God søndag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen!

God morgen fra en våt og grå hovedstad. Fint vær til å være inne i, fyre opp peisen og ikke gjøre noen ting. Brunch med venner på en av byens bedre italienske restauranter...kan jo ikke bli galt. Ha en bra og tørr søndag!

Re: God søndag morgen!

God morgen fra Sandaker. Da kom vi oss opp om morgenen i dag og. Arvingen spiser frokost, mens jeg bøtter nedpå espresso. Ingen peis og fyre opp i, men vi har både Netflix, Sumo og NRK nett-TV. Vurderer ta turen til Skogbranndagen på Sognsvann, men undertegnede er ikke så glad i regn. Ha en fin dag

G'morgen. Nettopp landet i Køben etter en kort tur fra Boston. PrivatAir leverte igjen - veldig bra tur men altfor kort.

Kun tre flighter igjen før jeg gir meg for dagen.

God morgen fra Oslo nord - stedet som har fått mye vann i natt fra oven - nå skal det sees 2 episoder av Bonanza - cowboys :)

Jan

Grumpy morgen fra tiggerstaden. Oppdaget akkurat at selv i Pluss har nå SAS flyttet meg til et sete jeg ikke ønsker, bukhead. Og nå er det ikke lengere tilgjengelig noe annet enn midtseter og et midtgangsete. Blir ikke noe bedre tilgjengelig til innsjekkingen vil jeg be om å bli flyttet til Go.

attachment.php

Ha en god en alle som ikke har fått dagen ødelagt av SAS.

Attachments

• sas2.jpg
    sas2.jpg
    13.5 KB · Views: 576

God morgen fra et våt hovedstadsområde. En lengre søndagsfrokost inntas med forumet attåt. Ser ut som det blir innedag med litt kaffe her. Noe jobb må gjøre også tror jeg siden det datt inn noen møter og reising på kort sikt sånn helt plutselig.

Grumpy morgen fra tiggerstaden. Oppdaget akkurat at selv i Pluss har nå SAS flyttet meg til et sete jeg ikke ønsker, bukhead.

Enig med deg når det gjelder bulkhead på en del fly. Foretrekker en rad lenger bak hvor jeg fint kan strekke beina og ha med meg en liten pose eller sekk med tingene under setet.

Kom på følgende: Ble oppgradert hos KLM på Oslo en gang "You are very lucky today Sir, we have upgraded you to busieness-class. Enjoy your flight" Så da ble det 2A (bulkhead) isf. 5A. På toppen av det hele så kom følgende beskjed ombord til meg og sidemannen. "Because you have been upgraded in the gate, we have not enough bunsiess-class-food for you". Så der endte man opp med "matpakken" fra turistklasse. Men vi kunne få varme rundstykker (uten pålegg/smår) attåt :rolleyes:

Strålende i CPH - Gardermoen trist og grå ... Lyspunktet var Connecting Norway som fungerte aldeles strålende.

Forøvrig veldig godt med nystekte vafler. :)

16a1d5a3cbf488787625032afd4b8eba.jpg

God morgen/formiddag fra Snillfjorden! :)

Noen skyer men sola prøver seg for øyeblikket. Kan visst komme litt vått ila ettermiddagen, men det tåler man vel. Her er man oppe, og har for så vidt vært det noen timer også. Nyhetskanalen ruller over skjermen med nyhets-frokost/avisrunde og ute synger fuglene, en grei og soft start på en søndag.

Ikke store planer i dag, men man skal til Valset ferjeleie for å hente reka( lillesøster ) i familien etter pappahelg, så det blir bra..tror jeg da. Ellers rundes dagen av med Haugesund-Rosenborg på TV, og før man vet ordet av det er det vel mandag igjen. For øvrig passerer vel snart UA69 ARN-EWR med B752 N19141. Det blir årets første passering med 752 fra UA for min del

Ha en fortreffelig søndag! :)

Last edited:

God morgon från Göteborg,
Flyttlasset ankom igår så dagen idag, efter en tur till IKEA,kommer gå åt till att packa ur den. 1023km i en Mercedes Sprinter känns, eller är det kanske bärandet av alla lådor? Ha en strålande

Strålende i CPH - Gardermoen trist og grå ... Lyspunktet var Connecting Norway som fungerte aldeles strålende.

Med sendt bagasje også, eller kun håndbagasje?

God formiddag fra et svært så regntungt Bergen. Blir litt jobbing på meg i løpet av dagen, ellers ingen planer. Ingen fotball i dag heller (orker ikke å se på Åsane i plaskregnet), så da blir det usedvanlig rolig.

God formiddag fra Lillestrøm.

Her er man nogenlunde pakket og klar for Dubai tur. Så klart har TK flybytte så man slipper de komfortable 321 baljene, men det visste jeg strengt tatt at kan skje så det er ikke helt krise. Man får bare marinere seg i loungen først og bytte fra vindu til midtgang.

Får hoppe i dusjen og lage meg noen ostesmørbrød før jeg subber opp mot OSL

Ha en fin en

God søndag fra Rygge. Familiebursdag er overstått og kursen satt mot Gardermoen. Er det noen som vet hvordan det står til i OSL-loungen i dag mtp streiken? Lurte på å prøve ut earlybird-tilbudet, med mindre det er noen andre gjestfrie sjeler på utland om 1,5 time :)

God søndag fra Rygge. Familiebursdag er overstått og kursen satt mot Gardermoen. Er det noen som vet hvordan det står til i OSL-loungen i dag mtp streiken? Lurte på å prøve ut earlybird-tilbudet, med mindre det er noen andre gjestfrie sjeler på utland om 1,5 time :)

Full pakke i SAS loungen ihvertfall.

Tror de har sjenket sunnhetsmafiaen også... de har til og med både burgere, bacon, sjokoladekake og musserende.

Sykt... SYKT, sier jeg

Full pakke i SAS loungen ihvertfall.

Tror de har sjenket sunnhetsmafiaen også... de har til og med både burgere, bacon, sjokoladekake og musserende.

Sykt... SYKT, sier jeg

Det tror jeg ikke før jeg får se det!

Dagens solskinnshistorie i regnværet: Flybytte fra -700 til -800 og jeg beholdt setet mitt.

Ting jeg elsker med å fly... en passasjer har sete 28E, men setter seg i 28A. Nekter å flytte seg når familie kommer. Forsinker avgang 19 minutter. Når vi endelig skal pushe kommer tenåringsjente løpende frem... hun bare MÅ ha lepomaden og et blad fra kofferten sin... AAAAARGH

Hadde jeg vært crew hadde jeg måttet poppe 10 solbriller om dagen eller blitt morder

Back