• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Hvalstad

God morgen her fra den siviliserte delen av Asker. Her var det tidlig oppstandelse for flere, så da var det bare å fyre opp nespressomaskinen. Nattens regn virker ha gitt seg så da venter endel utearbeid. Dog usikker på om jeg tør beise gulvet på balkongen. Ha en fin dag

Glad søndag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Godt å være «hjemme» igjen. Satser på å være i «full drift» igjen i løpet av dagen... Herlig vårstemning her - så i dag skla det bli godt å komme seg ut å få beveget seg litt. Ha en bra søndag du også.

Re: God søndag fra Hvalstad

God søndag fra regntunge Lüneburg. Her er ambisjonene ikke de største for dagen. Skjønner at hotellfrokost før inntas for rushet som starter rundt 9 og så skal jeg daffe meg til jernbanestasjonen på slutten av formiddagen. Før dette gjør regnet at jeg droppper en ekstra runde i gamlebyen og etter dette skal det flys med et vaskeekte Norwegian-fly.

Det eneste usikkerhetsmomentet idag er egentlig hvor lang tid utsjekking vil ta. De er serdeles trege i respesjonen og med gammeldagse nøkler var det 10 minutters ventetid for å få tilbake nøkkelen igår.

Ha en god en alle som ikke har så store utfordringer som frokostkø og usjekking å tenke på.

God morgen fra Oslo nord. Nattens regne gjør at det settes fart på gresset og andre buskvekster - nå blir det virkelig grønt. Skogbrann faren er vel ikke helt over enda.

Ha en flott dag videre.

Jan

God formiddag fra Snillfjord. :)

Hvor sola varmer godt allerede, så dagen kan bli bra den. Dog, med tørr utmark og med nyraket plen hadde jeg faktisk ikke ropt helt krise om han der oppe( som noen påstår eksisterer ) hadde skrudd opp kranen, i alle fall en dag eller to innimellom.

Nåvel, slikt kommer nok det au. I mens åpner man søndagen med å se livestream på YouTube fra HKG, en soft start på uken siste dag altså. Kommende uke byr enn så lenge på 2 arbeidsdager. Fra fredag skal man sitte bikkjevakt mens naboene stikker sørover til den store byen, og i den anledning har man også pent tigget seg til fri i uke 19( da det blir litt kinkig å komme seg på jobb når de er borte ).

En fortreffelig en ønskes. :)

God søndag fra Fnato Paulo. Blir snart pælmet ut av hotellet siden klokken nærmer seg 16:00. Så da blir det vel å sette seg i lobbyen og spise litt før avreise til CGH og deretter CNF

Har prøvd litt ulike hoteller i Sao Paulo, men kommer alltid tilbake til Renaissance. Det ligger litt "off" og er ikke superluksus. Men det er usedvanlig komfortabelt og kjekt. Også er det en helt strålende lounge

Har fått gjort masse jobb i dag. Presentasjoner og pressemeldinger. Så det meste er på stell.

Ha en fin en

Også er det en helt strålende lounge
Lounge? Er det ikke best mulig basseng som gjelder?

Bortsett fra å se ut til å ha vært laget for balcooning så imponerer ikke bassenget der stort.

Lounge? Er det ikke best mulig basseng som gjelder?

Bortsett fra å se ut til å ha vært laget for balcooning så imponerer ikke bassenget der stort.
Nei, det er lounge som gjelder. Men i har noe pool også. Har ikke med forbadningsbukse.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back