• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Orlando

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Orlando

Begynner søndagen med følgende dialog i resepsjonen etter en lang dag:
-Når er check-out?
-11 til 12.
-Er den 11 eller 12?
-11 til 12.
-Hva betyr det?
-At alle skal sjekke ut mellom 11 og 12.
-Man kan altså ikke sjekke ut før 11?
-Jo, selvsagt kan man sjekke ut tidligere.
-Så check-out er altså 12?
-Nei, den er 11 til 12.
:headbang:headbang:headbang

Trodde det var vanskelig jobbmarked i USA med masse overkvalifiserte i enkle jobber, men så feil kan man ta.

Re: God søndag fra Orlando

God morgen fra Sola!

Da var man klar for nye 12 timer på jobb! :drunk: Nei, skal egentlig ikke klage, det er bare å finne seg til rette. PC, iPad, film, bøker er tatt med, så man skal klare seg godt! Ikke sant Twin Otter? ;)

BTW, dersom noen føler for å komme seg ut og trekke frisk luft/JetA1 fuel, så er det nå 4.5 grader og strålende vær og klar himmel!

Ha en fin en forumister! :)

God søndag fra Tromsø. Her var det morgen før høna rakk ut å pisse. Ser ut til at det endelig går mot en dag uten nedbør. Det trenger vi, for vi er snart både nedsnødd og innesnødd.

God søndags morgen fra Snillfjord!

Bare latmannsliv her i huset. Gårsdagen ble vellykket med masse festivitas for lillesøster som ble 13 år. I dag blir det å nyte dagen til det fulle. :)

Dagens vær: Delvis skyet, lite vind og ca +1 i lufta akkurat nå. :) Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

Last edited:

God morgen fra nord i hovedstaden - det går mot vår da det er pluss 1 grad og grått skyet vær. Ser på nyheten om terroren i Danmark i går og natt - er ikke bra.

Ha en god søndag der du er .

Jan

God morgen fra London. Grått når jeg titter ut av vinduet. Egentlig skulle jeg fly Garuda LGW-AMS i dag, men siden de forandret rutetider og droppet søndagsavgangen, samtidig som jeg jo hadde en billett med SAS AMS-OSL så blir det istedet for Easyjet LGW-AMS. De har jeg ikke fløyet siden de brukte noen slitne 737-300, og LGW blir uansett en ny flyplass på listen da jeg normalt holder meg til LHR her i London. Ha en fin dag

God morgen fra Bergen. Her er det en rolig søndag der sport på TV nok blir dagens gjøremål. Flott vær igjen i dag, så det kan fort ende med en liten fjelltur også for å klarne hodet. Vi får se.

God morgen fra Lommedalen.
Det er flyvning på planan i dag, med verdens galeste piloter, dvs Skiflyvning i Vikersund. Vil min sammbygding Rune Velta få det til. Får vi oppleve enda en verdensrekord i dag? Kasai sa i bilen hjem fra premieutdeling at han bare hadde gitt 90% da han var litt redd for det harde nedslaget på 250meter. I dag skulle han gi 100%, men dropper prøvehoppingen.

Ha en fin sportsdag alle sammen.

God formiddag/ettermiddag fra Inverness,
Sol og fint vær her i dag. Etter en fin helg her in the Highlands går turen nå over høylandet mot Balmoral/Ballater og videre til Aberdeen.
Returen til SVG går som vanlig med 4616 i ettermiddag.
Men først , lunsj på Loch Ness Country House før ferden videre.
Ha en fortsatt fin helg alle.

G'morgen .. 8 kalde her i vestsøsøst i dag ...

Trodde det var vanskelig jobbmarked i USA med masse overkvalifiserte i enkle jobber, men så feil kan man ta.

Neida - jobbmarkedet blir bedre dag for dag. Obama har fått sving på økonomien nå, til republikanernes store ergrelse.

Ble en lang, men god, dag i går som ble avsluttet med en støyt skotsk myrvann i godstolen. Våknet ved ettiden, og flyttet meg så til sengen .. :p Valentines Day-middagen ble inntatt på Waffle House utenfor Gainesville med 'old time rock'n'roll' og sweet tea, og var faktisk helt ok. :)

G'morgen .. 8 kalde her i vestsøsøst i dag ...

Neida - jobbmarkedet blir bedre dag for dag. Obama har fått sving på økonomien nå, til republikanernes store ergrelse.

Hehe, men Kongressen har jo vært ute av drift siden 2011 så vet ikke om egentlig noen har gjort noe...

God ettermiddag fra Oslo. Her har man akkurat sett ferdig hopprennet hvor det faktisk verdensrekorden ble norsk igjen. Fannemel på 251,5 meter. Det er ikke så verst. I tillegg tok jo Liverpool seg videre i FA cupen i går. Da kan man ikke klage på sportshelga.

God nesten søndag fra Chiclayo Peru.midnatt akkurat passert men fortsatt 25 pluss. Macchu picchu i Cusco unnagjort.mektige opplevelse og man bør ta seg en tur hit. Nå i Heyerdahls fotspor og utgravninger av minst 26 pyramider her nord i Peru. Kan også anbefalles. God morgen til dere som begynner dagen der hjemme.

Back