God søndag fra ANA Lounge Narita
God søndag fra ANA Lounge Narita. Måtte tidlig opp i Nagoya for å litt buffer i tilfelle noe skjedde underveis.... som om det skulle være aktuelt i Japan. Ved innsjekking ble jeg fortalt av Biz var full og Pluss var overbooket så ingen oppgradering denne gangen.
Loungen til United på Narita var et alternativt, men mener å huske at den var litt kjip... slik lounger i USA gjerne er. Så her er jeg hos ANA helt i enden av terminalen.
Har fått en ny matkjedefavoritt i Japan. Yabaton som er farlig god. Håper den snart kommer til Oslo, selv om det kanskje er urealistisk og selv om de sikkert ikke får tak i like godt marmorert kjøtt i Norge.
Det er over 10 år siden jeg selv investerte i japansk do med spyl, føn og oppvarmet ring, men jeg skjønner at det har skjedd endel på do-fronten siden dengang. Å automatisk få lyd av rennende vann når man setter seg ned er visst noe man ikke klarer seg uten i møblerte hjem(er de egentlig det i Japan?).... eller japanske biz-hoteller.
Ha en god en alle som følger med på do-trendene.
God søndag fra ANA Lounge Narita. Måtte tidlig opp i Nagoya for å litt buffer i tilfelle noe skjedde underveis.... som om det skulle være aktuelt i Japan. Ved innsjekking ble jeg fortalt av Biz var full og Pluss var overbooket så ingen oppgradering denne gangen.

Loungen til United på Narita var et alternativt, men mener å huske at den var litt kjip... slik lounger i USA gjerne er. Så her er jeg hos ANA helt i enden av terminalen.
Har fått en ny matkjedefavoritt i Japan. Yabaton som er farlig god. Håper den snart kommer til Oslo, selv om det kanskje er urealistisk og selv om de sikkert ikke får tak i like godt marmorert kjøtt i Norge.
Det er over 10 år siden jeg selv investerte i japansk do med spyl, føn og oppvarmet ring, men jeg skjønner at det har skjedd endel på do-fronten siden dengang. Å automatisk få lyd av rennende vann når man setter seg ned er visst noe man ikke klarer seg uten i møblerte hjem(er de egentlig det i Japan?).... eller japanske biz-hoteller.
Ha en god en alle som følger med på do-trendene.