God morgen fra go`stolen - kaffe, forum og papiraviser. Ut for å hente bilen på Kolbotn om en liten stund. Vongole på menyen i kveld…tenker dette blir en bra dag jeg.
Mornings fra Asker. Her får vi bunkre opp med en full English, før det blir fotballcup med eldstemann. Litt halvsliten i formen, men legger nok en en løpetur i kveld for det. Ha en fin dag.
Endelig kan jeg se god morgen fra Kongsberg og ikke fra 0372. Kom hjem i går og det var kjekt. Lite planer i dag utover å få beveget meg litt og sett på sport på fjernsynet.
Etter en nervepirrende kjøretur fra vestkysten av denne holmen og over til C.City i et regnvær som er sjelden jeg har sett + en sjåfør uten kjørekunnskaper så kom jeg meg trygt frem. 3 trafikk uhell, jordras og steinras ble observert på ferden. Ikke rart man må pjalle litt på kveldstid. Mulig jeg går for en forsinket frokost mens jeg booker flyet til Manila på tirsdag.
Morn fra et overskyet Sandefjord! Jeg vet ikke helt hvilken tidssone yngstemann er på men å stå opp kl 6 i dag også er ikke greit. Eldstemann skal på treningsleir i Danmark med skolen i dag. Konemor kommer hjem fra Oslo og jeg håper formen hennes er fin! Jeg er usikker om jeg skal se Sandefjord-Brann på stadion i dag. Brann er go’e og jeg vet ikke om jeg rekker tilbake fra Larvik tidsnok. Nå en sen frokost!
God morgen fra Skrenten. Peisen brenner for fullt og mimosaen er unnagjort. Snart ned å se junior spille for det lokale laget for middag skal lages og det skal pakkes til kveldens avreise.
God dag fra Lillestrøm. Avslappende søndag venter. Det blir litt trim og et lite besøk til de gamle. Men ellers ikke de helt store tingene på tapeten. Bare slappe av. Det er best.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.