Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Lykke til. Glad alt var på rute sist helg tilbake. Bare du ikke ender opp med Fnate sin karma når han lurer systemet så.... tenker UA klarer å sette deg på et tidligere fly så du rekker 908.God søndag fra Atlanta. Var våken veldig tidlig med følelsen om at noe var galt. Skal tilbake til Oslo idag og hadde 1:31 til transit i EWR og flighten fra ATL er allerede meldt forsinket slik at det kun er 12 minutter igjen i EWR og derfor er jeg booket om til Lufthansa via MUC hvor jeg vil tilbringe 5-6 timer og så komme til OSL 17:50 istedenfor 8:15. Ikke bra og hverken United eller SAS har varslet meg via SMS eller mail og endingen.
Skal se om det er mulig å komme seg på en tidligere flight herifra.
Ha en god en alle med en velfungerende 7. sans.
Det er sne i New York så flighten 6:00 fra Atlanta ble kansellert, min eneste tidligere opsjon 11:09 er derfor stappfull, men jeg kunne alltids dra til flyplassen og prøve meg...Lykke til. Glad alt var på rute sist helg tilbake. Bare du ikke ender opp med Fnate sin karma når han lurer systemet så.... tenker UA klarer å sette deg på et tidligere fly så du rekker 908.
Det er sne i New York så flighten 6:00 fra Atlanta ble kansellert, min eneste tidligere opsjon 11:09 er derfor stappfull, men jeg kunne alltids dra til flyplassen og prøve meg...
Siden flyet allerede er meldt forsinket og det er "snow storm" på EWR er jo mulighetene store til at mine 1:30 til flighten til MUC vil bli spist opp og da får jeg heller ikke prøvd Business class hos Luftwaffe som jeg aldri har prøvd over Altlanteren.
Kjedelig at de ikke klarer håndtere noen snøflugg på EWR.
Ser at flighten 11:09 skal lande når det er 97% sannsynlig at det vil sne i New York så mulighetene er vel gode for dagens andre kansellering og da vil det bli vanskelig å komme tilbake til flighten 15:10. Er usikker på hva som er taktisk å gjøre.Hehe ser på YR at de melder om 10 mm nedbør i Newark i dag ca 10 cm snø det. Det var jo *kolossalt* mye. Kanskje Avinor burde shippe brøyteutstyret deres over? Men fra spøk til alvor nå er jo Newark en ganske mye mer busy plass enn OSL da og forsinkelser oppstår jo straks man må stenge ned rullebanen for brøyting.
Må jobbe mandag så om jeg ikke kommer meg til Oslo i anstendig tid så er det bedre å jobbe hele dagen fra loungen på MUC enn å komme frem midt på dagen.Normalt ikke nedbøren som er problemet, men vind og redusert kapasitet. Derfor ser du forsinkelsen allerede nå. KLM har god plass, hvis du klarer å overtale dem til å switche. LH til Frankfurt også, men du må vente noen timer på ledig connection.
Ting er jo aldri så ille at de ikke er bra for noe. Manglende infrastruktur ga meg igår en ny pers på 39583 skritt ifølge Samsung.
Godt du ser det positive, men du kunne jo tatt bussen ..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Joda. men det var endel kilometer å gå for å komme til bussen.Godt du ser det positive, men du kunne jo tatt bussen ..![]()
Annet rart i Atlanta er at de har så mange "Peachtree Street". Det må nesten være et sted hvor 2 av dem krysser hverandre.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.