God søndag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Hvalstad

Mornings fra morgensolen. Det må ryddes og vaskes litt, før vi kjører til Tjøme for å plukke opp barna. Ikke tipp topp form, men får vel presset inn en kort løpetur i kveld. Ha en fin dag.

Re: God søndag fra Hvalstad

Gjeeesp.. fra Knausen. Nå er det opp og fortsette det ganske lange "perfekte club sandwich" prosjekt. En nydelig Lange-kylling bla langtidsstekt i går stappet med mye snacks. Nå skal formloff stekes og noe skogsbacon godgjøre seg. Alt for litt niste til stranden

Nyt dagen.

Morn fra Tønsberg. Hjemme alene med eldstemann i natt da minstemann måtte ha litt solarium. Satser på å få hentet hjem hele flokken i ettermiddag

Mornings fra skumringen. Straks ut med vovsen, og hun er som vanlig råklar.

I dag skal det graves noen hull og det skal rulles ut et teppe. Dessuten skal Leeds banke Southampton.

God "morgen" fra Lillestrøm. Deilig avslappende dag venter. Nå skal jeg komme meg ut og kjøpe litt ferskt brød og bacon. Så blir det ut og hente elefanten som har overnattet alene i båten.

Ha en best søndag!

God ettermiddag fra Ris. Produktiv morgen og formiddag - nå litt avslapping før det blir et sykehusbesøk før vi avrunder ettermiddag/kvelden i 5-årsdag i Lommedalen. Bra søndag ønskes.

God søndag fra Majorstuen. Løpetur og bading på Bygdøy unnagjort. Nå blir det noen timer i solen på taket. Middagsgjester i kveld. Nyt sommeren.

God ettermiddag fra Miami, nærmere bestemt Smith & Wollensky.

Gode 35 grader her og full fres rundt her

Akkurat 2 stk F16 som lekte seg med low pass over stranden opptil flere ganger.

Etterpå blir det vel en liten runde på kjøpesentret så man kan få handlet litt som de hjemme har bestilt

Noe sier meg at det var riktig beslutning å dra tilbake til Miami i stedet for å henge to dager i Georgetown…

S

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back