God søndag fra Hovedstaden

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Hovedstaden

Mornings. Grått i hovedstaden i dag. Litt usikkert for regn, men hadde vært en fordel og unngå regnbygene, da blir det litt flere alternativer med aktiviteter som er mulig og finne på med arvingen, riktignok mest fordi undertegnede ikke liker være ute i regn. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Hovedstaden

God morgen fra Lillestrøm. Grått og kjedelig vær her i dag også. Takk for laget i går! Det var hyggelig! Ønsker alle forumister en fin søndag! ☺

God ettermiddag fra Sydney. Fint vær her og man har sikkert gått tilsammen 7-8 km i nordbyen. Er vakkert her og de pubene som finnes koster jo halvparten av hva de gjør i sentrum over fjorden. Så da sitter man her på en pub og funderer på livets harde spørsmål med en øl.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgon från Frogner och Clarion Gabelshus. Gårdagen verkar ha resulterat i en fin liten förkylning som förhoppningsvis bara gör en "touch and go" i kroppen. Nu blir det frukost, kaffe med Islenning och sen biltur hem till Göteborg via Drøbak och Tjörn.

Last edited:

Glad søndag. Festen fortsatte til 02:30...så det passer godt med absolutt ingen planer for dagen. Fortsatt opphold her på Ris...måtte det fortsette.

Morn fra studentbyen. Sovet ut etter jobbelørdag så man er vel i teorien klar for lesing til eksamen. Men først litt rydding. Og klesvask. Og oppvask. SIkkert ikke vondt av en tur i frisk luft heller :P

God morgen fra Grønland. Takk for laget på (eller er det "i"?) Lillestrøm i går. Måtte gi meg litt for tidlig, men hyggelig så lenge det varte[emoji1303] Ingen store planer for dagen, bortsett fra å se F-1 løpet i Monaco. I dag sendes det også direkte på Viasat4, så ikke nødvendig med betalings-TV for å få med seg årets happening for fiffen. Ha en aldeles fortreffelig søndag!

Sent from my iPad using Tapatalk

God formiddag fra Nice!
Gutta boys er klare for F1, om enn kun på pub og storskjerm denne gangen. Fukt i luften kan gjøre dagens løp til en artig affære, bare vi slipper alvorlige ulykker og alt for mye safetycar.
I morgen skal vår venn V60 få prøve seg på italienske fjellveier. Vi gleder oss.
Ha en fartsfylt søndag.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man endelig hatt den 10-11 timers runden med søvn som jeg har tenkt på i et par uker. Det er finfint å vokne med følelsen av å ha sovet for mye.

Nå er det frokost i sofaen med elefanten. Kaffe, blåbær, Farris og kokosboller.

Takk for laget igår og ha en fin en

God søndag fra løkka.

Det ble dessverre ikke tid til Fly og øl i går pga. familiebesøk, men vi hadde en superhyggelig frokost med PC i dag.

Resten av dagen handler om å få skrevet jobbsøknader før flyttingen til Tyskland i sommer.

Ønsker alle en flotters dag, hvorenn dere befinner dere i verden. :)

God søndag fra Vigra, sitter og reparerer etter et fuktig utdrikningslag i går, og venter på KL's E75 som skal ta meg første strekket hjemover. Sunnmøre har badet i sol i helga og vist seg fra sin flotteste side.

Ha en flottflott søndag folkens :-)

Sent fra min SM-T700 via Tapatalk

Tjobing frå Malta. Her på Grand hotel Excelsior har dei innendørs basseng, ope 24/7. Noko for robertaas? :-)

Varmt og fint, sett Mdina i dag. I morgon begynner jobb...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

God dag fra Brann Stadion. Klar for kamp! Ingen flyging før om tre uker, i grunnen deilig.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God eftan fra Stavanger. Gårsdagen ble innholdsrik da en var i hjembyen (Bergen) og deltok på full runde på by,n med gode kompiser. Vi holdt det jaggu gående helt til klokka var passert 03. Slikt straffer seg ofte. Men fikk nå sjekka ut fra hotellet og rakk 15 flyet hjem. Nå nytes fred og ro på terrassen med litt kaffe attåt.
Ha en glitters kveld da :)

Back