• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God søndag morgen

...fra Emirates-loungen i Bangkok. Endelig er det klart for jomfuturen med A380:) En liten svipptur til Hong Kong i C med EK.

Ha en aldeles fortreffelig dag!

Re: God søndag morgen

God morgen fra Oslo med en himmel som ser ut som det skulle være soloppgang en varm sommermorgen, men jeg lar meg ikke lure for termometeret viser -4,2 utenfor vinduet.

Er spent på om jeg i løpet av dagen får en avklaring på hvor mange ganger jeg skal til USA i begynnelsen av neste år. :fly

Hei fra Dubai… Rar stemning her i dag. Litt fordi ”uværet” fra helgen henger igjen (sjokkerende 20 grader i dag tidlig og litt skyet) samt at det er bare fire dager til Expo 2020 avgjøres.. Hvis det (som alle tror) blir Dubai så vil tilstandene som blir her de nærmeste syv årene bli bananas på godt og vondt..

Snaue ni timer igjen på kontoret så er det hjem og grille litt sau.

Mornings fra Sandaker. Frokost er inntatt og straks blir det å rusle opp til Storo for en time med spinning. Ser ut til å bli den store ryddedagen hjemme og kanskje jeg får byttet noen panelovner eller fikset noen flere lister. Må nok også fyre opp VPN for litt jobb da det visstnok var noe som hastet. Middagsgjester i kveld og skal forsøke meg på Hellstrøms pinnekjøtt, men med utradisjonelt tilbehør. Ha en fin dag

God (sløv) morgen fra Tenerife!

Null og niks planer på tapetet i dag! Ha en fin en forumister!

Å innhylle nabolaget i røyksky fra svidd gris er ikke så populært? ;)

He he -godt poeng, Vi bor i en såkalt “gated community” så vi har lovt til å gjøre hva vi vill i egen hage. Det har gått mye spare ribs og eisbein på denne kullgrillen som har marinert nabolaget med godlukt..:D Lørdagene kommer det også sterk baconlukt ut fra Villa Sud.

God morgen fra gullstua i mall of Gardermo.. 33 timer til man er fremme i jungelen.. Men sånn er det vel med DM turer. Da er det ikke korteste vei man velger? ;)

Ha en stressfri en folkens

God formiddag fra Harstad :-)
Klarte å tabbe meg skikkelig ut ved å velge 7A på OSLEVE i går... fikk dog "smugtittet" ut ved å dytte litt på setet foran meg - men ble mest slumrings på flighten. Nesten en ukes jobbing venter her nordpå - ruskeværet kommer og går, men det er bare eksotisk for en søring.

Nyt dagen folkens!

God formiddag fra Malaga

Booket denne turen tidlig i vår 1500Kr grei pris for 5 leg og ca 7000 poeng.

Kommet meg til flyplassen og fikk adgang til VIP loungen her med *G.

Ikke akkurat sommerlige temperaturer her lenger ca 15 grader skyfri himmel.

Fått fin plass 17F til ARN, så blir det litt venting der før turen går hjem til Trondheim i kveld.

God formiddag, her er det ikke noe annet på planen enn å fylle opp en kopp med litt te nå.

Hellige dykker, at man aldri skal lære hvilken effekt tøysevannet har på kroppen den påfølgende dagen. O akk og stønn!!

Har kravlet meg ut av senga, fått i meg et par brødblingser, gurglet nedpå en liter zero og funnet internettet. Snart i bursdagsselskap hos broder'n med skrikende unger og full ståhei. Joda. Straffes skal man. Gleder meg til kvelden og jeg kan legge meg igjen.

Middagsgjester i kveld og skal forsøke meg på Hellstrøms pinnekjøtt, men med utradisjonelt tilbehør.

Snakker vi ris, gulerøtter og tyttebærsyltetøy?? :stir

He he -godt poeng, Vi bor i en såkalt “gated community” så vi har lovt til å gjøre hva vi vill i egen hage. Det har gått mye spare ribs og eisbein på denne kullgrillen som har marinert nabolaget med godlukt..:D Lørdagene kommer det også sterk baconlukt ut fra Villa Sud.

Og så jeg som ikke trodde at de solgte svinepelser der nede en gang. Eller er det noe du smugler med deg, gjemt på kroppen når du ankommer laken-landet?:p

Nuvel! Fatt mot, kamerater! Det er snart mandag!!

Mvh
Bakfullstuen

Og så jeg som ikke trodde at de solgte svinepelser der nede en gang. Eller er det noe du smugler med deg, gjemt på kroppen når du ankommer laken-landet?:p

Ha ha.. jeg er nok en dårlig smulger…:D De har faktisk et voldsomt bra utvalg av svin her egne avdelinger av foretningene. Sikker litt på samme måte som Polet er ganske bra i Noreg, så er utvalget her faktisk langt bedre enn alt av Meny etc. i hjemlandet, og faktisk hakket bedre enn Centra. Vi snakker 40 forskjellige skinker i løsvekt og type 15 type bacon, dette i gangavstand fra Villa Sud.;)

http://www.spinneys-dubai.com/index.php/pork/about-our-pork.html

God ettermiddag frå Trønderlagen. Eg er iallefall "hæim", sjølv om sikkert nokon synst at noko edelt metall skulle vore det også... Jaja. Dagen har gått med til snømåking, stort sett. Er rimeleg sliten etter skoltelag i går (sauehaue/smalahove + juleøl + livets vann +++). Triveleg lag var det, men dei forlot ikkje nachspiel før i halv tre-tida, og når då mini insisterar på å våkne 0632, så blir det ei kort natt...

Ei veke til nytt Widerøe-fix (litt for stor maskin, men dåg) neste helg!

Ha ein bra kveld!

God kveld (ettermiddag, men mørket er ikke enig) fra studentbyen.
Alt av årets innleveringer er godkjent så det er jo kjekt, men det betyr også at eksamen nærmer seg faretruende fort. Ellers har ho mor etterspurt ønskeliste til jul og man kan konkludere med at den blir slankere og slankere for hvert år.
Ble også plutselig klar for skisesongen på fjellet

Ha ha.. jeg er nok en dårlig smulger…:D De har faktisk et voldsomt bra utvalg av svin her egne avdelinger av foretningene. Sikker litt på samme måte som Polet er ganske bra i Noreg, så er utvalget her faktisk langt bedre enn alt av Meny etc. i hjemlandet, og faktisk hakket bedre enn Centra. Vi snakker 40 forskjellige skinker i løsvekt og type 15 type bacon, dette i gangavstand fra Villa Sud.;)

http://www.spinneys-dubai.com/index.php/pork/about-our-pork.html

Jeg er helt sjokkert! Var sikker på at du smuglet inn griseriet gjemt i kroppens hulrom jeg!:crowded

G'dayyyyy .. Travel dag i WIAS West. Skal bli godt med en uke fri nå ....

Jeg er helt sjokkert! Var sikker på at du smuglet inn griseriet gjemt i kroppens hulrom jeg!:crowded
Var innom et lite supermarked i Dubai og de hadde eget rom med griserier, men det stod store plakater med advarsler på flere språk om at de gvar gris og ikke for muslimer. Syntes det så ganske komisk ut. Et par "evighetskaker" var også forvist til det rommet pga. "animalsk fett" på varedeklarasjonen.

Back