God søndag fra Riga

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Riga

God morgen her fra Riga. Ryktes det blir Norwegian via ARN hjem etterpå. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Riga

God morgen fra 38 grader i Dubai!

Ny dag på stranden, nesten litt synd at det er over 30 grader i sjøen, så det ikke avkjøler særlig mye. Men absolutt herlig!!

Hadde en meget spesiell flytur nedover med Emirates fra Malta, via Larnaca, til Dubai. Når vi tok av fra Larnaca fredag kveld fløy vi langs kysten av Israel sørover og på høyde med Tel Aviv ble vi vitne til et massivt rakettangrep, og eksplosjonene når «iron dome» grep inn.

Jeg satt ved vinduet og folk ombord stimlet sammen for å få med seg det som skjedde. Var mange redde passasjerer en stund. Litt vel nært for min smak også, men absolutt en av livets spesielle opplevelser.

Kim

God morgen fra Brussel. 8 timer messejobb venter før det står en bil utenfor og kjører meg rett til flyplassen og jeg kan fly hjem til Storsmurfen. Det blir faktisk ekstra best.

Ha en superbest søndag

Te, pledd og peis…og mye søvn er vel statusen så langt etter det første døgnet med Corona er unnagjort. Heldigvis har jeg beholdt smakssansene - så nå er det en tur i lakriskalenderen hver gang jeg våkner. Blir jul fortere på denne måten.

God morgen. Resten av gjengen har reist på håndballkamp mens jeg sitter og restituerer. Nå har jeg vært småsyk i 3-4 uker og begynner bli lei. Plutselig foretrekker jeg te fremfor kaffe og da blir også kona bekymret. Uansett kaller Stavanger i kveld. Smekkfullt fly pga avslutning av høstferie på den kanten av landet.

God morgen. Resten av gjengen har reist på håndballkamp mens jeg sitter og restituerer. Nå har jeg vært småsyk i 3-4 uker og begynner bli lei. Plutselig foretrekker jeg te fremfor kaffe og da blir også kona bekymret. Uansett kaller Stavanger i kveld. Smekkfullt fly pga avslutning av høstferie på den kanten av landet.

Er selv også mest bekymret for å ha byttet bort kaffen med te…

G’morgen .. Ingen får kødde med morgenkaffen min ….

Dagen står i ryddingens tegn. Muligens også litt kapping av buskvekster. Får se hvor langt jeg kommer ….

God søndag fra Korfu. Late dager i villa med oliventre, svømmebasseng, og direkte ut på stranden når en åpner hageporten. Akkurat nå ikke større utfordringer enn å bestemme om lunche hjemme eller gå de 30 metrene bort til strandrestauranten, om åpne en Mythos nå eller vente, og passe på at ungene får rette dosen solkrem.
Unektelig en kontrast til realitetene helt øst i Middelhavet, skremmende greier.

Last edited:

God formiddag fra MS Oslofjord som skal ta meg fra Strømstad til Sandefjord. Det er tredje forsøket på å få til en farvel tur med skipet. De to første gangene har Fjordline avlyst på grunn av grisevær. Det er litt bølger i dag også, men ikke verre enn at en kan leve med der. God mat er det også på skuten. I kveld blir det Norge-Spania på fjernsynet.

Ahh fra Knausen hvor Dragen og undertegnede sitter i hver vår godstol og ser utøver høstværet. Lang mimosa-frokost gikk rett over i markatur med foreldre og barn fra klassen til junior. Helg ass..

MAKAN!!! Ferdig på jobb. Sitter på The Loft. Sulten. Åjåjåj så sulten. Grrrrrr...

Sulten

Vol-au-vent var ikke kyllinggryte.
762cfd8476748d936d91d18d9e5684d8.jpg

Nå må de for svingende hoste opp mer bolognese til meg og kake til pellefanten asap. Vi er suuuuure. Grooompf

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Back