God søndag morgen!

seilfly

Infrequent traveller ;-)
God søndag morgen!

God søndag morgen, og de fleste har vel husket å stille klokka litt tilbake?
Lessons learned 1 med American Airlines: De tar ikke norske kredittkort
Lessons learned 2 med American Airlines: Får du én totalpris på et søk på flyreise, så kan du få 400 dollar mindre pris for å søke en gang til på akkurat de samme parameterne... Mulig noen ombestemte seg i bestillingen og gjorde en billigere pris tilgjengelig for meg den andre gangen jeg prøvde...
Lessons learned 3 med American Airlines: Jeg flyr aldri med American Airlines igjen.

Re: God søndag morgen!

Mornings fra Forus. En ekstra lang nattevakt går mot slutten. Heldigvis! Når klokken er 0259 og egentlig skal bikke over til klokken 3 velger den heller å bikke 59 minutter tilbake. Om en times tid er jeg nok på god vei inn i drømmeland og der har jeg tenkt å bli helt til fire-fem tiden. Man gleder seg.

Riktig god morgen fra Drevjamoen. Her har det vært full storm i natt, med slike vindkast at jeg var bekymret for at taket på den ærverdige befalsmessen skulle følge med til himmels.
Men, den berget i natt også, og nå er det snart bare å få på seg gevantene og marsjere ned til en bedre frokost.
Dagen vil bestå av fortsatte forberedelser til soldatinnrykk mandag, samt en økt med skyting, noe som skal bli spennende i dette griseværet.
Paahh stedet Hvil ;-)

Glad søndag! Nå blir det noen timer på kontoret før det blir et kort styremøte og en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre søndag!

Noen må¨stille klokka på forumet forresten.

Glem det! Det har visst allerede blitt gjort. Nå er det senga som kaller for min del. Ha en flott søndag.

God morgon frå Vindfulle Ørsta! Her har det blese i heile natt, men alt ser ut til å stå på plass. Odd, du får kose deg på rep og skyting, eg hadde mine 8 dagar for tre veker sidan...;)

God morgen fra et regntungt Kastrup.
Skal hjem med WF351 til TRD, og allerede i går kveld når jeg ankom CPH fra CDG og sjekket inn fikk jeg vite at flyet er 2 timer forsinket.
Ja, ja - litt ekstra søvn på en søndags morgen skader jo ikke!

:-) VC-10

God søndags morgen - klokken er ajour og ikke alle har blåst bort ser jeg.

Av maksverdier for det sentrale Østland i går kveld vant Torp med 54 kts i kastene, tette etterfulgt av Rygge med 53, men nå har det roet seg. Ser at det røsker litt enkelte steder i nord fremdeles - ENBO 260750Z 23046G59KT

Ha en fin og vindstille dag her sørpå, hold dere fast der det blåser.

God morgen! Er forumklokka stilt? Siste innlegg kl 9.59 mens klokka nå er 9.07. Jaja... Ordner seg vel:) Ingen store planer idag. Glad uværet fra igår har forsvunnet og erstattet med sol. Ha en fin dag!

God morgen fra Stavanger!

Pannekaker står på menyen nå, før vi tar en tur ut senere i dag til min litt mindre begavete søster når det kommer til "datta" som trenger noe assistanse. :p

Ha en fin dag :)

God morgen fra Oslo....noe trang trang i toppen etter gårsdagen. Men snart blir det hjemmebakte Wienerbrød så kanskje det hjelper. Blir også å gå på noen visninger idag. Ha en fin dag.

God morgen fra Gamle Oslo. Duverden hvor godt kaffe hjelper for å klaret toppen. Litt indretjenste i dag, og så ser det ut til at logistikken har sviktet, slik at jeg må på Joker for å få meg appelsinjuice...

God søndag! (er vel ikke morgen lengre...)

Her i Trondheim er det merkelig nok klart, fint og vindstille, et nydelig høstvær.
Dagen idag skal nok brukes til oppgaveskriving og trening, må ha meg en tur i bymarka.

Ha en fin avslutning på helgen!

G'morgen fra Alpharetta, hvor vi fortsatt sliter med gammel tidsregning i en uke til. 'Hvilestilling' er inntatt i kontorstolen, kaffekoppen er strategisk plassert ved høyrehånda og jeg er klar til å ta det dagen måtte bringe. Spesielt ettersom Farmer'n brukte dagene før han dro til Haglemoen til å dumpe mer jobb i fanget mitt. Velvel .. i latskapens ånd er allerede mottiltak satt i verk og morgendagen skulle allerede bringe bedring på denne fronten.

6 grader, pent og klart (ifølge doppler ihvertfall - det er møøørkt) og vi skal se om ikke vi skal få sneket inn en fotballkamp innimellom jobbinga også ... satser på utdeling av gullmedaljer på Nadderud idag.
sstabek.gif

Heisann og god morgen fra "sunny" Houston!

Kaffen brygges her ogsaa og vi faar se hva dagen bringer. Flott vaer i dag og man skulle jo kommet seg paa vingene for en $100 hamburger... ;)

Dag

God søndag fra Krsand!

Her er det stille etter stormen. Det blåste og regnet noe alldeles kraftig i natt!

Dagen i dag går med til å pleie kroppen med Coca Cola og sofasliting! Ingen planer her for denne søndagen. Ikke så rent lite deilig det heller!

BF:cool2

God morgen fra New York. Nå er det tid for å komme seg hjemover... Fikk med oss en fantastisk kamp i Madison Square Garden i går, endte med shootout og greier! Nå blir det å gjøre unna den siste shoppingen her, før det bærer ut til Newark og SK910.

God søndag fra Drammen. Klokkene er i tur og orden stilt tilbake, slik at man har stadig stigende følelse av langhelg! :p

Ellers skjer det ikke mye i dag unntatt 2x bilvask og litt støvsuging hjemme, men det skal jo gjøres det og. Ha en bedre søndag!

God ettermiddag fra vindfulle MJF :)

Etter en natt med storm rundt veggene var deg godt å komme på jobb og oppdage at det ikke er noe problem å fly i dette været !!
Noen kanelleringer er der dog, noen individ har fått influensa og må ha besøk av tekniker for å kunne oppta sitt arbeide. Dette tar desverre litt tid :(

Blir her til 2000 og skal holde dere oppdatert om det skulle skje noe spennende!

E!

Back