God søndag fra Bærum

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Bærum

God morgen, denne gangen fra Bærum, hvor natten har blitt tilbrakt. Rufsevær og ser ut som det skal fortsette. Barna var overhodet ikke på vintertid, så den ekstra timen betydde opp klokka 05. Siden svigers etterhvert dukker får vi vel komme oss hjem og jeg hive meg over grytene. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Bærum

God morgen fra Mjøndalen. Her var vi i gang 0530 i dag. Kan vi ikke bare slutte med dette stille klokka tullet? Uansett, lite på programmet i dag, kona skal jobbe litt, så jeg får vel aktivisere de små......
Ha en flott dag!

God søndag fra Bærum

God morgen fra Warszawa, mine små syntes ikke noe om den «ekstra» timen, og jeg har vært oppe siden 6 «ny tid». Jeg trodde det var neste weekend vi skulle stille klokken, men den gang ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Scandic Stavanger Airport. God frokost er spist og SAS skal stå for transporten hjem om litt med en 737 800. Været er ikke det beste og tror nok været er MAKAN hjemme også. Ja makan altså! Ha en fin søndag alle sammen! :)

God morgen fra Ris. Er det noe vrikke trenger så er det en ekstra time av 2020...i år burde de gjort et unntak - stilt klokkene frem minst en uke eller to. Nå blir det peis, brunch og boks noen timer før vi tar turen ut til opphavet for å spise middag. Ha en bra søndag du også.

God søndag fra Haugesund. Kaffe, egg og avocado og Bjørn Eidsvåg på Nitimen, trivelig start på dagen.

Hepp fra knausen.. Lang frokost ferdig og man kikker ut på et ganske utrivelig vær mens det poppet opp ikke mindre enn fem minner på Fjesboken som var strand eller yacht relaterte.

I dag er det 10 til bords og Suds signatur-lasagne er in the making.

G’morgen. Føler meg litt nærmere dere nå. En hel time nærmere faktisk. ;) Heldigvis blir det kun for tre arbeidsdager denne gangen. Vi skifter neste helg.

Våt morgen. Fikk gjort unna det nødvendigste ute i går, så i dag blir det mest å passe svigerbeistet.

Mye rart å lese i avisene om dagen. Men det roer seg vel om et par uker ...

God efta fra Lillestrøm. Her har man spilt litt hockey på Playstation. Tatt et glass vin. Snart skal vi vel bestille litt mat og fråtse i.

Så skal vi se en film. En fin søndag

Ha en fin en

Back