God søndag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra 1395

God morgen her fra Hvalstad. Her skal man etterhvert ta med barna opp i favelaen ovenfor både EB og Sud, for Barnas Holmenkolldag. Gitt tidspunktet kona kom ramlende inn, så blir det nok å ta med barna alene. Er vel heller ikke umulig det også blir en tur på skøytebanen i ettermiddag. Ha en fin dag

Re: God søndag fra 1395

God morgen fra Vegglifjell - trygg avstand fra besøkende fra nord, sør, øst og vest som besøker bydelen på en søndag. Ny skitur etter frokost før hjemreise i ettermiddag. Nyt søndagen:-)

God morgen fra Knausen. Da er morsdagen godt i gang med kaker, frukt, kaffe og gaver på sengen. Hovedønsket til dragen er langrenn bak i krattet og and til middag. Da blir det slik.

Litt enig med EB at det blir i overkant mye tilreisende i området i helgene. Her burde det vært forbeholdt de som har slitt seg til postadresse her. Ungene måper når de møter andre barn i løypene/bakkene som banner og ikke klarer å si bolle eller kylling.

Morn fra Sandefjord. Nytt forsøk på å kjøre hjem i dag etter at vi i går var kommet nesten til Drammen da noen fant ut at de hadde glemt lommeboken sin...

God morgen fra den delen av Bærum der alle innbyggere lukter hest og ku....
Bortsett fra han som vokste opp i huset på nedsiden, som det forhåpentlig vis lukter svidd av når han kommer i mål i Courchevel om noen timer. Vi satser på nok et gull til nabolaget.
+3 grader nå. Grått og litt trist men vi ser både til slalombakken i enden av blindveien og på Oslofjorden, som glimrer. Heldigvis ikke den store pågangen av utenbygds folk og de som kommer kan si både bolle og Kylling, ikke banner de heller.
I dag skal det gjøres alt det jeg ikke fikk gjort i går, og det var det meste jeg hadde planer om her hjemme. Til middag blir det sikkert noe. Vi har mat både i bod, fryser og kjøleskap.
Det bløtkokte egget er fortært, nå blir det hardkokt egg.

God morgen fra Tenerife. Nå skal det sjekkes ut om en 40 minutters tid, så blir det litt lunch og taxi til flyplassen sammen med opphavet. OY-VKF ser ut til å ha sin første on time arrival fra OSL-TFS siden 11/12, så dette lukter bra.

I går spilte vi Yatzy. Jeg suger i Yatzy. Jeg fikk sånn 70-90 poeng og Storsmurfen gjerne over 200. Men som de sier:

"Otur i spel ger tur i kärlek".

Samtidig... dess mer jeg tenker på det er jeg fortsatt usikker på om det slår bra ut for meg. Og gjelder det samme for Eurojackpot? Skal tenke på dette i dag. Over en GT.

https://youtu.be/Kgs7UJkP8L0

Ha en fin en.

Last edited:

G’morgen .. Her skal hviledagen holdes skikkelig heldig. Spesielt om to timer.

Ellers må det velges ny bok i Kindle’n .. Skal jeg ta neste saga om Skippy, familiesaga fra Sør-Afrika eller noe helt annet? Choices choices ….

Peisen er i gang, ute er det surt, kaldt og vått. Rekker en lur før Kampen. tror jeg.

God dagen fra Oslo. Her har man ikke gjort stort i dag etter gårsdagens festligheter. Og vurderer å droppe superbowl også, sååå interessert er jeg ikke i sporten at det gjør noe.Jeg kan for øvrig ikke skjønne hvorfor amerikanerne har lagt dette til en søndag, lørdager er jo så evig mye bedre for sånt. Men jeg har nå i det minste lært meg litt av spillet etter å ha spilt en del NFL på PS4 maskina. Amerikansk fotball er jo nesten som et sjakkspill hvor man skal ha trekk fremover på banen som det angripende laget og det defensive laget skal forsøke å stoppe det. Det er jo også urkomisk at man kan få ekstrapoeng etter touchdown, det skjer jo sånn mer enn 9 av 10 ganger at det scores mål på det ekstrapoenget. Ja så er det spillere som bare kommer ut på banen når det der skjer da, kickers i NFL må jo være godt betalt for å tja gjøre omtrent ikke noe sånn forenklet sagt.

Er litt som om straffeskytter var en spesialisert posisjon i soccer da, at de bare kom på banen når straffer skulle skytes.

Last edited:

Nja, man har jo avspark for hvert spill og fieldgoalforsøk også da, så de har jo mer å gjøre enn kun ekstrapoeng.

Go Chiefs!

Back