God søndag fra Gøteborg

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Gøteborg

God morgen fra Gøteborg og Comfort City. Får sjekke ut av hva jordbærgutten disker opp med til frokost. Hjemover med innlagt harryhandel et sted langs E6 etterpå. Ha en fin dag.

Last edited:
Re: God søndag fra Gøteborg

God formiddag fra Scandic Sjølyst,
Ble sein inn til Oslo i går kveld etter togtur med Jernbanemuseets Stålvognstog Hamar-Åndalsnes-Hamar. Fin tur med skinnegående trafikk og bytter tog-buss-trikk. Glad jeg ikke er fastboende her inne og avhengig av kollektivtransport til jobb.
Vel , utsjekk nå og tur opp til Jar til famileoverhode. Returen vestover fjellet går med SK4049 i kveld. Forhåpentligvis uten evakuering av terminalen der oppe som på fredag.
Ha en fin søndag.

God morgen fra Marka hvor man er omtrent halvveis opp til Ullevålseter for en kaffe med en venn. Så er det ned igjen og ut på sushi-middag med tenåringen og så film på Colosseum. Nevnte jeg at jeg digger Oslo?

God morgen fra Lillestrøm. Vurderer å stå opp snart siden vi har hatt en overdose kaffe nå.

Ikke store planer utover en rusletur opp til de gamle.

Ha en super søndag

Glad ettermiddag fra Ris. Innholdsrik dag…med turer til fots både på Rosenholm, Svartskog og Linderud. Snart kommer mannen hjem fra høstferie og da tar vi en full fredagsdate. Sa jeg at jeg digger fredager…

G’morgen .. Foreløpig ingen motorsager å høre, men det endrer seg nok. Deilig temperatur for morgenturen, ser ut som vi endelig har parkert sommervarmen.

Neste orkan er på vei i denne retningen, men foreløpig ser det ut som den vil følge kysten.Og det er greit. For oss.

Ellers satser vi på en hyggelig opplevelse på Nadderud.

God dag fra Kongsberg. Formen er rimelig grei etter siste ukes herjinger. Brann har dessverre spillefri i dag takket være en elendig kamp i Levanger tidligere i år. Ellers har kona og jeg hatt en hyggelig tur på 4,5 km rundtom i byen. Kjekt å røre litt på seg.

Ellers satser vi på en hyggelig opplevelse på Nadderud.

Det kommer an på øynene som ser. KFUM supporterne hadde nok en hyggelig opplevelse. For de i blå var det nok ikke like kjekt. Fulgte med på siste delen av kampen og Stabæk hadde mer enn nok sjanser til å snu dette, men så skal jo ballen i mål også da.

Back