God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet som snart blir hjemmekontoret noen timer. Etter en bra arbeidsøkt håper jeg på en skikkelig tur ute i marka før det blir feiring av farsdagen på Kolbotn. Skal se det blir noe godt i glassene til middag er hjemme i kveld også. Best søndag!

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Etter jeg i går kveld ble sittende oppe litt lenger enn planlagt å se på nerdevideoer om transportsystemet i London, var det greit at barna klarte stå opp selv og få på skjermene sine, så jeg fikk en time ekstra i sengen. Vi klarte prokastrinere ganske bra i går, så i dag bør det ryddes i garasjen og ymse utemøbler stues bort for vinteren. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm!
Ja det ble for mye tåke rundt omkring for en småflytur i dag. Vanskelig årstid for småfly akkurat nå, i hvertfall hvis været skal klaffe akkurat i en helg. Men vi prøver en annen dag.

Da er det bare å ta en kopp nykvernet kaffe til tenker jeg og slappe av i dag. :) Uansett er det Wien tur til fredag med OS!

Ha en super søndag folkens!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Morn fra Kolsås. Var visst farsdag i dag så fikk kaffen servert på sengen, trenger ikke noe mer enn det for vår del. Kan se ut som om man er i gang med ny runde barnehage-baselusker så spennende å se hvor produktiv uka blir. Oss voksne er i hvert fall klare med amerikansk 6-i-1 cold relief...

God morgen fra sengen hvor man myser utover tåkehavet. Her var det farsdag-morgen med donuts og nykvernet kaffe. Handelsstanden hadde heldigvis ikke kuppet morgenen for mye, men heller noen virkelig hyggelige, velskrevne kort og en god bok.

Nå snart frokost og se hva man gjør med denne dagen.. middagen blir Eisbein på knausen eller middag hos Chrystle og Blake (Svigers)

God Søndag fra Nord-Holland. Vurderer å kjøpe oss feriehus her. Sabla fint.

Attachments

• 4D0BC2DC-C356-4E38-8F10-DA2F051E1B92.jpeg
    4D0BC2DC-C356-4E38-8F10-DA2F051E1B92.jpeg
    278.5 KB · Views: 216

God søndag. Ble bok i gave her også. Ikke rukket å starte siden DN lørdag måtte fullføres.

Om ikke lenge er det en håndballkamp som skal overværes så får vi se hva resten av dagen bringer.

G’morgen .. nullføre og fortsatt mørkt her. Farsdag her er på en annen tid av året, så ingen frynsegoder i dag.

Ser ut som vinden har tørket opp litt, så da skal løvet til pers. Etterhvert ..

God dag fra Lillestrøm. Her har jeg omsider gitt opp å vente på at elefanten skal komme med frokost på senga.

I dag blir det å rusleeg en solid tur og så skal jeg lage pannekaker. Det og brunsaus er hva min matrolle er i heimen.

Ha en stilig farsdag!

God søndag fra Oslo , ikke så mye på agendaen gitt, det som er irriterende nå da er at etter i dag så er neste PL runde på boksedagen. Et visst mesterskap i et visst sandkasseland vil nok prege overskriftene den neste tiden. Ellers hadde jeg en rolig kveldsvakt på sykehuset i går kveld, dette var på en avdeling jeg ikke hadde vært på før, men det er livet som assisterende vikarassistent til vikarassistenten eller noe i den dur.

God Ettermiddag fra Ekvator, dvs. vi passerte linja 10:40 i dag på vei fra Las Palmas til Rio De Janeiro

Og som vanleg tradisjon til sjøs, avla Kong Neptun oss eg besøk for å døype alle ombord som kryssa ekvator for første gang...

Er dette en film eller en dokumentar?

Mye mer enn helaftens filmer og dokumentarer på Youtube.

Han her f.eks, har mye om både transport i London og tog ellers rundt i UK:
https://www.youtube.com/user/geofftech2

God søndag kveld herfra. Selv sittet og sjekker tog- og fergetider for en ide til en mulig tur som ramla ned i hodet mitt. Og en liten bongostyle-flytur med to direkteflighter, den ene etter den andre.

Ha en fortsatt god kveld :)

Back