God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Det ble kun 2 timer og 20 minutters søvn i natt... GJESP!!! Men om noen timer går flyet til Stockholm og videre til USA... Håper på litt søvn ombord - kommer tidlig frem og har en del timer i Chicago før jeg kan sove igjen. Ha en bedre søndag og en bedre uke her hjemme i "gamlelandet"...:spin:

Replying to Topic 'God søndag morgen...'

Blir det oppgradering til Businessclass?

God tur, EB! Måtte champagnen flyte på din vei!!

BF

God tur EB :)

Det er søndagsjobbing på gang. Tidligvakt og tilbake til sommertid er noe herk.. her er det masse både kolegaer og passasjerer som har glemt å stille klokka..

Vel bare noen timer igjen her så er det "helg" med fri imårra :)

God Tur EB !, her hjemme blir det vel en tur ut i Vinterlandet , samt litt jobbing :)

EB på plass ombord i gostolen til ORD. God tur! :up:

Tidligvakt, det vil si opp halv 5 og kjøring i ørska for å åpne flyplassen klokka seks. Hadde heldigvis stillet klokka, hvis ikke hadde vel Benair som allerede var i lufta blitt forbanna.
Ned til København i ettermiddag for en siste omgang i Malmø på flygelederskolen. Satser på at det blir siste turen, sjøl om jeg har fått fylt opp barskapet de siste månedene. :sarc

På Nærsnes er klokkene stilt.Nå blir det brunch før jeg henger opp de tre nyankomne SAS-plattene.Mange takk SK931.Det tok forresten en hel formiddag å pakke dem ut.Fins det mer bobleplast og tape igjen i AAR? :biggrin

God tur til EB&co.

Originally posted by LN-RMX

EB på plass ombord i gostolen til ORD. God tur! :up:

Han bør nok ikke klage på verken sete eller maten ser det ut til:)

Men med tanke på NI 11.45 due tech på SK945 så får man se hvor langt dem kommer seg da.....

Har både 2A og 2B for meg selv...naboen flyttet til et annet ledig sete. Vinker i dette øyeblikk ned på gamlelandet før vi flyr ut over atlanterhavet... 330`n er frisk igjen...

Originally posted by EB

Har både 2A og 2B for meg selv...naboen flyttet til et annet ledig sete. ..

Lukter du vondt??:spin:

BF:cool2

Tja...Tror heller han ønsket seg to seter for seg selv...

Tydeligvis er ikke flyet helt fullt. Hvordan er belegget i dag?

BF:cool2

God Søndag kveld.

Etter en helg på Beitostølen med de gamle er jeg nåp tilbake i byen. Skiformen er under enhver kritikk, men blir nok bra iløpet av påsken.

Ellers ungikk jeg kun takket tips fra en med traffikant å bli tatt i 105-110 i en 80 sone på vei opp. Så takk til deg i Porschen som jeg kjørte etter opp valdres. Han i den svarte BMW 5 serien er svært takknemlig

Back