God Søndag fra huttiheiti

SE_DDL

777 ''Simply the best!''
God Søndag fra huttiheiti

Ja da er man faktisk oppe og går utrolig nok, siden jeg er en ekstremt trøtt person. Dagen bringer vel ikke så mye, som betyr at man kan ta ting helt med ro på verandaen :)
Vi får håpe på fint vær i huttiheiti (f.eks: Fosen) i dag da da :)

Re: God Søndag fra huttiheiti

En drøy time igjen av vakten før loppekassen venter, nok engang er det bare 12 timer til man sitter her igjen.
Såvidt jeg kan se er det blå himmel over Romeriksåsen i vest og kanskje vi greier en dag til med sol før regnet kommer å tar totalt dominans.

Og her i Alpharetta kryper helgevakta videre - kun et knapt døgn igjen. Sitter og ser Argentina-Uruguay - annen ekstraomgang nå - og det er vel på tide med litt Messi-magi igjen.

Kjølig dag til her å være - deilig. Guttingen utnyttet det med å spille paintball fra 9 til 5 ...

En riktig god natt fra New York.
Sitter å ser over Hudson river på empire state building og Manhattan og lysene som kommer mer og mer frem.
Sove litt, så hjem og et par dager fri.
Ha en fortsatt kjempeflott helg.

Sitter å ser over Hudson river på empire state building og Manhattan og lysene som kommer mer og mer frem.

Flott utsikt fra Jerseysiden. En av de flotteste utsiktene paa kloden spoer du meg.

God eftan fra Chicago. Varmt som fy her i dag.

Her har man bilshoppet i dag og byttet inn Infinitien i en Audi Q5. Skikkelig bra deal fikk man ogsaa, men grunnet litt utstyr som manglet, kommer ikke bilen foer om ett par uker. For sikkerhets skyld var jeg innom Audi.no og kikket paa hva nybilen koster i Norge og med utstyret jeg bestilte, sparte jeg over 700.000 norske ;)

Ellers blir det brunching med en bunch med svensker i morgen i nabolaget i finvaeret

Deilig.. sitter i 44 etg. I presidental suite På Jersey City på onsdag.

God kveld fra Tofino, BC på Vancouver Island. Kom i går, og skal være her til mandag da vi fortsetter til Victoria, BC. I morgen skal jeg prøve surfing for første gang, blir interresant ^_^

God morgen fra Forus. Jeg klarte å forsove meg i morges. Våknet av en sms fra en kamerat et kvarter før jobbstart. Så da var det bare å sette opp farten. Så etter en kspress-dusj, et elegant hopp over frokosten og et farvel-kyss til kona senere satt jeg i bilen på vei til jobb. Har jammen snart passert to timer allerede. Så da er det bare ti timer igjen før det blir fri til tirsdags kvelden...

God alt for tidlig morgen fra Ohlando, i dag ville jeg visst ikke sove mer enn 2,5 time. Nei så da så. Stikker til MCO om en time og litt til for å begi meg ut på en aldri så liten Europatur. Merker allerede nå at dette kommer til å bli en laaaang dag.

God formiddag fra Skøyen! Innsjekk til morgendagens Stockholmstur er akkurat gjennomført, seter på nødutgang er sikret (god plass og samtidig litt av den deilige motorlyden...). Mon tro om det blir min siste tur med MD80? "No-brainer" å velge svenskenes flight OSL-ARN når de stiller med slikt herlig materiell, avgangstid er bortimot perfekt for ferie (0915) og prisen var hyggelig.

Tid for pakking etter hvert. Er det forresten noen som har gode Stockholmstips utover de vanlige attraksjonene som uansett skal besøkes (Vasamuseet, Skansen)? Noen restauranter og kafeer man ikke bør gå glipp av, og som ligger noenlunde sentralt?

God dag fra vigra. Et rekerundstykke nytes med en Dahls. Ganske stille og rolig. Klar for fire jobbuker i Oslo før årets hovedsommerferie. :-) god søndag videre!

God morgen fra Williams AZ. Fikk med oss den store kløften igår, så blir å kjøre litt rundt i områdene før vi overnatter i Flagstaff, leverer fra oss bilen som vi til nå har kjørt 2600km, og flyr FLG-PHX-SAN med US imorgen. Ha en fin dag

Flott utsikt fra Jerseysiden. En av de flotteste utsiktene paa kloden spoer du meg.

God eftan fra Chicago. Varmt som fy her i dag.

Her har man bilshoppet i dag og byttet inn Infinitien i en Audi Q5. Skikkelig bra deal fikk man ogsaa, men grunnet litt utstyr som manglet, kommer ikke bilen foer om ett par uker. For sikkerhets skyld var jeg innom Audi.no og kikket paa hva nybilen koster i Norge og med utstyret jeg bestilte, sparte jeg over 700.000 norske ;)

Ellers blir det brunching med en bunch med svensker i morgen i nabolaget i finvaeret

Da har du vel krysset av for ALT utstyret og den største motoren? Gratulerer med ny konge bil.

Back