God søndag morgen!

Re: God søndag morgen!

Blir nok fort tema å juster litt på HTC'n etter endt slinge vil jeg tro.

Da var det endelig sommer dere :cool:

Solen skinner i ny og ne over MJF og temperaturen er ikke så ille den heller!
Widerøe åpner RYGCPH og HAUCPH i dag, lurer bare på hvor vi får alle disse flymaskinene ifra, he he, men det blir vel bra dette!

Og hva sommertid angår, jeg holdt meg våken til kl 0200 bare for å kjenne hvordan det føles når en time forsvinner på under ett sekund ^_^
What a feelin'

E!

G'morgen fra Atlanta Nord. Her er vi allerede 'sommertidveteraner' ettersom vi stilte klokkene allerede for tre uker siden ...

6 grader varmt og det smaaregner .. Guttungen har kamp klokken 1730, men det spoers om banen vil toerke opp i tide. Vi forventer avlysning ..

Men klokken 11 er det Everton-Liverpool paa boksen, og en time senere staar det rundbanking av Molde paa programmet!

....og en time senere staar det rundbanking av Molde paa programmet!

Javisst!:YES Og siden Stabæk aldri har vunnet en åpningskamp i de årene de har vært i Eliteserien, så er det vel på tide at de gjør det i kveld?

God kveld fra Subvarnettellerannet, alias BKK. Sitter i Thai loungen og venter på SK 972 avgang til CPH hvor sete 2G står og venter. Her fra min plass i loungen ser jeg rett ut på gate E2 hvor vi straks forventer at SAS sin A340 skal taues på plass fra sin remote stand som er synlig herfra den også.

Det har vært 3 bedagelige uker. Men det skal bli helt ok å komme hjem igjen nå.

Ha meg unnskyldt nå. Jeg har en GT og en Heieken som roper på meg nå!

Mer i morgen fra CPH!

BF:cool2

God aften fra Gamle Oslo. Nå behøver man ikke å sette på lys inne før Dagsrevy-tid. Men det er vått og guffent ellers, så fant det lurest å lage en større kopp varm sjokolade...

Back