han har blitt rå til å sitte nå!), og storesøster klarer ikke helt å bestemme seg om hun skal se barneTV eller DVD, men det fikser hun selv. Vi har tatt penicilinen vår, så vi er klare for nok en dag! Mor sover ennå, og i morgen blir det tidlig opp og ta "fakiren" til STO

God morgen fra Forus. Klarte jammen å glemme å skru på vekkerklokka i går kveld. Dermed ble det en kollega som stod for dagens vekking. Men jeg kom meg da på jobb...

...og her blir jeg til klokken 1900 i kveld. Så det er bare å dra fram kaffekoppen og putte i seg litt frokost og se hva dagen vil bringe av morsomheter.

God morgen fra Stavanger. Da var atter en dag påbegynt. Litt forum, før jeg setter i gang og lager frokost til de små.

Ha en fin dag forumister :)

Arbeidsdag her i Bangkok, litt organisatorisk å rote opp i både her og der i verden. I morgen blir det en tur innom en ny lounge, TG sin F lounge og F-klasse ned til Singa med SQ, og møter og kvelds i Singa før det blir overnatting på Crowne Plaza på Changi, og tirsdag morgen er det opp til Bangkok for å bytte fly og med selskapet vi alle elsker å hate til Arlanda.

-A

God morgen fra Oslo....det ble definitivt et par øl for mye igår, men det var igår. Idag er det søndag og da skal jeg som vanlig på visning. Ha en fin dag

Noen snøfnugg driver forbi vinduet mitt her i Mosjøen .. klesvask og oppvask står for døren .. håper jeg klarer å finne ut hvordan jeg setter vaskemaskinen på tørk ...

Paret i leiligheten under flyttet ut i går, og dermed forsvant et sterkt og fint usikret WLAN. Har plassert en router i vinduet på jobben og det rekker akkurat fram, men i morgen skal det ny router på plass så da blir det forhåpentlig sterke nok signaler til at satelittradioen min virker uten bufring.

God morgen!
Her er den store rydde- og vaskesjauen unnagjort. Gårsdagens rakfisklag ble svært vellykket. Vi spiste så mye rakfisk at vi glemte både tiramisù, kaffe og cognac! Jeg har to store boller med tiramisù igjen i kjøleskaet etter at jeg fikk sendt med en bolle med en overnattingsgjest i formiddag.
I dag skal det gås en liten tur og det skal strykes skjorter. Imorgen NRT.
Ha en fortsatt fin søndag!

God formiddag fra Tananger,
Frisk morgen her over , det blåser som fanden ute.
Det skummer godt ute på sjøen og vinden rister i huset her ute ved havgapet.
Vel , det løyer vel utover dagen. Seaking'en basket seg ivei nordover for en kort stund siden over huset her uten særlig fremdrift.
Det blir å holde seg innedørs til vinden gir seg.
God kaffe og lesestoff er tingen utover dagen.
Ha en fortsatt fin helg alle.

God morgen/formiddag alle sammen!

Her har man støvsugd og vasket gulv. Så da er både leiligheten og samvittigheten ren :colgate:

Ingen store planer for dagen. Straks 1 måned igjen til Scanair julebord:cheers:

Ha en fin søndag!

Apropos vasking er jeg nå i gang med andre maskin tøy - leiligheten er ryddet og skal støvsuges bare jeg får hengt opp tøyet til tørk. Så bærer det vel til lesesalen om det skal være noen sjanse i det hele tatt at jeg noen gang skal få lest det jeg skal.

Ha en strålende søndag!

God morgen fra Hilton LAX, hvor jeg har slumret i natt i en meget god seng. Var oppe 0400 lokal tid, ettersom jeg ikke klarte å ligge lenger. Hadde en meget bra reise med NZ001 i går, og de innfrir som vanlig på alle måter.
Har utsikt rett over bassenget på hotellet ut mot 2 rullebaner, så det blir vel en og annen flymaskin å se når det lysner.
Har fått meg en skikkelig bondefrokost bestående av Starbucks Grande Latte og en stooor Hamburger, slik at nå er livet godt.
Ser forøvrig flammene oppe i åsen her ganske godt. Arnold utlyste unntakstilstand i L.A i går, og det er fare for strømforsyningen for hele byen. Fikk utlevert lommelykt ved innsjekk, men fortsatt er det strøm her ;-)

Det er søndag.................

Attachments

• P1010428.jpg
    P1010428.jpg
    44.2 KB · Views: 126

Someone har en Oslo Øst søndag mens her har på den andre siden av byen har man gått i kø fra Frognerseteren til Sognsvann via Ullevålseter...

Her borte i vest gikk vi i koe i gaar ogsaa....litt annen koe...stor demonstrasjon mot Prop 8 - som det naa viser seg at i store trekk var finansiert av Mormoner kirken...I dag ser det ut til aa bli Port Townsend paa Beaglen og meg...den lille Italienerinnen skal med 07:05 fergen til Universitetet...saa foerst "Kiss and Ride" saa Blackbird.....saa New York Times

American Airlines ankom DFW 14 min før tiden. DCA er for øvrig en spesiell flyplass; minner visst litt om Fornebu for de som bodde i nærheten under FBU-tiden. Opp i lufta og rett inn i første sving for å styre unna området nord for plassen(...) Washington DC anbefales virkelig!

Last edited:

Vi spiste så mye rakfisk at vi glemte både tiramisù, kaffe og cognac!

Vel, inntaket av grappa bidro til en viss grad, det merket jeg da jeg ramlet inn i en taxi på Lysaker for siste etappe til Grefsen......

American Airlines ankom DFW 14 min før tiden. DCA er for øvrig en spesiell flyplass; minner visst litt om Fornebu for de som bodde i nærheten under FBU-tiden. Opp i lufta og rett inn i første sving for å styre unna området nord for plassen(...) Washington DC anbefales virkelig!

Var vel 400 ft og rett høger ?!

Da er alle papirer i forbindelse med opptak til flygelederskolen i Malmø fylt ut :) Nå gjenstår kun medisinsk undersøkelse til uken før alt er 100% spikret. Med andre ord en spennende uke!

Back