Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Å innhylle nabolaget i røyksky fra svidd gris er ikke så populært?så er det hjem og grille litt sau.
Å innhylle nabolaget i røyksky fra svidd gris er ikke så populært?![]()
Middagsgjester i kveld og skal forsøke meg på Hellstrøms pinnekjøtt, men med utradisjonelt tilbehør.
He he -godt poeng, Vi bor i en såkalt “gated community” så vi har lovt til å gjøre hva vi vill i egen hage. Det har gått mye spare ribs og eisbein på denne kullgrillen som har marinert nabolaget med godlukt..Lørdagene kommer det også sterk baconlukt ut fra Villa Sud.
Og så jeg som ikke trodde at de solgte svinepelser der nede en gang. Eller er det noe du smugler med deg, gjemt på kroppen når du ankommer laken-landet?![]()
Snakker vi ris, gulerøtter og tyttebærsyltetøy?? :stir
Ha ha.. jeg er nok en dårlig smulger…De har faktisk et voldsomt bra utvalg av svin her egne avdelinger av foretningene. Sikker litt på samme måte som Polet er ganske bra i Noreg, så er utvalget her faktisk langt bedre enn alt av Meny etc. i hjemlandet, og faktisk hakket bedre enn Centra. Vi snakker 40 forskjellige skinker i løsvekt og type 15 type bacon, dette i gangavstand fra Villa Sud.
http://www.spinneys-dubai.com/index.php/pork/about-our-pork.html
Var innom et lite supermarked i Dubai og de hadde eget rom med griserier, men det stod store plakater med advarsler på flere språk om at de gvar gris og ikke for muslimer. Syntes det så ganske komisk ut. Et par "evighetskaker" var også forvist til det rommet pga. "animalsk fett" på varedeklarasjonen.Jeg er helt sjokkert! Var sikker på at du smuglet inn griseriet gjemt i kroppens hulrom jeg!:crowded
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.