• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra Ris. Han der opp vasker ute og vi her nede skal vaske inne - egentlig ganske fint at vi (for en gangs skyld) er samstemte. Ha en fin og ren søndag der du er.

Re: God søndag fra Ris

God søndag fra solfylte Kreta.
Stille, helt blå himmel, og 25 grader allerede :-)
Planen i dag er å klargjøre en leilighet for nye gjester som kommer i morgen og ta ei lita økt med hagearbeid dersom det ikke blir for varmt.
Det meldes 34 i dag :-)
En fin og fredelig søndag ønskes alle der hjemme i Norge.

God morgen fra Gjøvik. :) Vaskes utenfor her også og straks skal frokost buffet spises. Blir første buffet på hotell siden begynnelsen av mars. Så får man se hvordan det arrangeres med tanke på smittevern. I hverfall måtte vi velge tidspunkt, en av tre for oppmøte. Vi valgte tidligste da VY skal rulle avgårde halv ti med oss ombord.
Ellers gikk man 17000 skritt rundt omkring i Gjøvik i går i flott vær. Møtte en person man ikke hadde sett på 30 år også. Rart, men personen hadde ikke forandret seg så mye, og 30 år kunne vært 3 år egentlig...

Neste tur er Røros på onsdag med Air Leap! :) Vertshuset venter. :)
Ha en fin dag!

God morgen, denne søndagen skal bli skikkelig regnfull - det blir grønt og det gror godt på plen og i skogen.

Ha en flott søndag videre.

Jan

God morgen[emoji3] Plutselig var man i Athen... Smekkfull SK-maskin ned, med unntak av fire ledige seter der en familie som ikke hadde papirene i orden skulle ha sittet. innlosjert på Radisson Blu Park. OK hotell med rooftop swimming pool, men nærområdet er ikke av det mest sjarmerende. Men grei spaseravstand ned til sentrum og Akropolis og dessuten er det rimelig med taxi her. Ellers var byen omtrent som forventet, litt lurvete og med mye gammel stein... God og rimelig mat i nærområdet, så snart blir det gresk husmannskost til brunch. Dagens viktigste gjøremål; booking av fergebilletter. Glemte jeg å si at det 31 varme og blå himmel? Ha en finfin lørdag!

Hei fra utlandet. Dagene glir forsiktig unna og pattegrisen skuffet ikke i går heller. Hadde en liten guffen episode hvor vi trodde vi hadde glemt å fryse ned glass, men hadde heldigvis sjekket feil fryser.

Attachments

• 3850F0D4-3E6A-480B-AF23-701B6EDD71CD.jpeg
    3850F0D4-3E6A-480B-AF23-701B6EDD71CD.jpeg
    115.3 KB · Views: 176

God dag fra Tjøme. Tilbake fra en løpetur i regnet for å hente bilen. Gjorde egentlig godt og funket like bra som Paracet på formen. Retur til Asker i løpet av dagen. Ha en fin dag

G’morgen ... stille søndag i vestsørøst. Hadde bestilt et par vannslanger billig via Wish, og de ankom i går etter nesten to måneder. Begge røk i sømmen og håndtakfestet innen jeg var ferdig med å vanne. Kinesisk søppel. Ingen stor økonomisk katastrofe, men irriterende. Ferdig med Wish for min del.

Snart helg, bare å komme seg gjennom arbeidsdagen først.

G’morgen ... stille søndag i vestsørøst. Hadde bestilt et par vannslanger billig via Wish, og de ankom i går etter nesten to måneder. Begge røk i sømmen og håndtakfestet innen jeg var ferdig med å vanne. Kinesisk søppel. Ingen stor økonomisk katastrofe, men irriterende. Ferdig med Wish for min del.

Mye moro på Wish, da.

6fbd00791a37694df446bafe9196af2c.jpg

God søndag. Lat sådan.

Ha en god en :)

Mye rart og bi-bi-billig ... Men styr unna elektronikk og vannslanger.

og da ser det ut til at Wideroe.no er opp og står igjen etter et spektakulært magaplask av Amadeus e-commerce ... La roen senke seg ...

Lat søndag fra Stavanger. Her ble en purret ut på kjøring midt på natten, så kom meg ikke opp før ved åtte-tiden på morran. Her har det regnet stort sett i hele dag, men noe bedre for øyeblikket. Så en tenkte å dresse på seg treningstøyet og få unnagjort dagens +10 000 skritt, blir en frisk tur det.
Ha en fin fin søndag :)

God formiddag fra Horten. Her plasker det ned. Er ute for å jakte på en pizza, og gjøre meg klar til fotball kl.17. Har sett på sjakk så langt, så ikke akkurat en aktiv dag, men været innbyr uansett ikke til det!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God ettermiddag fra Fagernes camping. Ba like gjerne om en natt til da jeg er temmelig sliten og ikke gadd å stresse. Så her sløver man. I et perfekt sløvevær. Måtte bytte hytte men var billigere enn den kategorien jeg hadde leid. Så helt greit. Men tror ikke Fagernes har noe sted som viser fotball. Valhall pub ble visst nedlagt i 2011.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Back