God søndag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God søndag fra Lillestrøm!

Morgen alle sammen! :)
Deilig sløv morgen meldes herfra med nykvernet kaffe i koppen og kroppen. Rolig og fin helg. I går fikk man ryddet litt, blant annet i boden pluss en fottur rundt i Oslo.
Begynner man å bli gammel når man finner ut at man fikk telegram til sin konfirmasjon?
Haha! Jeg måtte se to ganger da ja... ;)

Vel, dagens planer er ikke så mye før man i kveldinga rusler bort på nærflyplassen Kjeller for en kveldstur i småfly. Grei måte å runde av helga på!

Ha en skikkelig best søndag!
PS Legger ved noen bilder fra fotturen i går. 20220423_105254.jpg20220423_105325.jpg20220423_110852.jpg20220423_111133.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Re: God søndag fra Lillestrøm!

Mornings fra Asker. Bilen skal få på seg sommerdekk, og garasjen skal ryddes så den går fra vinter- til sommermodus. Ha en fin dag

Stille og rolig formiddag på Ris. Gårsdagen gikk med til å vaske 129 vindusflater i heimen og belønningen ble en knallgod middag på Texas Barbecue i Asker - sjarmerende servert av innfødte med søt kj-lyd og tjukk l. Nå skal vi ut i marka - bare usikker på hvilken del av Oslomarka vi tar. Nyt søndagen!

Hei og hå fra nok en solfylt dag i Bergen; sannsynligvis litt kjøligere (15 istedenfor 20) og det er bare bra for snøen i fjellet! Gikk en tur fra 50-1216 moh i går ved Rosendal og snøen var ikke sammenhengene før ca. 550 moh - liten nedtur samtidig ellers en strålende dag med kanon skikjøring. Gul voks og riller under skiene gjør susen! I tillegg er snøen nå såpass stabil at man kan renne brattere enn ellers, uten å øke risiko for snøskred noe særlig.

Ellers venter man i spenning på SK flyene fre-/lørdag til helgen, blir de noe av tro? Små irriterende lite info om denne potensielle streiken, så har backup med DY fleks… #avgeek[emoji85][emoji38]

God morgen fra pasienthotellet ved Riksen.

Nå nærmer det seg slutten av oppholdet her inne. Planlagt hjemreise er i morgen om ikke noe uforutsett dukker opp. Det skal bli fantastisk å komme hjem til eget hus og seng. Ikke så mye på programmet her i dag. Jeg skal oppom avdelingen i 12 tiden og prate med legen og fjerne stingene. Ellers er det utrolig mye sport på TV'en i dag. Her kan nevnes Formel 1, Formel 2, full serierunde i fotball, snooker og golf, så jeg skal nok få tiden til å gå.

God formiddag fra Nittedal

Sånn passe tidlig oppe og kjørte datter på golfkurs i Hakadal. Så nå en liten jobbøkt med å rydde litt opp i de som ikke greide å levere godset sitt i går. Så får en se om de får det inn i dag...

Litt indretjeneste på planen, før resten av dagen må tas opp til vurdering. Skal man gå løs på litt rydding i kjelleren, eller teste om høytrykkspyleren er i live...

Men først, kaffe

S

Hei fra Knausen. Da var langfrokosten over og må ærlig inrømme at i dag ble det noe som jeg ikke var klar over kunne skje - for mye bacon, hikk.

Nå er det kaffe i solveggen med Dragen og senere fotballkamp med junior nede på lokal-banen.

Søndagsmiddagen utgår og det bærer ut mot OSL i kveld for en tur til nordvestlandet og videre ut av landet halvveis i uken så man ser ikke familien før på lørdag igjen :8:

God søndag.

G’morgen fra terrassen. Solen er oppe, frokosten er fortært, første kaffekopp er senket og bikkjene småsloss rundt meg. Lørdagen ble brukt til diverse hagearbeide, og jeg var rimelig sliten da jeg var ferdig.
Dagen skal stort sett brukes til litt kontorarbeid og pakking før en stor blå balje skal ta meg østover sent i kveld. Ser ut til å være småfullt, men ledig midtsete ser ut til å være innen rekkevidde. Neste ordentlige søvn blir nok da i østblokken en plass.

Venter fortsatt på coronapasset som ble sendt for en måned siden, men heldigvis er jo ikke dette lenger nødvendig….

Håper dere får en bedre natt enn meg!

Dagen skal stort sett brukes til litt kontorarbeid og pakking før en stor blå balje skal ta meg østover sent i kveld.

Får håpe det er litt mer orden i AMS i morgen enn i går da. God tur.

God dag fra Lillestrøm. Rimelig skral i halsen i dag, så det suger litt at jeg har en del jobb på agendaen. Men skal nå først få meg en rusletur i finværet

Ha en ekstra best søndag.

Back