God søndag morgen!

Re: God søndag morgen!

Trenger man si mer....ble en fin ettermiddag foran TVen :colgate:

Liverpool 23
Chelsea 20
Hull City 20
Aston Villa 17
Arsenal 16
....

Ja, det er lenge siden man har sett en saapass hyggelig tabell!

God morgen fra Chicago. Her er det sol og rundt 10 grader, men det er skikkelig drittvaer paa gang.. Vinder opp til 50 mph er meldt i ettermiddag, temperaturen skal ogsaa falle betraktelig. Her blir det en tur ut med bikkja foer vaeret kommer

Tommy!

Her er det 75 deg F naa og forecast til 86 deg F high i ettermiddag. Skyfri himmel og sol hele dagen... :p

Dag

Hehe .. vinteren er kommet til steppene i nord ... her hos meg er det 62 (17) og nydelig vær.

Ja, det er artig at Hull gjør det så bra! ;)

Her borte i vest er det ogsaa nyelig vaer men kaldt....frost paa bilene i dag tidlig...men etter en Latte brygget med Sumatra Kaffe brent paa Salt Spring Island....er vi klar for en lang tur paa vaar oey....Fredag - Loardag ble tilbrakt i Vancouver...en by som aldri skuffer...474 dager igjen til OL er byen klart i rute....

Ja, det er lenge siden man har sett en saapass hyggelig tabell!

God morgen fra Chicago. Her er det sol og rundt 10 grader, men det er skikkelig drittvaer paa gang.. Vinder opp til 50 mph er meldt i ettermiddag, temperaturen skal ogsaa falle betraktelig. Her blir det en tur ut med bikkja foer vaeret kommer

Ja, vi får snakkast i mai, når medaljane verte delte ut.....:) Liverpool har vunne ligaen i desmber tidligare om åra...:D

God kveld fra LIS

Ser ut til at jeg valgte rett tid når jeg valgte å at meg en tur ned hit. Temp ca 25C og ikke en sky i sikte i hele dag. Og lite vind. Fryser ikke altså...;)

Ser ut til at spotterguden har hørt mine bønner, har hotellrom (nr 1001) i 10ende etasje på Radisson Sas, med utsikt ut på innflygningen, med vindu som går an å åpne.

God ettermiddag. Hjemme fra LHR, og forbereder avreise til BOO i morgen. Ha en fin kveld.

Og da ble Enga knust og seriegullet ble klart! Men desverre klarte TV2 å ødelegge ved at sendingen ble bufret til døde. Har ingen annen forklaring ettersom båndbredde-speedometeret sto med nåla på topp .. ingen endring av innstillinger hjalp heller ..

Menmen .. dampradioen duger den også!

god søndag kveld. barna hafdde ikke fått med seg overgangen til vintertid, så det har blitt en lang dag. Heldigvis er det ikke opp med Fakiren til STO i morgen heller, men en avslappende eftermiddagsflight til CPH der det skal åpnes rute i morgen! Til (om ikke stor, så iallefall litt) festivitas, skal DEL-kjærra sendes avgårde med SKIs CEO, den indiske ambassadøren til DK, noen innbudte gjester og et nesten fullt fly av betalende kunder. Dessverre blir det kveldsflighten tilbake til STO for min del... Ikke alle kan menge seg med fiffen over til India....

Og da ble Enga knust og seriegullet ble klart! Men desverre klarte TV2 å ødelegge ved at sendingen ble bufret til døde. Har ingen annen forklaring ettersom båndbredde-speedometeret sto med nåla på topp .. ingen endring av innstillinger hjalp heller ..

Menmen .. dampradioen duger den også!

Ble ikke meldt noen spesielle problemer ikveld, pleier å få høre det rimelig kjapt om feilen ligger hos oss (TV2) Men det var kjedelig å høre...

Hmm .. du er i TV2, ja ... hmmm ... kanskje du kan få sneket litt mer en 600kbps til Comcast...? ;)

Back