God søndag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra 1395

God morgen fra den riktige enden av Asker. Etter det litt impulsivt ble barnevakt for begge barna i går, ble både middagen og drinkene tatt ute i Oslo i går. Får vel etterhvert få samlet opp arvingene, da det visstnok er en bursdag vi må gå i. Også bør det vel løpes litt i kveld også. Ha en fin dag

Re: God søndag fra 1395

Heisann fra Forus. Her sitter man på vakt og har egentlig lite å klage på. Kaffe i koppen og en fredelig vakt så langt. Ha en fin en!

God morgen fra Grønland. Rolig helg, eneste utskeielsen var middag på Mantra i går. Ellers må det monteres nytt batteri i motorsykkelen, satser på en myk sesongstart til uka. Så blir det nok litt fotball i kveld, får se om det blir på Valle eller hjemme i sofaen. Ha en finfin søndag[emoji3]

God morgen fra 4310. Vært på utflukt til Vestlandet med ungene denne helgen. WF tar oss hjem til TRF i kveld. Dagen skal brukes til å aktivisere ungene. Regner med at det blir en tur ut mot flyplassen for å se litt krigsminner. Hadde livd eldstemann en tur på Flymuseet på Sola i dag, men OJB og gjengen har dessverre ikke åpnet for sesongen.

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Son. Da er frokosten inntatt og på søndager har de både egg og bacon. Jeg hadde tenkt å slappe av litt på formiddagen, men så var det en på frokosten som vil ha meg med på badminton nå om en halvtime, så da er det bare å finne frem rackertene igjen og si farvell til avslappingen.

Attachments

• FB_IMG_1681630617109.jpg
    FB_IMG_1681630617109.jpg
    91.3 KB · Views: 303

Glad formiddag fra null syv syv syv. Allerede drukket kaffe med opphavet på Kolbotn - nå brunch i Villa Granlien. Kulturettermiddag på Oslo bymuseum før det blir nok et fiskemåltid levert av gutta på Vinderen sjømat. Best søndag!

God dag fra 1360 her ble sovet til til 08.30 i dag, det er ikke så ofte jeg klarer det.løpeturen i joggetempo er allerede unnagjort. Planen er vel å terrorisere en arving med noen matteoppgaver, rydde bort diverse ullklær for å gjøre plass til sommergarderoven. Er vel to sykler som også trenger litt luft.

God morgen fra Knausen. Frokosten er inntatt og alle tre jentene skal klaske tennis. Da drar gutta på Ensjø og vasker Gråtass III og tar en spasertur på fatterns fødested Kampen og flirer av hipsterne.

Senior kommer stek i kveld og så er det pakking for en uke på tur.

God søndag fra Oslo. Også i dag skal det jobbes kveld. Men så tar jeg meg fri i morgen ass, heldigvis var gårsdagens vakt relatvt rolig i motsetning til fredagens vakt. Og nei ingen blir glemt av verken leger eller andre på sykehuset, ting kan bare ta litt tid. For å si det litt trivielt, puster du greit uten problemer, har greie vitale målinger, greier å ta seg til toalettet selv så er det lite sannsynlig at tilstanden haster veldig akkurat nu. , men glemt det er man ikke.

Nei men jeg liker jobben min jeg, det skal sies og man lærer veldig mye av det som menneske og. Og alt dette som assisterende vikarierende vikarassistent. Eller no i den dur. :)

G’morgen fra 30040 .. Her har det plasket ned i hele natt, så tror toppturen får vente til det tørker opp litt.

Nå står gutta og venter på frokost. Jeg og.

God morgen fra Schaumburg og siste dagen med messe for denne gang. Stenger relativt tidlig i dag og så skal det pakkes ned litt før jeg sjekker ut og drar til Hilton på ORD. Da kan jeg slappe helt av i morgen før KLM tar meg hjemover i 16-tiden.

Det blir sjukt digg å komme hjem etter en alt for hektisk periode nå. Bortsett fra en dagsturer og et par med en overnatting er jeg hjemme hos oversmurfadoren i 6 uker. Det blir ekstra best.

Ha en glitrende søndag.

Her på øya er det også skikkelig travelt, «arvet» 2 Prosjekter fra en kollega som mistet sin far og vil være ute av landet den neste måneden. Så lange dager, heldigvis har vi Slack !

Uken startet med stafett løp, jeg kom hjem fra Norge, den lille italienerinnen måtte fly til Bend Oregon hvor hun ennå er, svigermor fikk en Pacemaker på tirsdag og er heldigvis på bedringens vei.

Eller litt drama her på øya i går ettermiddag, en av fergene mistet all strøm og endte opp på grunn på øya, ingen ble skadet og det var en strand så lite skade på fergen. Derimot tok det 6 timer før alle 600+ passasjerene var evakuert og fergen ble trukket av grunn i løpet natten.

God morgen fra Schaumburg og siste dagen med messe for denne gang. Stenger relativt tidlig i dag og så skal det pakkes ned litt før jeg sjekker ut og drar til Hilton på ORD. Da kan jeg slappe helt av i morgen før KLM tar meg hjemover i 16-tiden.

Det blir sjukt digg å komme hjem etter en alt for hektisk periode nå. Bortsett fra en dagsturer og et par med en overnatting er jeg hjemme hos oversmurfadoren i 6 uker. Det blir ekstra best.

Ha en glitrende søndag.
Hvor i Schaumburg holder de messe? Vi var der for tre helger siden og samme i fjor. Da blir det tur til Ikea… Du kan på denne tiden av året ha 30 grader C eller 30 grader F.

Hvor i Schaumburg holder de messe? Vi var der for tre helger siden og samme i fjor. Da blir det tur til Ikea… Du kan på denne tiden av året ha 30 grader C eller 30 grader F.

Renaissance hotel er messen på.

Og du har rett i det med været. I går var det 29c i natt er det varslet snø.

Renaissance hotel er messen på.

Og du har rett i det med været. I går var det 29c i natt er det varslet snø.
Regnet med det var på Rensaissance, det var der vi var og. Datteren min danser og hele konferanse senteret var fylt med dans/cheer. Du hadde sikkert en litt stillere helg… Vi ble altfor gode venner med eierne av Fat Rosie’s nede i gata, de tar store grupper i møterom.
Jeg bor ikke i Chicago, men kom hjem i går kveld etter to netter borte. Var 30 når jeg dro og i går morges omtrent frost. Jeg venta med og legge om til sommerdekk, mine er ikke helårs, men må være litt forsiktig tidlig om morgenen fortsatt. La om rett før påske, og det er sent.

Sånn som i Denver?

Relativt likt.... 🤔

Regnet med det var på Rensaissance, det var der vi var og. Datteren min danser og hele konferanse senteret var fylt med dans/cheer. Du hadde sikkert en litt stillere helg… Vi ble altfor gode venner med eierne av Fat Rosie’s nede i gata, de tar store grupper i møterom.
Jeg bor ikke i Chicago, men kom hjem i går kveld etter to netter borte. Var 30 når jeg dro og i går morges omtrent frost. Jeg venta med og legge om til sommerdekk, mine er ikke helårs, men må være litt forsiktig tidlig om morgenen fortsatt. La om rett før påske, og det er sent.

Kult. Jeg var på lydmesse, så det var ikke alt for stille. Men høres allikevel noe stillere ut enn ditt besøk. :)

Eller litt drama her på øya i går ettermiddag, en av fergene mistet all strøm og endte opp på grunn på øya, ingen ble skadet og det var en strand så lite skade på fergen. Derimot tok det 6 timer før alle 600+ passasjerene var evakuert og fergen ble trukket av grunn i løpet natten.

Stakkars gamle Walla Walla .. Hvor var Gregers og Joe Patroni? ;)

Back