God søndag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Oslo

God dag fra Oslo. Her har gutta og jeg rømt hjemmefra, eventuelt blitt kastet ut, siden kona arrangerer babyshower for en venninne. Så da tilbringes dagen hos de gamle. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Oslo

God dag fra Lillestrøm. Ble en lang dag i båten i går, inkl taxi hjem, så jeg må snart rusle avgårde for å hente bilen.

Sitter og jobber med en Power Point, som jeg skal holde i morgen formiddag. Det er litt hat. Særlig etter en over gjennomsnittlig mengde sol og alkohol i går.

Ha en fin en

G'morgen .. I gang med siste runde av vakthælja - bare 9 timer igjen.

Ble vekket av en Dexcom-leser i fritt fall og selv om det viste seg at det bare var en leserfeil, fikk det blodtrykket til oss andre opp i overdrive ... Svigerbeistet sitter nå fornøyd og spiser frokost mens hun pønsker ut ny faenskap å forstyrre arbeidsdagen min med.

Velvel .. kaffen er fersk og det kokes bikkjemat ...

God dag fra Lillestrøm. Sitter og jobber med en Power Point, som jeg skal holde i morgen formiddag. Det er litt hat.
Hadde det ikke vært en så gjennomført ond handling hadde jeg nesten syntes litt synd på deg. Men, det skal sies at å prestere å plage både seg selv og andre samtidig egentlig er ganske fascinerende. På en merkelig pervers måte, men likevel fascinerende. God bedring ønskes alle involverte parter.

God Søndag fra Frøya, Fra Fredagskveld og til i dag har opplevd ting som gjør at refleksjonene om tilfeldighetene kommer frem. Ramla på havet temperaturen i vannet var 9 - 10 grader på Fredagskvelden i halv 10 tiden, ble meld savnet av familien rundt midnatt, og funnet av redningskøya/ SAR Queen fra ørlandet rund 1.30. Ved ankomst auttmottaket på St. olav, var kroppstemperaturen på 28 grader.
Husker absolutt ingen ting av flyturen, den første på ett og ett halvt år.

Si fra når du er ferdig utlært så kan du komme og ta noen vikar skift på Odin under solen:

www.odincharters.com

Thx.
Bortsett fra Aligatorene er vel ikke dette så ulikt hvordan det er hos deg? Jeg er også akseptabelt god på røverhistorier.

Vanndybde Ca 0.

40e4a984f975983a83e29cbe407b2956.jpg

23f50ef31650f0ed59b37e12e4e723a8.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:

Det ser likdan ut ja.
Er du innaskjærs, skogsmatros? ^_^

God Søndag fra Frøya, Fra Fredagskveld og til i dag har opplevd ting som gjør at refleksjonene om tilfeldighetene kommer frem. Ramla på havet temperaturen i vannet var 9 - 10 grader på Fredagskvelden i halv 10 tiden, ble meld savnet av familien rundt midnatt, og funnet av redningskøya/ SAR Queen fra ørlandet rund 1.30. Ved ankomst auttmottaket på St. olav, var kroppstemperaturen på 28 grader.

Litt av en måte å feire sin 50. posting på .....

Dæven spare. Godt at det gikk bra.

Litt av en historie, godt det gikk bra!

Oi, shit! Godt det gikk bra! Tilfeldighetenes spill skal man ikke dvele for mye med, det kan får til at man går fra forstanden. Man får bare takke for at man "lives to die another day".

Oi, shit! Godt det gikk bra! Tilfeldighetenes spill skal man ikke dvele for mye med, det kan får til at man går fra forstanden. Man får bare takke for at man "lives to die another day".

Helt enig, det værste var at jeg hadde nektet og være med SAR Queen kunne mannskapet på redningskøyta fortelle, men ble borte fra dem med ett rykk.

Back