God søndag morgen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
God søndag morgen

god søndag folkens. Dagen startes med barnetv for prinsessen og skjortestryking for far. I morgen blir det tidlig opp for å rekke 06:30-flighten til STO

Re: God søndag morgen

God søndag :)

Solskinn i Bergen. Det lukter tur i friluft av dette -og mest sannsynligvis utan å risikera å bli våt ;)

Ellers blir det ein fantastisk rolig dag for meg.

Ha ein fin dag!

God morgen fra København. Omsider kommet meg opp av sangen og nå er det tid for å snekre seg en skikkelig English Breakfast. Senere er planen å komme seg over i sofaen hvor jeg har planer om å tilbring endel av dagen. Vurderer også en liten treningstur ikveld. Ha en fin dag

Someone: Har inte du en Master Thesis att skriva? ;)

Här i Sigtuna kom det en del regn under natten vilket behövdes. Bilen som blockerar min parkering står dock fortfarande kvar och enligt svensk lag är det förbjudet att flytta på den så nu är min "best bet" att personen som har platsen vid sidan av mig flyttar på sin så att jag kan "lirka" ut mig via den.

Planen för dagen är att göra absolut ingenting och lite mindre än det idag.

God morgen fra Lilletorget. Sjuende arbeidsdag på rad. Det skal nok gå bra. Stelton-kanna skal nå fylles opp med kaffe!

"God" søndag morgen..
I går var det meningen å skru bil, men pga. hodepine etc, og manglende kreativitet,
ble bilen skrudd sammen igjen midtveis og satt på veien igjen.
Etter å ha kjørt Martin hjem til Mammaen sin, dro jeg hjemover,
og ca. klokken 17:00 tenkte jeg å ta to Paracet og lukke øynene litt..
..deretter våkner jeg igjen klokken 02:00 i en heller dårlig form,
og ble våken til ca. klokken 06:00 - inntil jeg våknet for ca. 20 min siden..
Hodepine, tett hals og nese, samt smerter i nakke og brystkasse gjør
at jeg holder meg mest mulig i ro i dag, krysser armer og bein for en super
natt søvn til i morgen, for da begynner ferien med 15:00 flighten til ARN!

Ha en bedre dag folkens!

Takker og bukker!
Noen anledning til å treffes?
Jeg skal møte i resepsjonen på Arlandia klokken 20:45 for å ha praksis på MD80 Riggekurs,
men mellom 16:00 til 20:00 er vi fire sosiale og hyggelige gutter som er åpen for nye mennesker. :)

Takker og bukker!
Noen anledning til å treffes?
Jeg skal møte i resepsjonen på Arlandia klokken 20:45 for å ha praksis på MD80 Riggekurs,
men mellom 16:00 til 20:00 er vi fire sosiale og hyggelige gutter som er åpen for nye mennesker. :)

Så sant jag får ut min bil kunde det vara trevligt :cool:

God søndag morgen. Sitter å gruer meg til en hel dag med lekser her i en grå hovedstad, men forhåpentligvis blir det en tur til Elixia senere. Ha en bedre søndag! ;)

To garasjejekker og med litt hjelp, så triller man bilen (ikke din altså) midt uti gata, så skal man se noen flytter den videre for deg... ;)

God ettermiddag fra Bergen - i et fantastisk vær! Hadde en fin formiddagstur før det nå blir en del timer på lesesalen. Håper det er noen oppe på Flesland for å spotte litt - perfekt spottevær!

Søndag morgen! Start vant i går og Brann tapte. Så da er morgenen ganske ok!

I dag skal det slappes av. Middag hos mor og kanskje en liten tur innom jobben, men ellers er det sofa dag med TV, internett og aviser (multitasking!!)

Snart er det mandag! Tirsdag tar jeg en tur på Color Magic!!

BF:cool2

God søndag kveld... Nå åpnes det en flaske Ripassa - og da sier vel det egntlig nok om denne kvelden.

Fremdeles syk. . . Dog på bedringens vei, så i morgen må jeg prøve å komme meg til BOO hvor tre dager med kurs venter på meg!
Ikke akkurat drømmesituasjon, men kurs er kurs...

E!

Back