God søndag fra ANA Lounge Narita

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra ANA Lounge Narita

God søndag fra ANA Lounge Narita. Måtte tidlig opp i Nagoya for å litt buffer i tilfelle noe skjedde underveis.... som om det skulle være aktuelt i Japan. Ved innsjekking ble jeg fortalt av Biz var full og Pluss var overbooket så ingen oppgradering denne gangen. :(

Loungen til United på Narita var et alternativt, men mener å huske at den var litt kjip... slik lounger i USA gjerne er. Så her er jeg hos ANA helt i enden av terminalen.

Har fått en ny matkjedefavoritt i Japan. Yabaton som er farlig god. Håper den snart kommer til Oslo, selv om det kanskje er urealistisk og selv om de sikkert ikke får tak i like godt marmorert kjøtt i Norge.

Det er over 10 år siden jeg selv investerte i japansk do med spyl, føn og oppvarmet ring, men jeg skjønner at det har skjedd endel på do-fronten siden dengang. Å automatisk få lyd av rennende vann når man setter seg ned er visst noe man ikke klarer seg uten i møblerte hjem(er de egentlig det i Japan?).... eller japanske biz-hoteller.

Ha en god en alle som følger med på do-trendene.

Re: God søndag fra ANA Lounge Narita

Så sitter man der på Go på vei tilbake til Køben. Over høytalerne sier de at det er inkludert 3 drikker, men menyen som kun er på skjermen sier 1. Under serveringen diskuterer besetningen høylytt om det er 1 eller 3. Og når en ber om øl begynner de å diskutere høylytt om øl er gratis. Det er visst noe som ikke gir seg så reglene blir praktisert forskjellig. Noen av de som bestiller av "feil" dame bestiller ekstra av en annen. Skikkelig profesjonelt!

God søndag fra hovedstaden. Fedrelandssalmen på radio og kaffe i koppen - dette blir en fin dag. Ingen planer annet enn å fortsette med å ha ingen planer...

God morgen fra SAS loungen på HEL. Tidlig opp for å rekke flyet til ARN også videre til OSL. Godt med litt kaffe i koppen da. ☺
Ønsker alle en fin søndag!

God morgen fra Sandaker. Merker litt til at det ble prøvd flere varianter av skotsk myrvann i går, men når verten insisterer ville det jo være feil av me og takke nei. Dog ikke være enn at baconet som ligger og surrer i panne skal klare og få kroppen i vater igjen. Kjørbar er jeg også, hvilket betyr jeg også må få henter arvingen hos de gamle innen rimelig tid. Torsk på menyen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo øst, frisk og rask etter en hvit lørdagskveld[emoji3] Blir nok mye sport L løpet av dagen, men det gjenstår å se om det blir live eller på TV... Kvelden bringer meg til København, møte med en leverandør mandag kl 8. Ha en aldeles fortreffelig søndag!

Loungen til United på Narita var et alternativt, men mener å huske at den var litt kjip... slik lounger i USA gjerne er. Så her er jeg hos ANA helt i enden av terminalen.

Håper du fikk med deg "restauranten" ved siden av buffeten. Mange som overser den. De har en liten meny, og jeg bestiller gjerne curry udon når jeg er der :) God tur hjem!

Ha en fin søndag, alle sammen!

Nei nå fikk jeg lyst til å booke en tur til Japan igjen. Synes det er en viss sjarm og mange rariteter med landet og alt er rent og pent også.

Go søndag fra Oslo. Ingen store planer for dagen gitt og slikt er jo litt deilig.

God fra Oslo Øst. Her må man ut for å handle rundstykker. Noe jeg glemte i går, antakelig pga barnslig begeistring over å finne nyheten Diplom-Is Royal med lakris i en annen frysedisk.... ellers ingen planer.

Merker litt til at det ble prøvd flere varianter av skotsk myrvann i går,
I går var en myrvannfri lørdag for min del - og det merkes på formen i dag! :D

God søndag fra Asker landet. Ble en liten skitur på formiddagen, men den var lang nok til å finne igjen noen ubrukte muskler nedi ryggen. Snart tilbake til Prærien der torsken skal få smake på smør og varm panne.

God ettermiddag fra Trøndelag. :)

Sola skinner, himmelen er blå og vi skriver ca 2-, så ikke grusomt kaldt akkurat. Her går det, som i andre hjem, i sport. Litt skiskyting nå, deretter litt PL og i tillegg er det 2 stk treningskamper i forkant av årets hjemlige sesong. Brann-Tromsø og Viking-Rosenborg skal teste formen ila dagen, og alt vises på TV.

Ellers er det duket for noen usedvanlig rolige dager kommende uke. Reka( lillesøster ) skal på leirskole sammen med resten av klassen fra mandag til fredag, så da er det mulig jeg og modern tar en tur ut for å spise.

Ha en fortreffelig dag. :)

Jeg skal aldri drikke igjen.

Grunnen til at mennesket er det dummeste pattedyret. Vi lærer ikke av våre feil.

G'morgen fra solskinnet i vestsørøst. Ser ut til å bli en strålende dag! Kun 9t45m til helg og 6 dager til ferden går til Seattle og dalstrøka noraførr.

Da har man vært innom gullstua i CPH. Landet før skjema på turen tilbake fra Japan. Hadde de bare klart det den andre veien også så hadde jeg vært forhøyd med turen. Var litt i tvil om lageret med Daifuku jeg hadde med meg ville slippe gjennom sikkerhetskontrollen. Nikket da hun spurte om det var "sjokolade" og så var det rett gjennom. Close enough.

Hmm... Skulle tro cabincrew i DY hadde bedre vett enn å sette fra seg kofferten i midtgangen på Flybussen.
603eea7e08188ed160a9a2667a36b1b2.jpg

Back