God morgen fra Asker. Planen om å våkne for å irritere seg over at jeg gikk glipp av utforen i OL, siden det går i et land som ikke burde arrangere vinter OL, blåste tydeligvis bort.
God morgen fra omtrent Lake Quinault, ute på tur ;-) Så en sjelden maskin på SEATAC - Uganda Airlines A330-900 ? Den hadde vaskebjørn maske - men det er ikke et 100% sikkert tegn i disse dager. Her skinner solen og det skal bli passe varmt i dag.
Det er en A330-800, så den er enda mere sjelden![]()
Hvor mye må en betale for å få sett litt OL om dagen? Alt var bedre før mår man kunne se «alt» på lisensfinansiert fjernsyn.
Går rykter om vip-transport/shoppingtur ..
Hvor mye må en betale for å få sett litt OL om dagen? Alt var bedre før mår man kunne se «alt» på lisensfinansiert fjernsyn.
Halloen fra OSL. Sitter og venter på testresultat fra Dr.Dropin så jeg forhåpentligvis kan sjekke inn til SEA. Var åpenbart en hel del positive tester for jeg hørte de sukket og mumlet om "enda en positiv".
I dag sugde det forøvrig skikkelig å dra hjemmefra altså. Har sett frem til denne jobbturen en stund men akkurat nå føltes det bare helt dust å dra fra hun der heime en hel uke. Makan
Ha en fjong dag
Skal du til SEA nå! Kult! Er Elefanten med??
Om jeg er med? Så klart jeg er med.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.