God søndag fra Hvalstad. En tur i bakken, sammen med gjestene er planlagt, dog å gå fra Lech til det som trolig blir Kolsåsbakken, er ikke helt sammenlignbart. Ha en fin dag
Glad søndag fra Ris. Her skal hjemmet vaskes før vi drar i en barnebursdag i Lommedalen. I kveld skal kofferten pakkes til årets andre utenlandsreise - det blir flere denne måneden Ha en best søndag der du er!
Morn fra Kolsås. Min turn til å stå opp ned junior så passet bra at han ikke ville starte dagen før kl 7. I dag blir det å fortsette med å putte personlige ting i kasser og kjøre det på et lager. Må nok også tømme boden for litt skrot.
God dag fra Oslo. Jobb venter i ettermiddag, ellers får jeg vel gå en tur i finværet før jeg drar avgårde dit. Folk slutter ikke å ha behov for helsetjenester selv om dagen er søndag, så da får man bare brette opp ermene.
God formiddag fra Kongsberg. Fint vær her i dag også med skyfri himmel. Resten av familien har dradd på skitur nå så far har huset for seg selv. Jeg skal en tur til Riksen i morgen for en liten rutinemessig sjekk. Jeg har fått noen få restriksjoner på hva jeg kan gjøre i dag. Det ene er at jeg ikke skal fryse og det andre er jeg skal unngå fysiske anstrengelser. Dette lever jeg meget godt med og gjør at dagen kan tilbringes i godstolen med sport på fjernsynet.
G’moorgen! Ser ut til å kunne bli nok en flott vårdag. Men først må det lysne. Havregraut og yoghurt står på frokostmenyen. Deretter blir det et moralsk dillemma. Kan jeg lese Pondus nummer 2 før jeg får nummer 1? Mine OCD-gener gråter ved tanken, men nummer 1 er minst et par dager unna etter at den ble ettersendt etter retur ..
Deretter blir det et moralsk dillemma. Kan jeg lese Pondus nummer 2 før jeg får nummer 1? Mine OCD-gener gråter ved tanken, men nummer 1 er minst et par dager unna etter at den ble ettersendt etter retur ..
Alt man må slite med her i provinsen ….
God dagen fra Forus. Nærmer seg halvgått løp i denne søndagsvakten. Noe av tiden har gått med på å følge Vasaloppet på TV. Ganske imponert over hva de får til disse skiløperene. 9 mil på ski er ganske langt.
Lite planer for resten av dagen utover å sitte her noen timer til. Ha en fin søndag forumister!