• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Hvalstad

God søndag fra Hvalstad. En tur i bakken, sammen med gjestene er planlagt, dog å gå fra Lech til det som trolig blir Kolsåsbakken, er ikke helt sammenlignbart. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Hvalstad

Glad søndag fra Ris. Her skal hjemmet vaskes før vi drar i en barnebursdag i Lommedalen. I kveld skal kofferten pakkes til årets andre utenlandsreise - det blir flere denne måneden:-) Ha en best søndag der du er!

Morn fra Kolsås. Min turn til å stå opp ned junior så passet bra at han ikke ville starte dagen før kl 7. I dag blir det å fortsette med å putte personlige ting i kasser og kjøre det på et lager. Må nok også tømme boden for litt skrot.

God formiddag fra Stavanger. Her skinner solen så jeg tar meg en tur ut i finværet før det blir sofa og skøyte-VM på TVen i ettermiddag. :)

God dag fra Oslo. Jobb venter i ettermiddag, ellers får jeg vel gå en tur i finværet før jeg drar avgårde dit. Folk slutter ikke å ha behov for helsetjenester selv om dagen er søndag, så da får man bare brette opp ermene.

God formiddag fra Kongsberg. Fint vær her i dag også med skyfri himmel. Resten av familien har dradd på skitur nå så far har huset for seg selv. Jeg skal en tur til Riksen i morgen for en liten rutinemessig sjekk. Jeg har fått noen få restriksjoner på hva jeg kan gjøre i dag. Det ene er at jeg ikke skal fryse og det andre er jeg skal unngå fysiske anstrengelser. Dette lever jeg meget godt med og gjør at dagen kan tilbringes i godstolen med sport på fjernsynet.

God morgen fra Munchen. Snart en liten tur til Sveits, kjenner på at det lett kan bli en fin, liten søndags/mandagsutflukt. :)

Hepp fra Knaus. Kjernefamilien drar bort til Tryvann mens far kanskje får seg en solo-tur bak i krattet med podcast.

Svær nydelig Jæren-ribbe kjøpt på "Centra" gleder seg til å fortært senere i kveld.

493C161B-C8E2-44B2-A283-262F35886996.jpeg

G’moorgen! Ser ut til å kunne bli nok en flott vårdag. Men først må det lysne. Havregraut og yoghurt står på frokostmenyen. Deretter blir det et moralsk dillemma. Kan jeg lese Pondus nummer 2 før jeg får nummer 1? Mine OCD-gener gråter ved tanken, men nummer 1 er minst et par dager unna etter at den ble ettersendt etter retur ..

Alt man må slite med her i provinsen ….

Deretter blir det et moralsk dillemma. Kan jeg lese Pondus nummer 2 før jeg får nummer 1? Mine OCD-gener gråter ved tanken, men nummer 1 er minst et par dager unna etter at den ble ettersendt etter retur ..
Alt man må slite med her i provinsen ….

Må vente på nummer 1 :)

God dagen fra Forus. Nærmer seg halvgått løp i denne søndagsvakten. Noe av tiden har gått med på å følge Vasaloppet på TV. Ganske imponert over hva de får til disse skiløperene. 9 mil på ski er ganske langt.

Lite planer for resten av dagen utover å sitte her noen timer til. Ha en fin søndag forumister!

God dag fra Lillestrøm. Venter på pizza og en daffdag i sofaen.

Ikke stort mer avansert enn som så. :)

Back