God søndag fra Amsterdam

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Amsterdam

God morgen fra Amsterdam. Allerede vært oppe en stund så junior sover formiddagsluren sin. Senere i dag blir det og få på meg et startnummer for Amsterdam halvmaraton. Hjem med SAS Plus på SK828 i kveld. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Amsterdam

Riktig god søndag fra Chiang Mai

Solen skinner, ferdig hos barbereren og får vel snart ta meg en svømmetur

God søndag fra Oslo Nord - Someone må ha vært på byen i går kveld - han henger etter med et døgn :headbang

Skal bruke en del tid på planlegge mine reiser for resten av 2014 og mye for 2015 - ha en god dag videre.

Jan

Mornings fra OSL!
Sen hjemkomst igår medførte en natt på Radisson. Hyggelig det, men nesten to tusen for nittitallsopplevelse er i overkant. Merkelig at Radisson har begge hotellene i gangavstand fra terminalen.
Middag hos Den Gamle er eneste mål for dagen.
Ha en grepa søndag! :)

Re: God søndag fra Amsterdam

God morgen fra Stavanger.

Stille og rolig i huset, men matfar og to bikkjer er våkne og sløver/leker i stua. Men om en times tid er det å komme seg ut å få seg en god luftings med bikkjer før man får besøk av en av en god gjeng til spillekveld

Ha en fin en forumister! :)

Hepp fra Skøyen! I kveld blir det bortefan på Stabæk-Viking. Uansett resultat blir det bra mtp. Branns situasjon [emoji1] Før den tid indretjeneste med litt bevegelse, skriving og matlaging.

@Someone: ser ut som bedre forhold for løp i AMS enn PEK [emoji16]

Go0od SundaG!

Urk...

Våknet av at radioen på nattbordet stod på. Det er som regel et godt tegn, da den skrur seg på klokken 9, og står på i halvannen time før den skrur seg av. Jeg trodde altså jeg hadde våknet relativt tidlig. Det hadde jeg ikke. Klokken viste 13:noe. Hvorfor radioen fortsatt stod på, er et mysterium.

Lite planer for dagen, tror jeg. Fikk også luftet bookingfingeren i går. Utrolig hvor komplisert man kan gjøre det for en liten helgetur innen Sør-Norge.

Ha en god en.

Sløv søndag fra tiggerstaden. Her planlegges "backuplisten" for neste høst istedefor noe mer nyttig slik som å planlegge hovedturen til neste sommer eller ta meg av noen av de mange hotellbookingene jeg manger.

Ha en alle som bruker søndagen til å prokrastinere.

God søndag fra London, her har man akkuratt svidd av et lite ulandsbudsjett på en michelin resturant. Rikelig med bobler og annet, så dragen er fornøyd. Så da kan man jo igrunn ikke klage.

Ååååååååååååååååååååå!
Styggemannen er her!
Ååååååååååååååååååååå!

Sees mandag...

G'day ... På vei hjem etter et døgn i South Carolinas hovedstad. Dårlig med søvn i en hard binge på Køntri Inn og Suites. Nå skal kjerringa få kjøre resten.

Sol og fint og 25 grader.

Back