God søndag fra Larvik!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God søndag fra Larvik!

God morgen! Her er det straks litt rydding i leiligheten vi leier og pakking før VY tar oss hjem til Lillestrøm.
Skal bli fint når leiligheten vår blir ferdig neste år!
Ha en god søndag!

Re: God søndag fra Larvik!

God morgen fra Kongsberg

Stille og rolig her siden fruen har dradd på jobb og ungene sover. TV'en er fyrt opp og jeg koser meg med golf fra Abu Dhabi der Hovland ligger bra an før siste runden. Litt mosjon blir det nok utover dagen også får vi tro. Været ser fint ut i allefall.

God søndag fra kjøkkenbordet. Nyheter og kaffe sammen med en kokosbolle eller 4. Blir en rengjøringsøkt her også før vi tar marka i bruk…så langt ligger jeg på et gjennomsnitt på 9,7 kilometer til fots hver dag i år…hvorfor slappe av nå? Ellers skal det legges litt planer for turen til Napoli i mars….planlegging er jo nesten like morsomt som turen selv. Best søndag ønskes!

God morgen fra skogkanten. Nå skal det diskes opp egg og bacon til 6 pax og den blir nok mimosa-fri i dag så vi ikke skremmer vannet av de unge overnattingsgjestene.

Dragen skal kontorere og spille tennis så jeg tar med ungene på tur og sykebesøk. Middagen i kveld blir på godset til svigers så det blir liksom litt fri-dag.

Sover litt dårlig om kveldene da sete 1A er booket på direkteflyet til Miami om ti dager.. er ca 80% sjanse nå og man skal få henge fire dager med en herlig kompis.. Snow crab, Blue Moon, Smith & Wolenski.. jeg dævver.

God morgen fra Vys R11 på vei til Tønsberg og Tjøme. Merker litt på formen at veskeinntaket under pokeren i går var godt over middels. Men nå servering. Tilbake til Asker i kveld

83522d06dc11f23dd74d18bd2b58ec76.jpg

Morn fra Kolsås. Gårsdagen ble brukt til å sette opp telt i stua for å sjekke at innkjøpet var helt og med alle deler. Konkludert med at enten er teltet gigantisk eller stua liten, men mistenker at det får en mer normal størrelse ute i naturen.
Våkna til solskinn men nå har tåka kommet, så får se hva man finner på i dag.
Kanskje litt Lars Monsen på TV? [emoji16]

God formiddag fra SAS Loungen på Tåkemoen,
Tidlig start på ny arbeidsuke og mellomlanding nr. 1 på vei nordover til SSJ.
Besluttet å dra av gårde tidlig for å ha en snøballs sjanse til å komme ned på Stokka før stormen kommer igjen i kveld. Det gjelder å planlegge på denne årstiden.
Fint og klart vær over sør-Norge , men tåke i "dalsstrøka innafor" og over alle innsjøer.
Kat III landing på Tåkemoen med A-bussen på rute SK4018
Nå litt føde her før turen går nordover.
Ha en fortsatt fin søndag.

Heisann fra vannkanten! Her er vi omsider tilbake på et av favoritthotellene våre, nemlig Villa Cortes i Playa de Las Americas. Nå er det litt morgenstell og så skal vi ut og spise pizza til lunch. Mexicansk på hotellet i kveld. Tredje sydenturen vår siden oktober. :)

Ha en ytterst stilig dag.

Heisann fra vannkanten! Her er vi omsider tilbake på et av favoritthotellene våre, nemlig Villa Cortes i Playa de Las Americas. Nå er det litt morgenstell og så skal vi ut og spise pizza til lunch. Mexicansk på hotellet i kveld. Tredje sydenturen vår siden oktober. :)

Ha en ytterst stilig dag.
Det er lengesidan eg har vore i det området (definitivt ikkje på det hotellet...). Vurdere å selgje sjela for vinterferien neste år...

Kveld frå Trondheim. Skitur på is med kids (gjekk egentleg bra, vi er ikkje så kravstore) og ein gåtur på is i kveld. Piggsko var nok eit greitt kjøp. Har klart å legge bort både pc og VPN i dag, godt fornøgd med det. Neste helg blir det vel sikkert meir jobb igjen.

Under 3 timer til vpn'en skal skrus av her og.

Nydelig vær ute, så nesten synd å sitte her. Men har nå vært ute med bikkjene litt. På radio'n synger Elvis om Olivers hær. Lurer på om de skal til Ukraina?

Back