• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen fra Værnes!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem

Morn! Da var det søndag og etterhvert må kursen settes mot OSL og deltabyen Lillestrøm igjen. SAS sin CRJ står for transporten i sete 1A. Håper været hjemme er bedre enn her hvor det regner nå. Ha en fin søndag forumister! :)
PS Gratulerer med dagen til en av Deltabyens store sønner. ;)

Last edited:
Re: God søndag morgen fra Værnes!

Glad søndag fra Ris. 3 ukers ferie går mot slutten - nå skal siste dagen av sommerferien nytes til fulle. Ut å gå kyststi fra Son i formiddag - gleder meg. Ha en flott søndag du også:-)

Gratulerer også til Lillestrøms pøbelgutt:-)

Last edited:

God morgen fra Thon Hotell Stavanger. Sovet godt, og kommet meg tidlig opp. Flott, relativt nyåpnet hotell som kan frokost.

59264d7c907d90a9d4fa193044909215.jpg

NSB hjem til det østlandske om halvannen times tid.

Ha en god en :)

God morgen fra Thon Hotell Stavanger. Sovet godt, og kommet meg tidlig opp. Flott, relativt nyåpnet hotell som kan frokost.

NSB hjem til det østlandske om halvannen times tid.

Ha en god en :)

I komfort? For en så lang tur er det verdt det, men jeg skulle ønske NSB kunne hatt litt skikkelig 1. klasse på fjerntog.

God morgen forresten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kristiansand.

"Frokost" er taco nå på morgenkvisten. Det har vært en lang dag og natt. Dagen blir nok tilbringet i sengen, ihvertfall fram til 12. Familiemiddag i kveld, så da må man være opplagt :)

Ha en god dag folkens :)

I komfort? For en så lang tur er det verdt det, men jeg skulle ønske NSB kunne hatt litt skikkelig 1. klasse på fjerntog.

God morgen forresten.

Nei, ble heller et sånt sete som det her :)

dad5eeb6f38640eac286c64bf9ed6a70.jpg

God morgen, fra Thon Hotell Ski.....jeg er ganske sikkert på det ser ganske likt ut her som på samme hotellkjede i Stavanger. Får vel plukke opp arvingen etterhvert, da vi skal i en barnebursdag i ettermiddag. Men får den tid føler jeg det trengs endel egg og bacon for og komme sånn nogenlunde i vater. Tror også kona bør kjøre hjem......

Ha en fin dag

God bakfull söndag från Luxair lounge i LUX!
Hemma i säng 0245 inatt med taxi 0845 = Gäääsp! I tillägg hamnade jag i ett samtal om världspolitik med chauffören på franska. Hen via FRA och jag ser inte fram emot fem timmars connection, Blah!

Hallois fra Stavanger. I dag er det siste sommerferiedag for denne karen. Ingen store planer bortsett fra å lure på hvor mange eposter som ligger å venter i innboksen i morgen.

Greetings fra Tananger

Her har man endelig klart å dra seg ut av senga og fått kledd seg.
Snart blir det å pakke ferdig slik at jeg kan ende opp på en øy utenfor MOL i kveld. Blir 2 x DH3 i følge setekartet.

Ha en fin søndag forumister :)

God morgen fra Lillestrøm. Her venter den årlige bursdagsmiddagen på Ekebergrestauranten sammen med opphavet.

Men først muligens en liten løpetur.

Elefanten har fått is på senga

Ha en fin en

God formiddag fra Eidsvoll. Begge "mine" fly gikk på rute fra OSL i dag, og det er jeg selvsagt godt fornøyd med. Og det selv om jeg ikke kommer noen vei av den grunn. Men det gjør selvsagt godt for humøret når ting går som det skal, og at både crew og pax er fornøyd med innsatsen vi gjør på bakken ;)

God morgen fra ville vesten. Her heiser vi flagg for bursagsbarnet :nor :USA

God morgen fra havet. Thon seiler virkelig opp som en foretrukket hotellkjede etter å ha sett frokostbildene her og egne erfaringer. Sammen med GHA status i utlandet har det blitt bra.

To netter igjen før det blir dagjobbing. Håper det ikke er stelt istand noe ugang i løpet av dagen for det blir ektisk nok uansett.

Og gratulerer til Elefantpasseren, eller han som passes på av en elefant. Det avhenger sikkert av hvem du spør.

c2c0bd918fd830489647e3d573c854fc.jpg

G'moorgen fra Texas! Her løftes kaffekoppen retning Lillestrøms store Fnat!

Tikket akkurat inn melding fra Frontier at hjemreisen er forsinket til 22, så alternativer vurderes.. Not cool.

Ellers kan det bemerkes at utekonserter og Texas-tordenvær er en ytterst dårlig combo ..

Da ble det Spirit igjen og heime til middag. Bongos Tryllereiser var IKKE involvert.

cfd51ad5cd512a4b09f5f8d57505f3fd.jpg

God ettermiddag US-time, fra Senatorloungen på IAD. SK926 skal frakte meg mot hjemlige breddegrader om ca et par timer. Loungen her er ikke den beste, men de har gummibjørner og musserende, samt gode stoler, så jeg klager ikke. Ble oppgradert til Plus etter bud på €110 (er EB gull). Ved innsjekking her i dag var de ivrige på å pushe upsell til business for poeng eller penger, men jeg takket faktisk pent nei.

Back