• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

God morgen fra Asker. mens kona sover sørger andre for mat og underholdning til arvingene. I ettermiddag skal det ut å flys Leap og Saab, til en ny flyplass: Røros. :)

Ha en fin dag

God morgen fra Asker. mens kona sover sørger andre for mat og underholdning til arvingene. I ettermiddag skal det ut å flys Leap og Saab, til en ny flyplass: Røros. :)

God tur til flotte Røros! Det er en veldig liten fin flyplass og distansen er kort inn til sentrum. Vi har pleid å gå. :)

Re: God søndag fra Asker

God morgen fra Lillestrøm! Kaffe i Lufthansa koppen og den er nykvernet. :) Dagens plan er en tur til Nesodden.
Gårsdagen var fin med et besøk på Luftsportens dag på Kjeller. Cornell så flott ut! Gleder meg til tur om to uker hvis været er bra! Gleder meg til Sandane med Widerøe neste lørdag også. Der har jeg ikke vært før.
Ha en super søndag! :)

God morgen fra Bardufoss Hotell. Rart med dette med forventninger, hotellet er to stjerner og man får høre at det er svært dårlig. Derfor er vel dette endelig et hotell i Norge som leverer bedre enn forventningene. Frokosten overgikk de fleste Choice hotellene i Norge.

Etter to dager i nord-Norge må jeg si at nordlendinger på hjemmebane er en helt annet en de du møter i Oslo eller på tur. Virkelig hyggelige og lune, men litt uvante med sarkasme. De har tydeligvis samme mote som 98% som resten av Norge og går konsekvent i tur-tøy eller trenings-tights.

Over og ut.

God morgen fra Stavanger. Frokost inntatt og kaffe nytes fremfor TV’n hvor YouTube ruler :D
Nydelig vær her, så en må nok ut en tur.
I kveld har jentene bedt seg på middag, så da blir det thai takeaway fra den nye thai vogna like borti hugget her.
Ha en fantastisk søndag :)

I ettermiddag skal det ut å flys Leap og Saab, til en ny flyplass: Røros. :)

God tur! Det er bare to km å gå fra flyplassen til hovedgata, så for en løper av ditt kaliber er jo det knapt oppvarming. Penvær er det i dag også.
Forøvrig rart å tenke på utviklingen i flytrafikken der, sist jeg fløy dit var det med en 737.

God morgen fra Fretheim hotell i Flåm. Etter gårsdagens sinnsykt bra middagsopplevelse, så er planen nå å bli edru og kjøre tilbake til byen. Ellers skinner som vanlig solen her på Solkysten.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Strålende vær, så kona har bestemt at i dag blir det en tur på landet for å plukke mais, kombinert med å være barnevakt for en 6-åring[emoji846] Ellers deler jeg Sud sin betraktninger om Nord-Norge. Selv en lørdag formiddag på kjøpesenteret mitt i Tromsø ser minst halvparten av kundene ut som de skal på jakt eller til fjells for å plukke molter…

Ha en strålende søndag, med eller uten softshell bukse og fleece jakke[emoji3]

God formiddag fra Kolsås. Mens jeg sov sørget kona for mat og underholdning til arvingen. Nå venter det pannekaker til brunch/lunch, avhengig av hvem du spør.

Whoa .. kort natt. Hjemme fra nærflyplassen ved halvtotiden, og fire og en halv time senere sto det en firbent en over meg og lurte på hvorfor jeg sov så lenge ….

Velvel, nå er dyra foret, frokost inntatt og første kaffekopp senket. Så da er det vel ikke lenge før svigerbeistet rører seg i hiet sitt. Det blir en lang dag.

Back