• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Lech

God søndag fra Lech

Godt du kom deg avgårde. Selv sitter jeg nå på 35K i balja under og er 'klar' for en lang natt med en flokk blåkledde blondiner.

God natt!

2af5fae73f28ac21857f615770f0bf91.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: God søndag fra Lech

God tur MOW!!

Du får banke innpå med Bourbon og Dixie-champagne.

Blir nok mer stroofwaffel og genever. MOW out.

Da fikk jeg upgrade hos Delta og flyet kom frem til EWR i tide. Lurer på hva som egentlig skjedde der. Er det noen som har funnet ut at jeg har status i både *A og Oneworld og ønsker lokke meg tilbake til Skyteam? Enda en raritet i dette merkelige landet var å ta buss fra terminal B til terminal B for å slippe å gå gjennom sikkerhetskontroll for å gå til en annen gate i samme terminal.

attachment.php

Loungen til SAS på EWR er forresten under ombygging. De skal utvide og derfor er toalettene stengt, og de er ikke ferdig før i juni. Ikke bra nytt for de av oss som har booket flere turer innom her i løpet av våren. Salaten som jeg likte her for 2 uker siden hadde de kjipet ned på endel av ingrediensene til, så nå var det ikke helt samme friske opplevelse.
Kan vel benytte Senator som EBG?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Kan vel benytte Senator som EBG?
I teorien kunne man vel det, men vil de slippe inn de som skal reise med SAS som har lounge rett over gangen? Ser at det er mindre folk i loungen til SAS enn for 2 uker siden, kan de være at noen er hos Lufthansa?

Ser forresten at flighten de hadde satt meg på ut av ATL og som skulle dratt for over 2 timer siden enda ikke har boardet og estimert ankomst til EWR er nå 20:06. Flighten de hadde satt meg på til MUC drar 20:15.

Det er bra at man har godt utviklede reisereflekser og valgte å ikke bruke formiddagen idag på en herværende sukkerdrikkeprodusent.

I teorien kunne man vel det, men vil de slippe inn de som skal reise med SAS som har lounge rett over gangen? Ser at det er mindre folk i loungen til SAS enn for 2 uker siden, kan de være at noen er hos Lufthansa?

Ser forresten at flighten de hadde satt meg på ut av ATL og som skulle dratt for over 2 timer siden enda ikke har boardet og estimert ankomst til EWR er nå 20:06. Flighten de hadde satt meg på til MUC drar 20:15.

Det er bra at man har godt utviklede reisereflekser og valgte å ikke bruke formiddagen idag på en herværende sukkerdrikkeprodusent.
Pøh man burde prøvd Inka Cola fra Peru. Dvs det er forferdelige saker. Det firmaet har utviklet mye sært. God tur hjem!

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Pøh man burde prøvd Inka Cola fra Peru. Dvs det er forferdelige saker. Det firmaet har utviklet mye sært.
Jeg ville bare prøvd varianter uten koffein... om jeg da hadde gått dit, så den ville jeg neppe testet. Ville antagelig blitt sett på like mye som en særing som da jeg spurte etter alkoholfri tequilla på "tequilla-museet" i Puerto del Carmen.

Man kan lure på hva som har skjedd ombord i et fly som ikke er klar til boarding 6 timer etter at de landet her.

Si det - men jeg ankom ihvertfall OSL en god time før deg. :p

Man kan lure på hva som har skjedd ombord i et fly som ikke er klar til boarding 6 timer etter at de landet her.

Jeg tror ikke, at der har 'skjedd noe' ombord på dit fly! Men - jeg kan se
på FR24 at både SK 910, 904 og 908 kom ca. 2 timer sent af sted fra
EWR i går. Så det har muligvis noget med vejret på EWR og evt.
følgeforsinkelser på slots at gøre!
Ellers regner jeg med, at du fik en fornuftig forklaring af jeres kaptajn,
da du endelig kom om bord!:)

Jada. Jeg har brukt den selv, når jeg har ventet på SAS balja til OSL. LH loungen er vesentlig bedre enn SAS sin. Dog blir det fullt der, så det er ikke sikkert de slipper deg inn om det allerede har rukket bli stinn brakke.

Som Fnate sier, du slipper inn, men lønner seg å være ute i god tid. Det fylles opp utover eftan og da er det værre å komme inn. Grei mat og gode stoler der.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back