• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Skopje

Re: God søndag fra Skopje

God ettermiddag fra Flesland

Her er man på vei hjem etter en trivelig helg med fotballcup hos en kunde. Tapte alt av kamper, fikk noen blåmerker og slo opp en skade i armen. Helt klart en sukses så dette gjør vi igjen neste år :)

Men fytti hvor kjipt det er på Flesland nå. Alt for trangt og folk over alt.
Og inntrykket blir ikke bedre når berta i pizza sjappa viste tydelig hvor mye hun hatet å være her.

Nå venter 1A på DY 641 i retning hjem. Satser på en stille og rolig tur hjem og at kofferten remler inn kjapt i Oslo.

S

Sier god kveld ombord i Jarlebank Viking. Stjernegrisen ser ut til å førfølge meg, tre av de siste fire turene har nå vært med denne fuglen. WiFi funker perfekt og crewet er opplagt. Crewet tok like godt å sang bursdagsang for en pax som hadde bursdag, og overrekte en flase med musserende vin :D Well done :D

God søndag kveld!
Hjemme igen etter en flott helg i Harstad, og ikke minst nydelig vær!

Hjem i ettermiddag med LN-RRS, også den hadde wifi, men jeg var for travelt opptatt med å følge oss på flyradaren til å huske å skrive inlegg her ;)
Men SAS leverte bra service begge veier, og var helt i rute med ganske fulle fly.

God kveld fra Kristiansand.

Da var Alt for Norge finalen endelig over (sett litt forsinket) og kvelden begynner å senke seg etter selvlaget peppes pizza og iskrem med skogsbær!

Nå vil jeg til varmen! HKG står høyt på lista nå og jeg vurderer å reise så fort det lar seg gjøre. Ser SAS.no har akseptable priser (5700kr t/r), hadde vært grei tur å innvie gullkortet på.

Regnet har høljet ned i hele dag

Det kan jeg skrive under på. Det ble en lang gåtur fra Løvika til Andøyakrysset idag!

Handleliste: Paraply. Skotørker. Vanntett jakke som faktisk er vanntett.

Ellers håper jeg dere har hatt en strålende helg hele gjengen!

Back