God søndag fra Færøyene. Skal med morgenflyet til køben hvor jeg skal sjekke om gulletasjen er gjort om til lekeland.
Ha en god en alle i vest- og østerled.
Joda, SK codeshare. På boardingkortet mitt videre fra Køben står det at jeg er gull i både Eurobonus og Oneworld. De skal muligens kompensere for at det ikke er noe lounge på Færøyene. Kun en eneste gate her på flyplassen, men wlan fungerer som bare det uten noe tull eller registrering.Flyr du med Atlantic?
Fra Nuuk, elller lengere nord? Trodde folk kledte seg skikkelig ved reise dit.God morgen fra Grønland.
man sparer ikke 110 kr ved hjelp av NSB. ihvertfall ikke som studentTenkte 13 minutters ekstra venting på NSB var verdt 110 kr spart til Oslo. Og slenger de plutselig opp "20-25 min delay".ld
Med periodekort for Oslo betaler man kun tillegg på 60 for å komme seg til Oslo. Det er 110 mindre enn flytoget.man sparer ikke 110 kr ved hjelp av NSB. ihvertfall ikke som student
man sparer ikke 110 kr ved hjelp av NSB. ihvertfall ikke som student
Da så. Jeg hadde spart hele 25 kroner med NSB. fun fact så er Flybussekspressen dyrere med studentrabatt enn FlytogetMed periodekort for Oslo betaler man kun tillegg på 60 for å komme seg til Oslo. Det er 110 mindre enn flytoget.
Hvordan det er for studenter er sikkert en studie verdt.
Fra Nuuk, elller lengere nord? Trodde folk kledte seg skikkelig ved reise dit.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.