God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra sofaen ved peisen. Stille morgen etter en vindfull natt - men huset har stått i 130 år og står nok noen år til:-) Familien skal feire opphavets runde dag i kveld…stas med en kveld på Gamle Tårnhuset. Ha en best søndag du også.

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Bestikkelsene virket, så etter flere helger på rad uten suksess, stod lillebror igjen opp sammen med storebror. Så da ble det over en halvtime ekstra i sengen. De gamle inviterer, så ut å spise med hele familien i ettermiddag, men med opptil flere små løse kanoner kjøres det safe så drar på Olivias. Så er spørsmålet om jeg nå faktisk kan droppe piggskoene på dagens løpetur? Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm! :)
Vindfull natt her i byen ved historiske Kjeller flyplass også! Vinden sto rett på soverommet så man hørte det godt i løpet av natten. Vel vel, litt kaffe nå så våkner man vel.

Egentlig skulle man vært passasjer på småflytur i dag, men det utgikk på grunn av vinden. Så det må bli en annen gang! Bergen med SAS er neste helg i hvertfall! :)

Ha en fin fin søndag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Hei fra knausen. Skal snart se om noen trær hat blåst bort som fort gir bedre utsikt og mindre pollen til fru Sud.

Selvfølgelig er det overnattingsgjester i dag også og den beryktede baconfrokosten er bestilt.

Sykebesøk, tur og søndagsmiddag.

God søndag fra jobb, hvor det skjer omtrent ingenting. Har nok av tid til Flyprat og internett da. Vurderer kanskje en kinofilm i kveld eller noe sånt. Blåser godt til Oslo å være selv om sola skinner. Men så skal det jo roe seg ganske mye utover ettermiddagen i følge lygene.

Last edited:

G’morgen fra noen tidssoner lenger vest .. Fortsatt mørkt.
Ingen vind, men bælkaldt. Så det føles litt bedre enn det gjorde i går, da det blåste friskt i tillegg. Skal bli sol og fint, mulig vi lar svigerbeistet være alene et par timer og stikker til Ball Ground for lunch. Der er det fortsatt en platesjappe også. :)

God dag fra Lillestrøm. Her har vi sovet lenge, laget ostiser og nå bærer det snart ut på rusletur for å se om Speedbird fremdeles står riktig vei i opplag.

Ha en ekstra best dag

God dag fra Lillestrøm. Her har vi sovet lenge, laget ostiser og nå bærer det snart ut på rusletur for å se om Speedbird fremdeles står riktig vei i opplag.

Ha en ekstra best dag
Håper båten er der! Vi gikk akkurat en tur til Fjellhamar og tilbake. Litt vind men sola varmer litt av og til også! :)

Håper båten er der! Vi gikk akkurat en tur til Fjellhamar og tilbake. Litt vind men sola varmer litt av og til også! :)

Fjellhamar ja. Det er jo ikke en helt beskjeden tur. :)

Men en fin tur er det.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Middels søndag fra et fly på BGO. Skal til BOO nå, men hele radaren på Sola er nede, så ingen fly får ta av. Det er antydet at det kan vare helt til kl.16. Tipp topp!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

GOD SØNDAG fra José María Córdova International Airport!

Flyplassen ligger ved byen Rionegro, ca 20 kilometer sør-øst for Medellín, og er den nest største flyplassen i Colombia etter El Dorado International Airport i Bogotá.

Det er nå tid for meg å finne veien hjem. Om alt går etter planen blir det MDE-BOG-BCN-OSL og er fremme på OSL mandag ettermiddag. Det holdt på å flaske seg…kom i skade for å fylle i Colombia på ‘Country of origin’…og dermed var skjema for QR-kode for Spania som transitt land blokkert. Men det løste seg heldigvis. Ellers hadde jeg måtte oppholde meg her i Colombia på ubestemt tid. Tja…hva spennende kunne jeg livnært meg på her borte mon tro…?

Har ellers vært en fin 12-dagers ferie her i Colombia! Masse fine inntrykk, men skulle gjerne opplevd mer, men ikke alle steder her i Colombia som er helt trygt når man reiser sånn på egen hånd. Uansett: HERLIG å reise igjen!!
Voyage! Voyage!

Ha en fin søndag!

Attachments

• 2F04C2D5-BA70-4087-BA3B-F14A5EBD8EAC.jpeg
    2F04C2D5-BA70-4087-BA3B-F14A5EBD8EAC.jpeg
    125.1 KB · Views: 148
  • EBD6B33B-A3D3-4D59-B607-BC56C33E502B.jpeg
    EBD6B33B-A3D3-4D59-B607-BC56C33E502B.jpeg
    145.1 KB · Views: 143
  • 4074C2FC-5504-4F54-8C81-8A49211DFA65.jpeg
    4074C2FC-5504-4F54-8C81-8A49211DFA65.jpeg
    76.6 KB · Views: 142
  • C37E6DF6-FBDC-484F-9F9E-3C233A91E6E7.jpeg
    C37E6DF6-FBDC-484F-9F9E-3C233A91E6E7.jpeg
    86.4 KB · Views: 135
Last edited:

Takk for rapporter. Colombia er et fantastisk land, og Cartagena topp

Nå begynner jeg og bli bra lei venting. Ble booket om til flyet som skulle gått 19.45 og det er nå foreløpig 2,5 timer forsinket, og i sted tauet de bort flyet også, så da er det ikke godt å si hva som skjer... Begynner å bli lei forsinkelser på denne avgangen nå. Sist jeg tok den ble vi 2 timer sen og de andre gangene er det stort sett mellom 15 minutter og en time. Dette er ikke bra i lengden Widerøe! Er vel heller ikke helt innenfor å ikke en gang tilby matbonger ved 2,5 timers forsinkelse, i hvert fall når mange skulle vært med avgangen 12.50.

... og 2 minutter etterpå jeg sutret, så kom de med matbonger.

Back