God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

Mornings. Her sov ingen av bandittene bort dagen, så vi er alt oppe. På kino med eldstemann for å se Knutsen og Ludvigsen filmen, eller blir det småpusling i hjemmet. Ikke umulig det trengs en liten løpetur i kveld. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Asker

God Søndag fra Sør-Afrika.

Selv om vi ligger en time foran dere der hjemme så er dette for tidlig å stå opp så det blir å snu seg rundt og sove litt til på trass. Nå er forøvrig isolasjonen degradert til karantene og det merkes (mest på timelisten) på friheten. Godt å kunne gå ut av rommet.

Happy Søndag ønskes

FQTV

God morgen fra Kongsberg. Min datter bruker Ipad'en som vekkerklokke. Hun la den fra seg i stuen i går og glemte å skru den av. Den ringte 05.30 i morges og vekket far som måtte opp og skru den av. Virkelig "trivilig" å bli vekket på den måten en søndags morgen. Ikke fikk jeg sove igjen heller, men en får nå utnyttet dagen i allefall.

Golfturnering står på programmet i dag. Jeg er helt nybegynner, men det er morro og spille og skal en bli bedre må en øve og spille.

Lekte tenåring og sov til 07:30...men nå har jeg både smakt på gullvafler og sjokoladebolle sammen med noen kopper Nespresso. Tåke og lett regn ute...varmt og godt inne. Noen valg blir enklere enn andre. Ha en ren og god avstandssøndag.

God morgen fra Kongsberg. Min datter bruker Ipad'en som vekkerklokke. Hun la den fra seg i stuen i går og glemte å skru den av. Den ringte 05.30 i morges og vekket far som måtte opp og skru den av. Virkelig "trivilig" å bli vekket på den måten en søndags morgen. Ikke fikk jeg sove igjen heller, men en får nå utnyttet dagen i allefall.

Golfturnering står på programmet i dag. Jeg er helt nybegynner, men det er morro og spille og skal en bli bedre må en øve og spille.
Den der er kjent. Skjedd mer enn en gang [emoji23]
Uansett, god morgen fra Mjøndalen. Her var det min tur å stå opp med arvingene i dag. Vi var i gang fra 0630, men jeg skal innrømme at 0630 på en søndag så er det ikke akkurat "Good parenting" som står i høysetet, så det ble hvert sitt nettbrett og frokost til ungene så kunne man sløve på sofaen til nærmere 0800.

Nå har alle i huset våknet, så får man bygge dagen litt. Det meste av dagen går vel med til indremisjon, er noe klær som skal vaskes, en kjellerstue som må ryddest osv osv.

Ønsker alle en flott søndag!

Hei fra Forus. Tok meg på noen ekstra timer på jobb i dag. Ikke så dumt med litt ekstra kronasje på kontoen nå når det nærmer seg overtakelse av hus. Ha en fin søndag forumister!

Hei fre det kalde nord. Ferdig med de første overnattingene nord for Trondheim noen sinne. 1A og 1C på en SK738 tar oss hjem om et par timer og da er der bare å løpe ned i P10 og spinne hjem til vin. Ble en helt hvit helg...

God søndag fra CPH. Første gang her siden mars, veldig rart og rolig, veldig lite folk i lounge og terminal. Max 40 passasjerer på A320neo’n ned. Ser Thai er her med en A350, håper det ikke er så alt for mange måneder til en kan ta en Asiatur igjen.

Last edited:

Thai’en er nok en arbeidscharter. De starter vel ikke ruteflyvninger før etter nyttår, tror jeg.

G’morgen. Forvirret morgen her med en ekstra time. Av en eller annen grunn slo ikke vekkerbeagelen til i dag, så jeg fikk faktisk sove den ekstra timen. Svigerbeistet var dog ikke like veljustert så det ble litt stress likevel ...

Etter gårsdagens omgang med hagerydding og motorsag har jeg vondt både her og der. Så i dag tar jeg det rolig. Ikke så mye mer jeg får gjort heller før trehøgger’n dukker opp. Og de har det nok travelt nå med oppdrag som er viktigere.

Men solen er på vei ihvertfall ...

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Thai’en er nok en arbeidscharter. De starter vel ikke ruteflyvninger før etter nyttår, tror jeg.

De flyr jo hver uke, men utlendinger slipper vel ikke inn i Thailand for tiden.
Hvordan gjør de det med besetningen? Flyet returnerer jo etter kort tid på bakken.

De flyr jo hver uke, men utlendinger slipper vel ikke inn i Thailand for tiden.

Hvordan gjør de det med besetningen? Flyet returnerer jo etter kort tid på bakken.

Posisjonerer fra en annen europeisk by, antagelig. Hvis maskinen er tom på returen kan de også hvile ombord.

Ble sagt her en dag at man kommer inn i Thailand, men først etter obligatorisk 14 dager på karantenehotell enten i Bangkok eller i Phuket (?)

Back