God søndag fra Gjøvik

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Gjøvik

God morgen fra sofakroken på Gjøvik. Kaffe og nyheter før dagens hjemmetest og forhåpentligvis er jeg «good-to-go» og det blir noen arbeidsdager på Røros. Ser absolutt positivt på fortsatt å være negativ. Ha en bra søndag der du er!

Re: God søndag fra Gjøvik

God morgen fra Asker. Planen om å våkne for å irritere seg over at jeg gikk glipp av utforen i OL, siden det går i et land som ikke burde arrangere vinter OL, blåste tydeligvis bort. Dagens plan da er en skitur før svigerfar dukker opp på middag. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Her er TV'en fyrt og OL far har funnet seg godt til rette i sofaen for noen timer med OL.

God morgen fra Asker. Planen om å våkne for å irritere seg over at jeg gikk glipp av utforen i OL, siden det går i et land som ikke burde arrangere vinter OL, blåste tydeligvis bort.

Jeg våknet ikke før 0630 og oppdaget også raskt at utforen var avlyst. Ny tid er satt til 0500 natt til mandag norsk tid. Men det da masse annen sport fra OL i dag. Nå fordrives tiden med Snowboard på TV'en og curling på PC'en. Om litt starter også 30 km med skibytte før det blir 5000 meter skøyter.

God morgen fra Mjøndalen. Ikke noe veldig interessert i langrenn, men det står nå på i bakgrunnen. British Airways kaffekoppen er fylt til randen, og ungene spiser litt frokost. Digg at minstemann snart er 6 år, gjør at morgenene blir litt mer komfortabel for far i heimen.

Lite på programmet i dag, største prosjektet blir vel litt klesvask og betaling av strømregning. Fikk melding om at den lå i innboksen, og etter støtten fra Støre er trukket fra så havnet man på ca 370 kroner for 2301 kWh. Kanskje Støre hadde rett, at det er vanlige folks tur?

Hola fra Madrid. Her fant jeg ut at jeg hadde lyst å bli en dag til så ved hjelp av to museklikk på Air France sine nettsider så var flybilletten endret for den nette sum av 0 kroner. Det er så deilig når man har løsninger som gjør at man slipper å ringe inn. Så får jeg gå til resepsjonen snart og fikse den biten og. Vet at hotellet ikke er fullt så slipper å tenke på å bytte hotell iallefall (sjekka nettsidene at det er mulig å booke rom)

Februar er forøvrig ikke en ille årstid å dra hit på - relativt behagelig temperatur på dagtid selv om det jo blir kjølig på kveldene. I juli og august blir det jo gjerne grusomt varmt her i det spanske innlandet.

Last edited:

Sukk og stønn fra det sørlandske!

Slo opp en gammel alkoholskade igår, så dagen skal helst forbigås i stilhet....

Er det mandag snart?

Halloen fra OSL. Sitter og venter på testresultat fra Dr.Dropin så jeg forhåpentligvis kan sjekke inn til SEA. Var åpenbart en hel del positive tester for jeg hørte de sukket og mumlet om "enda en positiv".

I dag sugde det forøvrig skikkelig å dra hjemmefra altså. Har sett frem til denne jobbturen en stund men akkurat nå føltes det bare helt dust å dra fra hun der heime en hel uke. Makan

Ha en fjong dag

God tur, Fnater’n .. Hudson News venter.

G’morgen .. her skin solen, det er kaldt og jeg har egentlig ikke lyst til å gjøre noe annet enn det jeg må. Så da lar jeg være. Kanskje tar jeg med bikkjene til hundeparken når det blir litt varmere. Alltid poppis.

Hvor mye må en betale for å få sett litt OL om dagen? Alt var bedre før mår man kunne se «alt» på lisensfinansiert fjernsyn.

God ettermiddag
Her har dagen godt unna med indretjeneste og hobby aktiviteter. Vekslende vær fristet ikke å dra til fjells idag.
Litt forberedende arbeid nå for møter på andre siden av fjellet i morgen.
Ha en fin søndagskveld.

God morgen fra omtrent Lake Quinault, ute på tur ;-) Så en sjelden maskin på SEATAC - Uganda Airlines A330-900 ? Den hadde vaskebjørn maske - men det er ikke et 100% sikkert tegn i disse dager. Her skinner solen og det skal bli passe varmt i dag.

God morgen fra omtrent Lake Quinault, ute på tur ;-) Så en sjelden maskin på SEATAC - Uganda Airlines A330-900 ? Den hadde vaskebjørn maske - men det er ikke et 100% sikkert tegn i disse dager. Her skinner solen og det skal bli passe varmt i dag.

Det er en A330-800, så den er enda mere sjelden ;)

God morgen fra Loews.. 11 timer igjen til den tøffe turen med Swiss hjem :D
Jentene fikk viljen sin om frokosten i dag så det ble en morning walk langs stranden og "mat" på Dunkin Donuts. Nå er det siste rånerunden med Camaroen. De til Redondo Beach for en snow crab lunch etterfulgt av tre timer pressing ved bassenget.

Casa Vega var magisk og kjøreturen hjem over hillsene med taket av om kvelden var et minne.

F7D66C7B-D3DF-4B69-B6A9-D2641C3042DC.jpeg

AF2E4485-5D1B-4654-80DD-777D635D7AC7.jpeg

2BA59852-6717-482C-8FA8-DBE9D0B38473.jpeg

Hvor mye må en betale for å få sett litt OL om dagen? Alt var bedre før mår man kunne se «alt» på lisensfinansiert fjernsyn.

Jeg betaler 129 kroner måneden for discovery plus. Jeg har forsåvidt hatt abonnementet en stund og lenge før OL. Det er sikkert noen gode tilbud nå under OL og antagelig også gratis prøveperiode.

Skal du se det på fjernsynet så sendes en del på TV Norge som vel inngår i de fleste kanalpakker. I tillegg går en del på Eurosport. Akkurat hva det koster varierer fra selskap til selskap med det poengsystemet de fleste bruker nå.

Gratis prøveperiode.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Halloen fra OSL. Sitter og venter på testresultat fra Dr.Dropin så jeg forhåpentligvis kan sjekke inn til SEA. Var åpenbart en hel del positive tester for jeg hørte de sukket og mumlet om "enda en positiv".

I dag sugde det forøvrig skikkelig å dra hjemmefra altså. Har sett frem til denne jobbturen en stund men akkurat nå føltes det bare helt dust å dra fra hun der heime en hel uke. Makan

Ha en fjong dag

Skal du til SEA nå! Kult! Er Elefanten med??

Back